Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

Το κουτί της Πανδώρας


Οι ρυθμοί ανάπτυξης της κοινωνίας μας και κυρίως οι επαγγελματικές απαιτήσεις με ανάγκασαν να αγοράσω κινητό τηλέφωνο και από το 1979 αλλάζω, σε συχνά χρονικά διαστήματα, συσκευές. Οι αναβαθμίσεις βοηθήσανε, εν μέρει, να αγοράσω ακριβή συσκευή που μου δίνει και την δυνατότητα να έχω άμεση πρόσβαση στο Ιντερνέτ και στην ηλεκτρονική αλληλογραφία. Προσέχω πάντα τις τελευταίες εξελίξεις ,στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας ,επειδή πιστεύω ότι έχω να κερδίσω χρόνο και ενέργεια από την χρήση αυτού του εργαλείου.
Όλα ωραία και λαμπρά μέχρι που ήρθε ο τελευταίος λογαριασμός. Παραξενεύτηκα από την αύξηση της χρέωσης. Ήξερα ότι ο Παπαθανασίου δεν πρόλαβε ,ακόμα, να αυξήσει τα τέλη της κινητής τηλεφωνίας. Εξετάζοντας εξονυχιστικά τον λογαριασμό είδα ότι 19 κλήσεις σχετίζονταν με πενταψήφιους αριθμούς(54300,54344,54444)οι οποίες κλήσεις χρεώνονταν καθεμία με 1,68 ευρώ. Σύνολο 31,54 ευρώ. Κόντεψα να πάθω αποπληξία. Το κοιτούσα και το ξανακοιτούσα το χαρτί χολωμένη και σκασμένη Το πρόσωπο μου είχε γίνει παντζάρι από το θυμό. Ένιωθα κυριολεκτικά ότι κάποιος μου είχε βάλει το χέρι στην τσέπη και με το έτσι θέλω μου έπαιρνε τα λεφτά. Μου.
Πήγα και έκανα ένα κρύο ντούς και στρώθηκα στην δουλειά .Πήρα τηλέφωνο την WIND και άρχισα τα γαλλικά :ποιός τόλμησε να δώσει το νούμερό μου σε αυτές τις εταιρείες που σου στέλνουν μηνύματα όπως: ότι κέρδισες μεγαλύτερο χρόνο συνομιλιών ή αριθμό γραπτών μηνυμάτων, να κατεβάσεις ringtone στο κινητό ή να συμμετάσχεις σε μία κλήρωση για εισιτήρια στο τάδε καλλιτεχνικό γεγονός κλπ. Η αδρεναλίνη μου έφτασε στα ύψη όταν η εταιρεία μου διευκρίνισε ότι δεν έχει σχέση με αυτά τα μηνύματα αλλά κάπου κάποτε εγώ ή ίδια ΄΄ πούλησα ΄΄ το τομάρι μου όταν έστειλα ένα μήνυμα για την κλήρωση κάποιον εισιτηρίων .Ξεκοκάλισα τον λογαριασμό και διαπίστωσα ότι ναι !είχα στείλει μήνυμα για παραστάσεις στην Π.Επίδαυρο. στο 54344 (το περιοδικό ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ παροτρύνει πολλούς να το κάνουνε). Ζήτησα τα τηλέφωνα των εταιρειών με ξενικά ονόματα αλλά με ξεκάθαρο στόχο στο να με ξεπουπουλιάσουνε. Ξόδεψα γύρω στην μία ώρα για να πάρω στην σειρά όλες αυτές τις εταιρείες για να ζητήσω να με ξεγράψουνε από τα μητρώα τους(2106069590,2103389590,21064030900κλπ,κλπ.).Τα μισά από αυτά λειτουργούσαν με αυτόματο πιλότο παρντόν τηλεφωνητή. Μου κάνανε την χάρη και με ξεγράψανε. Προσωρινά. Δεν ξέρω στο μέλλον τι με περιμένει. Νοιώθω ότι μου έχουνε στήσει καρτέρι και στο πρώτο λάθος θα με ξανά βομβαρδίσουν με προσφορές. Και χρεώσεις!


Στην
Θεογονία του Ησιόδου η Πανδώρα( που έχει όλα τα δώρα)πλάστηκε από χώμα από τον Ήφαιστο. Η Αθηνά (ή ο Ερμής) της έδωσε ζωή και οι θεοί του Ολύμπου της έδωσαν όλα τα χαρίσματα και τις ικανότητες, και μαζί μια επικίνδυνη γοητεία. Ο Δίας, ήθελε να εκδικηθεί τον Προμηθέα ,που είχε πάρει τη φωτιά, από τους θεούς για να τη μεταφέρει στους ανθρώπους. Έστειλε την Πανδώρα για σύζυγο. Ο έξυπνος Προμηθέας, αρνείται αλλά ο αδελφός του ο Επιμηθέας λέει το ναί! Η Πανδώρα είχε μαζί της ένα μυστηριώδες κουτί, δώρο του Δία για το γάμο . H περίεργη Πανδώρα, ή σύμφωνα με μια άλλη εκδοχή ο Επιμηθέας, ανοίγει το κουτί, που περιείχε όλα τα δεινά (τις αρρώστιες κλπ.), που εξαπλώνονται με τον τρόπο αυτό στον κόσμο. Όταν η Πανδώρα κλείνει το κουτί, έχει μείνει μέσα, τελευταία, η ελπίδα. Έτσι και εγώ αφού έκανα το λάθος να στείλω το πρώτο μήνυμα ελπίζω να με ξεχάσουνε και να με αφήσουν στην ησυχία μου. Δεν μπορώ να εγγυηθώ το ίδιο για τον Παπαθανασιόυ.!



Δρ Ηλιοπούλου Ευγενία



Πλαστική Χειρουργός Διευθύντρια ΕΣΥ στο ΚΑΤ

1 σχόλιο:

ΔΙΟΝΥΣΟΣ είπε...

Φοβού και την Vodafone και δώρα φέρουσα.! Επι ευκαιρία του άρθρου σου Ευγενία κοιταξα και τον δικό μου λογαριασμό και βρήκα ότι μόνο το μάη είχα πληρώσει κερατιάτικα 47 ευρώ και κάποιους αετονύχηδες που βρήκαν και εξαπατούν τους καλύτερους περάτες των παρόχων κινητών. Από την συμπεριφορά των υπαλλήλων τηε εταιρείας παρότι διαριγνύουν ιμάτια ότι η Vodafone δεν έχει σχέση με την Net Smart με ανύπαρκτο τηλέφωνο και θέση στο διαδίκτυο ομως αυτοί ευκολα μέσω καταστάσεων ενημερώνουν την εν λόγω εταιρεία ψαρέματος χρήματος από λογαριασμούς πελατών της ώστε να κοπεί η ΑΧΡΗΣΤΗ ΥΠΗΣΕΣΙΑ ΠΟΥ ΜΑς ΕΠΕΒΛΗΘΗΚΕ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΑς.
Η συμπεριφορά της Vodafone είναι υπο 3ημερη κρίση και αιτία διαζυγίου............ Και την είχα 15 χρόνια την αφιλότιμη. Ακαρδη πολυεθνική που άλλωστε μοιράζει κέρδη σε μετόχους εκτός ελληνικού χρηματηστηρίου ακόμα και για φανατικούς καπιταλίστες.