Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Δεν είναι η εποχή για διασπάσεις, χορεύουν τα "ποντίκια"

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΟΠΥΥ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΣΕΥΠ-ΕΟΠΥΥ ΑΤΤΙΚΗΣ-ΠΕΔΥ) E-mail: seyp.eopyy.att@gmail.com Μενάνδρου 34, Αθήνα ΤΚ 104 31 Τηλ.: 210-5239243* Fax 2105237280 Αθήνα 13/11/2014 Αρ. Πρωτ. 110 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Συνάδελφοι, Το επόμενο χρονικό διάστημα είναι ιδιαίτερα κρίσιμο όσον αφορά τη λειτουργία του Πρωτοβάθμιου Συστήματος Υγείας και το εργασιακό μας μέλλον. Πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα ώστε να μην υπάρξουν αιφνιδιασμοί και ενέργειες άσκοπες. Οι ανακοινώσεις μας πρέπει να λαμβάνονται υπόψη ώστε να πορευτούμε ενωτικά και με σοβαρότητα. Ο Σύλλογος θα καλέσει τα μέλη του σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση μόλις κριθεί χρονικά απαραίτητο. Η θέση του Συλλόγου είναι η αλλαγή των κριτηρίων αξιολόγησης (20ετία για θέση διευθυντή) και πιέζει προς αυτή την κατεύθυνση. Γίνεται προσπάθεια ο Σύλλογος να ενταχθεί στην ΠΟΣΕΥΠ-ΕΟΠΥΥ, όπως έχει αποφασιστεί στην Γενική Συνέλευση μας και να ξεπεραστούν αγκυλώσεις και νοοτροπίες που μόνο ζημιά θα κάνουν στα μέλη μας και σε πανελλαδικό επίπεδο. Τις δύσκολες μέρες που έρχονται ζητάμε από τα μέλη μας εγρήγορση και ενότητα. Δεν υπάρχει διαχωρισμός των προβλημάτων ανάλογα αν είμαστε ή όχι υπό δικαστική εκκρεμότητα. Τα προβλήματα είναι κοινά για όλους και θα λυθούν μόνο αν υπάρχει ένα αρραγές μέτωπο. Η προσπάθεια να υπάρξει ¨διάσπαση συμφερόντων¨ με την δημιουργία άλλου συλλόγου δεν εξυπηρετεί παρά μόνο τα κυβερνητικά σχέδια του ¨διαίρει και βασίλευε¨. Καλούμαστε όλοι, να αναλογιστούμε τις ευθύνες και να παλέψουμε για την αξιοπρέπεια μας και για ένα Πρωτοβάθμιο Σύστημα Υγείας αντάξιο της χώρας μας. ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Π. ΨΥΧΑΡΗΣ Δ. ΛΙΑΝΟΣ

Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΕΞ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ –ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ   24/7/2014

 

Των Προέδρων των ΣΕΥΠ ΕΟΠΥΥ :

 Αττικής  

Θεσσαλονίκης- Β. Ελλάδος

Πειραιώς

 

 

Οι πρόεδροι των ΣΕΥΠ ΕΟΠΥΥ Αττικής , Θεσσαλονίκης-Β.Ελλάδος και Πειραιά θεωρούμε αδιανόητες και παράτυπες τις ενέργειες μελών της Ολομέλειας της ΠΟΣΕΥΠ ΕΟΠΥΥ που οδήγησαν στη διάσπαση του οργάνου και εκπορεύτηκαν από μέλη της που είναι διορισμένα σε υψηλές κρατικές θέσεις.

Η ενότητα του κλάδου ήταν και το κυρίως ζητούμενο εν μέσω δικαστηρίων και δικαστικών αποφάσεων και οι κύριοι αυτοί δυστυχώς φρόντισαν για τη διάλυσή της.

Ελπίζουμε να μην ενοχλήθηκαν από τις ενέργειες της εκτελεστικής γραμματείας που κατέθεσε αγωγή κατά παντός υπευθύνου για το εξαντλητικό, απαράδεκτο και επικίνδυνο οκτάωρο εργασίας των γιατρών του ΠΕΔΥ καθώς και με την προσφυγή της κατά του νόμου του ΠΕΔΥ στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

 Φυσικά δεν αναγνωρίζουμε το υποτιθέμενο προεδρείο της Ολομέλειας της ΠΟΣΕΥΠ ΕΟΠΥΥ και θα προβούμε σε όλες τις νόμιμες ενέργειες ώστε να διαφυλάξουμε το κύρος, την αποτελεσματικότητα και την ανεξαρτησία της Ολομέλειας της ΠΟΣΕΥΠ ΕΟΠΥΥ.

 

Οι πρόεδροι των ΣΕΥΠ ΕΟΠΥΥ :

Αττικής  Παναγιώτης Ψυχάρης

Θεσσαλονίκης-Β.Ελλάδος Σάββας Παρασκευόπουλος

Πειραιώς Γεώργιος Λεούσης

επικίνδυνες ελλείψεις και τις αδικαιολόγητες σπατάλες στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αττικόν




 
Αθήνα, 23/9/2014

 

Κοινοβουλευτική Ερώτηση

 

Προς τον κ. Υπουργό Υγείας

 

Θέμα: Ελλείψεις υλικών, υποστελέχωση και κακοδιαχείριση σε ένα νοσοκομείο που καταρρέει υπό το βάρος της «ανθυγιεινής» μνημονιακής  πολιτικής

 

            Στην κοινοβουλευτική ερώτηση που είχαν καταθέσει στις 6/3/2014 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τις επικίνδυνες ελλείψεις και τις αδικαιολόγητες σπατάλες στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αττικόν, αναφέρονταν τα εξής: “Την ίδια στιγμή που το επίπεδο της δημόσιας περίθαλψης κινδυνεύει λόγω της συνεχούς περιστολής των λειτουργικών δαπανών των νοσοκομείων και των τραγικών ελλείψεων σε υγειονομικό υλικό και φάρμακα, η σπατάλη δημόσιων πόρων παραμένει ανεξέλεγκτη όταν αποδέκτες τους είναι τα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα.

            Η γενικόλογη απάντηση του Υπουργείου Υγείας στην παραπάνω ερώτηση, η έλλειψη απάντησης στα ερωτήματα που αφορούσαν τις παράτυπες ενέργειες της Διοίκησης του νοσοκομείου και  στην αίτησή μας για κατάθεση κρίσιμων εγγράφων και, κυρίως, η δογματική του προσήλωση στην ίδια ακριβώς νεοφιλελεύθερη πολιτική των περικοπών, της αποδυνάμωσης των υπηρεσιών  και της απαξίωσης της Δημόσιας Υγείας, μας αναγκάζουν να επανέλθουμε στα φλέγοντα ζητήματα που ταλανίζουν το μεγαλύτερο νοσοκομείο της Δυτικής Αττικής και θέτουν σε κίνδυνο την  υγεία εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών.

            Σύμφωνα με έγγραφο της Διευθύντριας Ιατρικής Υπηρεσίας, κας Γ. Γερολουκά – Κωστοπαναγιώτου, που χρονολογείται από τις 6 Αυγούστου 2014, δίνεται η εντολή στους γιατρούς του νοσοκομείου να μην προβούν σε εισαγωγές και προγραμματισμό χειρουργείων “εφόσον δεν έχουν παραλειφθεί τα απαραίτητα υλικά”.

            Από το συγκεκριμένο έγγραφο συμπεραίνεται ότι, παρά τις διακηρύξεις και τις επικοινωνιακές φιέστες των Υπουργών  Υγείας, ένα από πιο κομβικής σημασίας  δημόσια νοσοκομεία του Λεκανοπεδίου είναι έτοιμο να αναστείλει βασικές του λειτουργίες λόγω έλλειψης υλικών.

            Την ίδια στιγμή, και ενώ οι ελλείψεις υλικών “χτυπάνε κόκκινο” και θέτουν σε κίνδυνο το αποτελεσματικό έργο και την απόδοση του νοσοκομείου Αττικόν, η διοικήτρια του νοσοκομείου υπογράφει πρόσκληση για την υποβολή προσφορών για το έργο οικοδομικών εργασιών και αναδιαρρύθμισης του ΤΕΠ του νοσοκομείου σε περιορισμένο αριθμό εργοληπτών, οι οποίοι κατονομάζονται στην υπ. Αριθ. ΑΔΑ 7ΩΗ94690ΩΔ-2Δ1 πρόσκληση. Το έργο κοστολογείται στις 138.000€.

            Σύμφωνα με έγγραφο υπόμνημα της αναπληρώτριας διοικήτριας κας Καρπούζου, το οποίο κοινοποιείται και στην πολιτική ηγεσία, η εν λόγω πρόσκληση ουδέποτε εγκρίθηκε από το Δ.Σ. του νοσοκομείου, ως όφειλε. Αντίθετα, και παράτυπα, έφερε μόνο την υπογραφή της Διοικήτριας. Με το εν λόγω υπόμνημα, η αναπληρώτρια διοικήτρια ζητάει την έκτακτη σύγκλιση του Δ.Σ. του Νοσοκομείου, την ανάκληση της συγκεκριμένης πρόσκλησης από τη Διαύγεια και τη διενέργεια ΕΔΕ για το θέμα.

            Τέλος, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου που έδωσε το σωματείο εργαζομένων του Νοσοκομείου την Παρασκευή 19/9/2014, είδαν το φως της δημοσιότητας κάποιες εξαιρετικά σοβαρές καταγγελίες. Όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα στον Τύπο, κατά τις ημέρες εφημερίας, επειδή το υπάρχον προσωπικό δεν επαρκεί, “οι βάρδιες δεν βγαίνουν και καλούν συναδέλφους από την άλλη άκρη της Αθήνας μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα. Τα ωράρια δεν τηρούνται, οι άδειες δεν δίνονται, ενώ η διοίκηση χρωστάει χιλιάδες ρεπό και δεδουλευμένα”. Επίσης καταγγέλθηκε ότι, παρά τις κυβερνητικές εξαγγελίες και τις σχετικές υπουργικές αποφάσεις για δωρεάν πρόσβαση των ανασφάλιστων στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας, “καθημερινά στέλνουν μπιλιετάκια σε πολίτες ότι χρωστούν χρήματα. Τον Σεπτέμβρη μόνο έστειλαν 550 ειδοποιήσεις σε ασθενείς που επισκέφθηκαν τα εξωτερικά ιατρεία, ενώ πάνω από 90 ειδοποιήσεις έχουν πάει σε άτομα που νοσηλεύτηκαν”.


Επειδή:

-        Οι συνεχιζόμενες ελλείψεις υλικών, που οφείλονται στην κυβερνητική πολιτική των περικοπών απαξιώνουν τα δημόσια νοσοκομεία και θέτουν σε κίνδυνο την υγεία των πολιτών.

-        Μέσα στην επιβληθείσα υγειονομική φτώχεια, παραμένει πάγια τακτική των διορισμένων διοικήσεων η αδιαφανής και παράτυπη διαχείριση  των δημόσιων νοσοκομείων και η ανάθεση έργων και υπηρεσιών σε “ημετέρους”.

-        Η υποστελέχωση των δημόσιων νοσοκομείων δεν μπορεί να καλύπτεται με την υπεραπασχόληση και τη στέρηση των νόμιμων αδειών των εργαζομένων.

-        Οι κυβερνητικές εξαγγελίες για ελεύθερη και δωρεάν πρόσβαση των ανασφάλιστων στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας παραμένουν κενό γράμμα.

-        Οι πανηγυρικές διακηρύξεις, τα εγκαίνια και οι φιέστες της κυβέρνησης παραμένουν κενό γράμμα για τους πολίτες οι οποίοι στερούνται βασικών υγειονομικών υπηρεσιών.  

    

 

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

 

1.      Πού οφείλονται οι παρατεταμένες ελλείψεις κρίσιμων υγειονομικών υλικών στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αττικόν; Πώς σκοπεύει το Υπουργείο Υγείας να αντιμετωπίσει τις ελλείψεις αυτές που υποβαθμίζουν ένα ζωτικής σημασίας δημόσιο νοσηλευτικό ίδρυμα και θέτουν σε διακινδύνευση τη Δημόσια Υγεία; Προτίθεται να αντιμετωπίσει με έκτακτη επιχορήγηση την υποχρηματοδότηση του Νοσοκομείου και τις επιπτώσεις που αυτή προκαλεί στη λειτουργία του;

2.      Υπάρχει μέριμνα για τη διατήρηση μιας ελάχιστης παρακαταθήκης υγειονομικού υλικού ; Ακολουθείται τακτική διαδικασία συντήρησης (service) του ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού του νοσοκομείου ;

3.      Γιατί η Διοίκηση του Νοσοκομείου δεν αξιολόγησε και δεν ανταποκρίθηκε άμεσα στα αιτήματα των υπευθύνων στελεχών του Νοσοκομείου  για την επείγουσα κάλυψη αναγκών σε φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό και , αντίθετα , επέλεξε πρακτικές εκφοβισμού και πειθαρχικού ελέγχου;

4.      Γιατί η Διοίκηση του Νοσοκομείου εξακολουθεί να στέλνει στους ανασφάλιστους πολίτες ειδοποιητήρια για οφειλόμενα, από τη στιγμή που έχει εκδοθεί σχετική υπουργική απόφαση για δωρεάν πρόσβαση των ανασφάλιστων;

5.      Ποια είναι η κατάσταση που επικρατεί στο Νοσοκομείο με την υποστελέχωση; Πως καλύπτονται οι εφημερίες; Με ποια νόμιμη διαδικασία  καλούνται στη μέση της νύχτας οι γιατροί προκειμένου να καλύψουν τα κενά;  Από πότε έχουν να πληρωθούν τις δεδουλευμένες εφημερίες τους οι εργαζόμενοι;

6.      Ποιος είναι υπεύθυνος για την έκνομη και παράτυπη “κλειστή” πρόσκληση για το προαναφερθέν έργο; Έχει διενεργηθεί σχετική ΕΔΕ και ποιο το πόρισμά της;

 

Οι ερωτώντες Βουλευτές:

 

Ανδρέας Ξανθός

 

Νίκος Μιχαλάκης

 

Βασίλης Κυριακάκης

 

Ειρήνη Αγαθοπούλου

 

Γιάννης Ζερδελής

 

Κώστας Ζαχαριάς

 

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

e-Epiloges: Η κυβέρνηση ρίχνει στην "αρένα" της αγοράς τα δημό...



e-Epiloges: Η κυβέρνηση ρίχνει στην "αρένα" της αγοράς τα δημόσια Νοσοκομεία ..:   Ανδρέας Ξανθός: Η κυβέρνηση ρίχνει στην «αρένα» της αγοράς τα δημόσια νοσοκομεία Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014 / ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ...

Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

“Φάουλ” με το καλημέρα από τον διοικητή της 2ης ΥΠΕ σε Τζάνειο - Νίκαια(Ιatronet.gr)

24/08/2014
“Φάουλ” με το καλημέρα από τον διοικητή της 2ης ΥΠΕ σε Τζάνειο - ΝίκαιαΟι αποφάσεις του διοικητή της 2ης ΥΠΕ δεν ανακλήθηκαν ούτε από τον υπουργό, ούτε από τον ίδιο, αλλά από τον υφιστάμενό του, υποδιοικητή της ΥΠΕ κ. Αλεβίζο!
Ερωτήματα προκαλεί το “σχέδιο” που εφαρμόζει το υπουργείο Υγείας στη στελέχωση των δημόσιων νοσηλευτικών μονάδων.
Ενδεικτική είναι η περίπτωση του άρτι διορισθέντος διοικητή της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας (ΥΠΕ), ο οποίος αναγκάστηκε να ανακαλέσει απόφαση μέσω του...υποδιοικητή του.
Το περιστατικό έχει ως εξής:
Την Τρίτη, ορκίστηκε ο νέος διοικητής της 2ης ΥΠΕ κ. Αθανάσιος Παπαρούπας, παθολόγος του ΕΟΠΥΥ (φωτό).
Την Τετάρτη, ο κ. Παπαρούπας υπέγραψε τέσσερις αποφάσεις μετακίνησης γιατρών (δύο από το Τζάνειο και δύο από το Κρατικό της Νίκαιας) στη Λέρο, την Πάτμο, τη Νίσυρο και τους Λειψούς.
Διαμαρτυρίες
Προκλήθηκε θύελλα διαμαρτυριών από τους εκπροσώπους των γιατρών (ΟΕΝΓΕ – ΕΙΝΑΠ).
Η πενταμελής επιτροπή γιατρών της Νίκαιας έκανε λόγο για πρωτοφανή άγνοια για τα λειτουργικά προβλήματα και τα κενά σε προσωπικό - υποδομές, καθώς επίσης για τον φόρτο εργασίας στο νοσοκομείο.
Οι γιατροί ζήτησαν να καλυφθούν τα κενά με προσωπικό και όχι με εμβαλωματικές λύσεις.
Ανάκληση
Ακολούθησε σύσκεψη στο υπουργείο Υγείας, στην οποία αποφασίστηκε να ανακληθούν οι αποσπάσεις των γιατρών...
Απορίας άξιον είναι το γεγονός ότι οι αποφάσεις του διοικητή της 2ης ΥΠΕ δεν ανακλήθηκαν ούτε από τον υπουργό, ούτε από τον ίδιο.
Ανακλήθηκαν από τον υφιστάμενό του, υποδιοικητή της ΥΠΕ κ. Αλεβίζο!
Δ.Κ.
 

Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου κυνηγάει το δημόσιο υπάλληλο.



Η απεργία – αποχή από τις διαδικασίες «αξιολόγησης» συνεχίζεται κανονικά και με το Νόμο!


Σήμερα το Εφετείο Αθηνών ανέβαλε την εκδίκαση της Έφεσης της ΑΔΕΔΥ κατά της Απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών (που αφορά την απεργιακή κινητοποίηση ενάντια στην «αξιολόγηση» των δημοσίων υπαλλήλων) για τη Δευτέρα, 28 Ιουλίου 2014, στις 11:00 π.μ.

Η απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων στο Δημόσιο συνεχίζεται κανονικά και μάλιστα με μεγαλύτερη επιμονή και ζήλο, ειδικά έπειτα από την χθεσινή προσπάθεια της κυβέρνησης να αξιοποιήσει επικοινωνιακά την απόφαση του ΣτΕ, να απορρίψει το αίτημά μας για αναστολή εφαρμογής του νόμου (ασφαλιστικά μέτρα) έως ότου εκδικαστεί η υπόθεση.

Είναι προφανές ότι η αδυναμία της Κυβέρνησης να υλοποιήσει το νόμο – έκτρωμα, δεδομένου ότι η συντριπτική πλειονότητα των εργαζομένων στο Δημόσιο αποφάσισε συνειδητά να μην συμμετάσχει στη διαδικασία της «αξιολόγησης», να μην συμπληρώσει και να μην καταθέσει τα φύλλα αυτό-αξιολόγησης, καθώς και να τα παραδώσει μαζικά στα Σωματεία, την οδηγεί σε επικοινωνιακά παιχνίδια προπαγάνδας. Στο πλαίσιο αυτό, για ακόμα μία φορά, χθες επιχείρησε να σκορπίσει παραπληροφόρηση και να δημιουργήσει σύγχυση, παρερμηνεύοντας  δικαστικές αποφάσεις.  Έτσι, έφτασε στο σημείο, να παρουσιάζει δημοσίως ως επιτυχία, μια άκρως διαδικαστική απόφαση, επιχειρώντας ταυτόχρονα να δημιουργήσει κλίμα πίεσης προς τη Δικαιοσύνη και να προεξοφλήσει το αποτέλεσμα εκδίκασης μιας υπόθεσης που έχει προσδιοριστεί για τον προσεχή Οκτώβριο.

Σε κάθε περίπτωση, τέτοιου είδους μεθοδεύσεις δεν δείχνουν σεβασμό προς τη Δικαιοσύνη. Επειδή, τέλος, ΟΛΟΙ και ΟΛΑ κρίνονται, ΕΝΑ είναι βέβαιο:

Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι με τη στάση τους και την ενότητά τους θα είναι εκείνοι που θα κρίνουν τις εξελίξεις και ο ελληνικός λαός την Κυβέρνηση για τον αυταρχισμό της, τον εκφοβισμό που ασκεί και την επιχειρούμενη διάλυση της Δημόσιας Διοίκησης.

Συνεχίζουμε ενωμένοι έως τη νίκη!

Συνεχίζουμε ενωμένοι έως ότου η Κυβέρνηση πάρει πίσω το νόμο – έκτρωμα!

Από  την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ

Εργολάβοι βουτηγμένοι στην παρανομία και την διαφθορά.




ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟΚΑΪΤΕΙΟ
ΠΑΝΑΤΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ & ΟΙΚΙΑΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Γ. Σεπτεμβρίου 48  ΤΗΛ 6974029211 – 6973837993
ΑΘΗΝΑ 19-6-2014
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ   –      ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
                                                                        Συναδέλφισσες-οι, 
Στις 17-6-2014 το σωματείο μας δέχτηκε πληθώρα καταγγελιών από αυταδέλφισσες-ους μέλη μας που εργάζονται στο ΨΝΑ ΔΡΟΜΟΚΑΙΤΕΙΟ με την εταιρεία καθαρισμού JCB.
Συγκεκριμένα υποχρεώνονται από την εταιρεία JCB να υπογράφουν μηνιαίες εξοφλητικές αποδείξεις με παραπάνω ποσά από αυτά που πραγματικά τους καταβάλλει.
Η εταιρεία παρότι είναι υποχρεωμένη να καταβάλλει τους μισθούς μέσω τραπέζης όπως υποχρεώνετε από την σύμβαση έργου εκείνη πληρώνει στο χέρι αφού πρώτα έχει αποσπάσει τις υπογραφές των συναδέλφων.
Μια τακτική καθόλου πρωτόγνωρη για μας.
Οι αναφορές των καταγγελιών δεν σταματούν εδώ και δεν αφορούν μόνο την JCB αφορούν  την δεύτερη εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο και έχει αναλάβει τον επισιτισμό ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. όπως έχουν καταγραφεί από τα ελεγκτικά όργανα του ΨΝΑ  ΔΡΟΜΟΚΑΪΤΙΟΥ οι οποίες κοινοποιήθηκαν προς τον πρόεδρο και τα μέλη   του Δ.Σ του ΨΝΑ και είναι οι εξής. Μη τήρηση όρων σύμβασης, απλήρωτη εργασία, μαύρη εργασία, ανασφάλιστη εργασία, απόδοση μειωμένου αριθμού ενσήμων, απόδοση απλών ενσήμων αντί βαρέων, εκβιασμό εργαζομένων, έκδοση ετησίων εκκαθαριστικών με παραπάνω ποσά, μη απόδοση δώρων , επιδομάτων, αδειών κ. λ. π.
Όπως προαναφέραμε οι καταγγελίες έχουν κοινοποιηθεί στην διοίκηση του νοσοκομείου και αντί οι εταιρείες να συμμορφωθούν εκπρόσωποι της εταιρείας JCB ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο και απείλησαν μέλη της επιτροπής ελέγχου του νοσοκομείου με εντελώς τραμπούκικες συμπεριφορές όπου στις 12-6-2014 το σωματείο των μονίμων υπαλλήλων του νοσοκομείου ενημέρωσαν τον εισαγγελέα πρωτοδικών την επιθεώρηση εργασίας και την διοίκηση του νοσοκομείου.
Συναδέλφισσες-οι,
Όλες οι παραπάνω καταγγελίες δεν είναι ένα φαινόμενο που ξαφνικά προέκυψε στον χώρο μας είναι μία πάγια τακτική την οποία συναντάμε σχεδόν σε όλους τους χώρους δουλειάς .
Στην περίπτωση  όμως του ΨΝΑ  παρατηρήσαμε ότι η αμέριστη συμπαράσταση βοήθεια από τους εργαζόμενους του ΨΝΑ οι οποίοι έκαναν την δουλειά τους και ενήργησαν άμεσα ήταν καθοριστική.
Το σωματείο μας έχει ήδη προχωρήσει σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για να διασφαλιστούν όλες οι μισθολογικές και ασφαλιστικές απαιτήσεις των συναδέλφων μας.
 Συναδέλφισσες-οι,
Τα ερωτήματα όμως παραμένουν αναπάντητα γιατί η διοίκηση του νοσοκομείου επιμένει να κρατά τις συγκεκριμένες εταιρείες και δεν προχωρά  στην καταγγελία των συμβάσεων βάσει του ν.3863 όπως τροποποιήθηκε το 2013 ο οποίος κάνει σχετική αναφορά για τις καταγγελίες των επιτροπών ελέγχου;
                                                           
                                                                        ΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ ΠΕΚΟΠ