Τετάρτη, 31 Μαρτίου 2010

ΣΤΑΥΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ!...............


ΣΠΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΞΥΛΟ !
ΕΥΓΕΝΙΑ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
Ο άνθρωπος δεν μπόρεσε να μη μας το αναφέρει. Όταν τηλεφώνησε στο ΕΚΑΒ και ρώτησε που να πάει τον άρρωστη γυναίκα του απαντήσανε να πάει στο ΚΑΤ (που είχε κλειστή εφημερία στο παθολογικό τμήμα ,λόγω επίσχεσης εργασίας) και να σπάσει στο ξύλο τους γιατρούς. Μόνο έτσι θα έβρισκε το δίκιο του. Μόνο έτσι θα του προσφέρανε τις υπηρεσίες τους. Αυτή θα ήταν η μοναδική κατανοητή γλώσσα για να βρει την γιατρειά της ,η ασθενής του. Μάρτυρες οι υπάλληλοι από το γραφείο κίνησης που είχανε προσφερθεί να πάρουν τηλέφωνο ,στο ΕΚΑΒ, για να εξυπηρετηθεί ο χριστιανός. Ο Παθολόγος έμεινε εμβρόντητος. ʽΉταν συνηθισμένος να του επιτίθενται οι συγγενείς, ο ασθενής αλλά και το ΕΚΑΒ; Οι συνάδελφοι ;Πρωτάκουστη η λεκτική επιθετικότητα του ΕΚΑΒ .
Το Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας έχει την αποκλειστική αρμοδιότητα μεταφοράς οξέως ή και βαρέως πασχόντων και όλες οι τηλεφωνικές διαλέξεις του καταγράφονται. Πώς είναι δυνατόν να λειτουργήσει έτσι μία υπηρεσία που πρέπει να δείξει σοβαρότητα στους χειρισμούς της; Πως θα σταθεί κοντά στον ασθενή αλλά και θα δείξει κατανόηση για τον πολυήμερο αγώνα των γιατρών όταν εκφράζεται έτσι δίνοντας τέτοια οδηγία; Αρμοδιότητές του δεν είναι να δέχεται όλες τις κλήσεις για επείγουσα ιατρική βοήθεια, τις καταγράφει και τις διαβαθμίζει ως προς τον βαθμό του επείγοντος; Να επιλέγει και να κινητοποιεί το πλησιέστερο προς τον τόπο του συμβάντος κατάλληλο ασθενοφόρο η κινητή μονάδα παροχής επείγουσας προνοσοκομειακής ιατρικής, ώστε να επιληφθεί στο μικρότερο δυνατό χρόνο;. Επίσης να παρακολουθεί και να καθοδηγεί το προσωπικό των ασθενοφόρων στην παροχή εξειδικευμένης βοήθειας; Για τι αντί να βοηθήσει ταλαιπωρεί και ωθεί τον κόσμο σε απαράδεκτες ενέργειες; Πώς αντέδρασε έτσι αυτό το σύγχρονο σύστημα υπηρεσιών που πρέπει να συμβάλει: καθοριστικά στην ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων συνολικά υπηρεσιών υγείας, στην άμεση παροχή οργανωμένων υπηρεσιών ΕΠΙ με συνέπεια την ελάττωση της θνητότητας, του χρόνου νοσηλείας και της συχνότητας προσωρινής ή μόνιμης ανικανότητας και αναπηρίας. Κυρίως πρέπει να μείωση τον βαθμό μετανάστευσης προς τα μεγάλα αστικά κέντρα και τα ιδιωτικά νοσηλευτικά ιδρύματα.
Ο συνοδός ,που ήταν πολύ ευγενικός, επέμενε ότι αυτή ακριβώς ήταν η έκφραση που χρησιμοποιήθηκε στο τηλέφωνο. Το επιβεβαίωσε και μπροστά στον διοικητή του νοσοκομείου στον οποίον πήγε να πει το παράπονο του. Ο διοικητής ,που του είχε τονίσει την αδυναμία αντιμετώπισης περιστατικών, από την συγκεκριμένη κλινική δεν βρήκε τίποτα να πει. Η συγκεκριμένη κλινική είχε ακολουθήσει την υποχρεωτική διαδικασία δήλωσης αδυναμίας λειτουργίας μίας κλινικής. Είχε δηλαδή ειδοποιήσει την διοίκηση του ΚΑΤ, το Υπουργείο Υγείας και το Σ.Ο.Τ.Υ. (Συντονιστικό όργανο τομέα Υγείας)που τώρα ονομάζεται Ε.Κ.Ε.Π.Υ.(.Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων Υγείας).
Ποιός έφταιγε για την λάθος καθοδήγηση του περιστατικού; Ποιος γιατρός θα καθόταν να εξετάσει κάποιο περιστατικό αν θα του μιλούσανε έτσι ;Η προτροπή να δείρει ευτυχώς δεν ακολουθήθηκε από τον συγγενή .Ο συνάδελφος έσπασε για λίγο την επίσχεση για να εξετάσει την άρρωστη γυναίκα και να δώσει λύση στο πρόβλημα .Το ερωτηματικό παραμένει .Το ΕΚΑΒ έτσι καταλαβαίνει την συνεργασία με τα νοσοκομεία που βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας;.
εστάλη 31-3-2010.

2 σχόλια:

DIONYSOS είπε...

Ο μεγάλος ή μικρός απόηχος της επίσχεσης εργασίας ποικίλει στη κοινωνία. 1.Δεν έχει γίνει υπόθεση των δεξιών παροπλισμένων σωματείων μας που δεν χαίρουν εκτίμησης και των Ιατρικών συλλόγων που καλύπτουν το 42% και πολλά γράφω του κλάδου.
2. Μου έχουν περιγράψει ασφαλισμένοι του ΙΚΑ βαριεστημένους επιμελητές και αναπληρωτές διευθυντές να βαριακούν τι ρώταγε ο ασθενής ή συμπαθή ειδικευόμενο να καλύπτει την έλλειψη επιμελητού και γνώσεων για μεταβίβαση προβλήματος επούλωσης με φλεγμονή για μετά το ...Πάσχα. Σήμερα είδα και οξεία χολαγγειίτιδα με άδεια εξόδου από κλινική!Αντιβίωση αλλαν ντάλλων.Είμαστε με το ΙΚΑ συγγοικωνούντα δοχεία με τους ίδιους ασθενείς.
3.Αν δεν ξέρω να πω στον ασθενή και στον συγγενή τίποτα από τα απαράδεκτα προ πολλού τεκμαιρόμενα,έχω το κουράγιο να εξηγώ και να δικαιολογώ τις απεργιακές κινητοποιήσεις των συναδέλφων που είναι απλήρωτοι για δεδουλευμένα τόσο καιρό.
4. Τι χρειάζονται τα ΔΣ των νοσοκομείων όταν έχουν αποτύχει τόσο οικτρά στην οικονομική διαχείρηση προμηθειών και στην διοικητική πρόγνωση.
5.Το σύστημα ιδιωτικοποιήσεων των νοσοκόμων με τις αποκλειστικές ,οι εταιρείες καθαρισμού και ψευτοασφάλειας έχουν αποτύχει παταγωδώς κάποιοι λίγοι καρπούνται υπερκέρδη και παράγουν μαυρη ανασφάλιστη εργασία και πενιχρό έργο΄έως ανύπαρκτο.Πρόσφατες καταγγελίες και στο ΙΚΑ.
6. Αμφιβάλλω αν Δήμαρχοι , διευθυντές νοσοκομείων ή διευθυντές ασφαλιστικών οργανισμών ενδιαφέρονται πιά αν πληρώνονται τα στοιχειώδη εργατικά οι εργαζόμενοι λίγοι υγειονομικοί ή αν πρέπει να προπονούμαστε εντατικά ώστε οι αφελείς και σε επίπεδο ζούγκλας προτροπές του ανευθυνουπεύθυνου του ΕΚΑΒ, του ΕΚΑΒ των 3 καταρριφθέντων ελικοπτέρων για τις μίζες κάποιων, να κάνουμε μπράτσα γυμναζόμενοι ώστε το ξύλο να πάει κάποτε εκεί που χρειάζεται, στα τσογλάνια που αλαζονικά κομπάζουν σε υπουργικά γραφεία πόσο φτηνά τους κοστίζει η ώρα εργασίας του εξαυλομένου γιατρού εφημερίας σε ελληνικό νοσοκομείο το 2010.

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ δεν φτάνει φίλε Διονύση!ΕΥΓΕΝΙΑ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ