email: stathis@enikos.gr
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ανθρώπινα δικαιώματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ανθρώπινα δικαιώματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016
Το δόγμα του Σοκ στην υγεία το 2016.
Το δόγμα του Σοκ στην υγεία το 2016.
Ο μπάρμπα Αντώνης από το Γερακάρι Ρεθύμνου κυνηγάει το δίκιο του μια ζωή αλλά συνταγή από γιατρό ειδικότητας στη σημερινή Αθήνα δυσκολεύεται. 21 χρόνια στο ΕΚΑΒ μονολογεί, έσωσα κόσμο και ντουνιά σε κάθε γωνιά του λεκανοπεδίου και δεν μπορώ να βρω ραντεβού με τα διαόλια τους τηλεφωνητές που σου μιλάνε 5-10 λεπτά στα πενταψήφια. Του εξηγώ ότι οι νέοι προύχοντες πήραν απόφαση αντικατάστασης αλλά 60 τηλεφωνήτριες μοιρασμένες σε 30 ανοιχτά ακόμα ΠΕΔΥ δεν έγινε κατορθωτό για πρώτη βράση υλοποίησης. Μη του πεις για διαδίκτυο του μπάρμπα Αντώνη σε νογάει με εκείνα το περήφανα πράσινα μάτια του, «θέλω ένα πάτημα νάμαι μαζί σου» και δεν βοηθάς γιατρέ.
Γιατρέ σε προσφωνεί σαν τιμητικότερο τίτλο σεβασμού ο κυρ Πέτρος που έφαγε τα νιάτα του εκεί στα καρβουνοτόπια γύρω από την Φραγκφούρτη και έχει γνωρίσει την ευρωπαϊκή κρατική μέριμνα. Ζητάει ενδοκρινολόγο κάτι σπάνιο και με μακρινό ραντεβού μετά τις απολύσεις του Γεωργιάδη το Φλεβάρη του 2014 και τη ραθυμία των υπολοίπων. Τα εικοσάρικα και τα πενηντάρικα των εξωτερικών γιατρών είναι ανοίκεια για αυτόν προτιμάει τη φτώχια του. Έχει έρθει 10 χρόνια από τα βόρεια συνταξιούχος και όταν του εξηγώ ότι 2.900 επιστήμονες γιατροί μας τώρα δουλεύουν στη Γερμανία κουνάει το κεφάλι του. Μας κατέστρεψαν οι τραπεζίτες με τους πολιτικούς λέει και με προσποιητή ευγένεια «να τα φάνε τους γιατρούς»! Έχουμε τόσο ήλιο και χαμόγελο βρίσκει ο ασίκης αυτά δεν μπορούν να μας τα πάρουν!
Η κυρά Χαϊδούλα από τον Έβρο χρόνια κακογερνάει στα μέρη μας με λιγιασμένη από την σκολίωση μέση σωστή αγωνίστρια της ζωής και της καλοσύνης. Τα κατορθώματα στο ωδείο από τις εγγόνες της πρώτα τα μαθαίνει το ΙΚΑ και μετά οι θειάδες. Όλα τα ακριβά πνευμονολογικά δεν μπορεί να τις τα γράψει ο γιατρός της ξεπερνάνε το πλαφόν και από γενόσημα ζητάς και δεν σου παρέχει το σύστημα. Νάρθηκες, εγχείρηση δεν ζήτησε στα δεινά της μια περούκα με ηλεκτρονική καταγραφή από την ΗΔΙΚΑ ,αυτοί που εφαρμόζουν τις συναρτήσεις του μέσου όρου σύμφωνα με τους νόμους Βορίδη, πάντως όχι έτσι όπως τις ξέρουν αιώνες τώρα οι μαθηματικοί. Ζήτησε φυσιοθεραπείες μα ο γιατρός της δεν μπορεί να την καλύψει είναι άλλης ειδικότητας, φευ! Και γι’ αυτήν το περπάτημα 500 μέτρα είναι λογαριασμός ολάκαιρος.
Από τον Αποστόλη που ψηφίζει Σέρρες και μπαινοβγαίνει στον Άγιο Σάββα, αυτόν με τα δυο παιδιά ξενιτεμένα έμαθα ότι το πεντάευρο υπάρχει ακόμα και ξεπηδά ώρες δύσκολες και χωρίς μαρτύρους από κάποιους επιτήδειους που οι "αξιοκρατούντες " διοικήσεις μούχλιαζαν στις ίδιες θέσεις τον μήνα Σεπτέμβρη του 2015, όταν η απόφαση του υπουργού τόχει κόψει από Μάη του 2015. Να βάλεις πόρτα στους ανασφάλιστους ήταν από τα κύρια μελήματα της υπουργίας Λοβέρδου, Γεωργιάδη, Βορίδη και επί του θέματος με πενιχρά αποτελέσματα, βλέπετε από τα προϋπολογισμένα 53 εκατ εισέπρατταν 17 εκατ και κανείς δεν έψαξε για τα τρωκτικά γιατί ξέρετε από πού βρωμάει το ψάρι καθώς λένε.
Όταν όμως σε κάποια φάση θεραπείας ο Αποστόλης χρειάστηκε απλή επιδημιολογική εξέταση Manteaux και εμβόλιο σχετικό, μάθαμε ότι ο επιπολασμό της νόσου έχει εξαπλασιαστεί με δεδομένα του πανελληνίου συνεδρίου και η φυματίνη έχει γίνει είδος εν ανεπαρκεία (ελέω μνημονίων) σε 2-3 μόνο νοσοκομεία, το ίδιο και για τα εμβόλια που είναι όλα εισαγωγής και το ΚΕΕΛΠΝΟ δεν έχει ξεβρωμίσει ακόμα, προηγούνται οι εισαγγελείς και τα δημόσια ταμεία.
Μια και είμαστε στα συνέδρια θυμήθηκα το τελευταίο οικονομικών της ΕΣΔΥ που παρουσίασε στατιστικά της GPO εμφανώς πειραγμένα να βγάλουν λάδι την τρόικα και την γενοκτονία που συντελείται από την Ευρωπαϊκή Ενωση, την μη ανεξάρτητη ΕΚΤ και το ΔΝΤ ότι περι την υγεία όλα περιπου μέλι γάλα. Κάτι που ξεσήκωσε ακόμα και τον Πατουλικό ΙΣΑ σε γραπτές και τεκμηριωμένες απαντήσεις με στοιχεία από την ΕΛΣΤΑΤ. Φρίττω μου λέει ο Κυριάκος που ΈΧΕΙ κάνει πετυχημένος διευθυντής σε κρατικό ίδρυμα και μετά την μεταμόσχευσή του προ 6ετίας έχει υποστεί σε υπερθετικό βαθμό το φρενάρισμα και την ακηδία του συστήματος υγείας σε όλα τα 3 επίπεδα, πρώτο- δεύτερο- και τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας. Οι συχνές εξετάσεις (άλλο φρούτο και τα πακέτα μοριακών εξόδων με επισφαλή επαμφοτερίζοντα αποτελέσματα), οι ελλείψεις των κεντρικών φαρμακείων και οι προσπάθειες για ένα φάρμακο ειδικό, η οικονομική ανέχεια και το απρόσωπο μιας φοροκαταιγίδας επι δικαίων και αδίκων κάνει τη διαφθορά του καθεστώτος των Σύριων πριν το ΙSΙS ομογάλακτα συστήματα. «Από την τρόικα και τους ΣαμαροΒενιζέλους θα κάνει χρόνια να συνέλθει ο λαός» αποφαίνεται. Ο μόνος που ίσως τη γλυτώσει για λόγους υγείας θάναι πιθανά ο Γιωργάκης ο εισαγωγέας λέω εγώ την ιατρική επιεική κρίση μου…..
Υπάρχει ένα 9% ευχαριστημένοι από το εποικοδόμημα της υγείας, ιδιωτική ασφάλιση κάτω του 10% αλλά τα ιδιωτικά πολυκαταστήματα στην ΠΦΥ δυναμώνουν και αναπτύσσονται, ξέρουν ότι θα δουλεύουν με απορυθμισμένες εργασιακές σχέσεις, ξεπούλημα των δημόσιων δομών και εξασθένιση της αλληλεγγύης και του κράτους πρόνοιας. Οι Βαρτζόπουλοι, Βορίδηδες κλπ συγγενείς δεν φαίνονται να ανησυχούν διόλου για …την ανάπτυξη τους. Οι ενημερωτικοί δημοσιογράφοι,οι υποδουλωμένοι στα οικονομικά συμφέροντα που τους ταΐζουν βλέπουν τα μαρμαρένια αλώνια που τους βολεύουν μακριά από την πραγματικότητα. Να δικάσουμε από οθόνης κανένα αναισθησιολόγο αν τυχαίνει νάναι και ξαδέλφη υπουργού… Ερημε Νίκο Κακαουνάκη, πρώτε διδάξαντα για να θυμηθώ την προϊστορία μου σαν πραγματογνώμων! Η ρόδα της υγείας δείχνει κολλημένη στην λάσπη, ούτε το πρώτο νομοσχέδιο του Σύριζα στον κοντινό ορίζοντα.
Διονύσης Λαμπαδάριος
Χειρουργός
9-1-2016.
ΟΙ ΦΩΤΟ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΖΥΡΙΝΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΟΔΥΣΣΕΑ
Σάββατο 20 Ιουνίου 2015
Στα όρια αντοχής οι μονάδες ΠΕΔΥ της ΠΦΥ
http://www.kathimerini.gr/…/sta-oria-antoxhs-oi-monades-pedy
Στα όρια αντοχής οι μονάδες ΠΕΔΥ
http://www.kathimerini.gr/ ΠΕΝΝΥ ΜΠΟΥΛΟΥΤΖΑ
Στη μονάδα πρώην ΕΟΠΥΥ -νυν ΠΕΔΥ- της Καλλιθέας, το τελευταίο διάστημα δεν λειτουργούν τα κλιματιστικά. Σύμφωνα με την ενημέρωση των γιατρών του ΠΕΔΥ στην ομοσπονδία τους, η τεχνική υπηρεσία του ΙΚΑ που υποστήριζε τις μονάδες όταν αυτές ήταν ΕΟΠΥΥ δεν επιλαμβάνεται του προβλήματος, επικαλούμενη ότι δεν υπάρχει συνεργασία με τις υγειονομικές περιφέρειες υπό την εποπτεία των οποίων λειτουργούν πλέον οι μονάδες.
Αυτό είναι ένα μικρό δείγμα των δυσλειτουργιών που αντιμετωπίζουν οι μονάδες μετά τη μετάβασή τους στο ΠΕΔΥ. Τα μεγαλύτερα προβλήματα είναι η μειωμένη στελέχωση σε ανθρώπινο δυναμικό και η μη λειτουργία των εργαστηρίων, που έχουν αφήσει λαβωμένο το ΠΕΔΥ. Ωστόσο οι πολίτες δεν χάνουν την εμπιστοσύνη τους, και σε ειδικότητες δημοφιλείς όπως π.χ. στους καρδιολόγους, αλλά και σε πιο «δύσκολες ειδικότητες» όπως στους ενδοκρινολόγους και τους νευρολόγους, η αναμονή για ραντεβού φτάνει τους δύο μήνες.
Δεκαπέντε μήνες μετά την έναρξη του ΠΕΔΥ, η προσέλευση των πολιτών στις μονάδες είναι ικανοποιητική. Είναι ενδεικτικό ότι οι γιατροί της μονάδας ΠΕΔΥ επί της λεωφόρου Αλεξάνδρας, το 2015 δέχονται 20.000 προγραμματισμένα ραντεβού τον μήνα, ήτοι 1.000 την ημέρα, εκ των οποίων 400-500 αφορούν ανασφάλιστους, ενώ στο ΠΕΔΥ Νέας Ιωνίας, οι 30 γιατροί δέχονται περί τα 25 περιστατικά έκαστος ημερησίως. Και σύμφωνα με τους γιατρούς, η προσέλευση έχει αυξητικές τάσεις.
Μάθετε τα ωράρεια λειτουργίας κε Μπένο των ΠΕΔΥ πρωην ΙΚΑ.
«Τους τελευταίους μήνες η ροή των ασθενών προς τις μονάδες ΠΕΔΥ αυξάνει. Και εδώ είναι το θέμα. Να αντιληφθεί η κυβέρνηση ότι οι μονάδες πρέπει άμεσα να λειτουργήσουν πλήρως και ότι δεν μπορεί να κρύβεται πίσω από αποφάσεις των προηγούμενων», επισημαίνει στην «Κ» ο πρόεδρος της ομοσπονδίας των γιατρών ΠΕΔΥ, Παναγιώτης Ψυχάρης. Ο ίδιος χαρακτηρίζει «μονόδρομο» τη στελέχωση των μονάδων με την επιστροφή γιατρών που απολύθηκαν την προηγούμενη άνοιξη. Από τους 5.000 γιατρούς που είχαν οι μονάδες ΕΟΠΥΥ, έμειναν στο ΠΕΔΥ 2.300. Οι 1.000 με δικαστικές αποφάσεις.
«Από τους 20 γιατρούς που υπηρετούσαν στη μονάδα της Ν. Ελβετίας Βύρωνα, έμειναν έξι. Αυτοί μετακινήθηκαν στο Κέντρο Υγείας της περιοχής και η μονάδα έκλεισε. Στον Βύρωνα υπηρετούσαν τρεις καρδιολόγοι που έβλεπαν περίπου 2.000 ασφαλισμένους τον μήνα. Εφυγαν και οι τρεις. Τώρα έχουν συμβληθεί με τον ΕΟΠΥΥ ως ιδιώτες και βλέπουν επί πιστώσει 600 ασφαλισμένους τον μήνα (200 έκαστος). Για το Δημόσιο όμως στοιχίζουν το ίδιο», σημειώνει ο κ. Ψυχάρης. Στη μονάδα ΠΕΔΥ Ν. Ιωνίας, από τους 90 γιατρούς, σήμερα έχουν μείνει 30. «Οι μισοί με ασφαλιστικά μέτρα», σημειώνει ο γ.γ. της ομοσπονδίας, Αθ. Αποστολόπουλος, και προσθέτει: «Από πέντε καρδιολόγους, έχει μείνει μόνο ένας και η αναμονή για τα ραντεβού είναι πάνω από δύο μήνες. Στην ίδια μονάδα δεν υπάρχει ενδοκρινολόγος -μια ειδικότητα στην οποία επίσης η αναμονή στο ΠΕΔΥ ξεπερνά τους δύο μήνες- νευρολόγος και ρευματολόγος». Παρόμοια εικόνα και σε μονάδες της περιφέρειας. Στην Ξάνθη έμεινε ένας γιατρός από τους 20 και στην Κάλυμνο δύο από τους οκτώ. Στη μονάδα ΠΕΔΥ Καλαμάτας σήμερα υπηρετούν 18 γιατροί από 58 και δεν υπάρχουν νευρολόγοι, καρδιολόγοι, πνευμονολόγοι και ακτινολόγοι.
Στη μονάδα ΠΕΔΥ Καλαμάτας, πριν από ενάμισι έτος εκτελούνταν 1.700 μετρήσεις οστικής πυκνότητας και σήμερα καμία, αφού το εργαστήριο δεν λειτουργεί. Στο Μικροβιολογικό της μονάδας Περιστερίου πραγματοποιούνταν 250 αιμοληψίες την ημέρα. «Προχθές, μου είπαν ότι είχαν κάνει μόλις 52», σημείωσε ο κ. Ψυχάρης.
Καλύτερη κατάσταση
Σε καλύτερη κατάσταση είναι τα εργαστήρια της μονάδας ΠΕΔΥ Αλεξάνδρας, η οποία είναι από τις πιο καλά στελεχωμένες. Οπως ανέφερε στην «Κ» η διευθύντρια της μονάδας, Κύρα Ζαμάγια, από τους 140 γιατρούς έμειναν 80. Το πρώτο πεντάμηνο του 2015 έγιναν 2.500 υπέρηχοι, 7.000 ακτινογραφίες και 15.000 βιοχημικές εξετάσεις. Από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο η μονάδα θα διευρύνει το ωράριό της. Σήμερα είναι ανοιχτή έως τις 6 μ.μ. και ο σχεδιασμός είναι να μένει ανοιχτή έως τις 10 μ.μ. «Για την εξυπηρέτηση επειγόντων περιστατικών. Στόχος είναι η αποσυμφόρηση των νοσοκομείων. Αλλωστε αυτό πρέπει να κάνει η πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας», διευκρινίζει η κ. Ζαμάγια.
Επιχορήγηση 70 εκατομμυρίων ευρώ στα νοσοκομεία του ΕΣΥ
Με 70 εκατ. ευρώ ως τακτική επιχορήγηση, έλαβαν «ανάσα ρευστότητας» τα νοσοκομεία του ΕΣΥ. Οπως ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Υγείας, τα νοσοκομεία έλαβαν 70 εκατ. ευρώ για την εξόφληση των υποχρεώσεών τους και ήδη τα σχετικά ποσά έχουν καταβληθεί στους τραπεζικούς λογαριασμούς. Επίσης, διατέθηκε σε νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας και ΕΚΑΒ ποσό ύψους 18.125.000 ευρώ για την αποπληρωμή δεδουλευμένων υπερωριών (α΄ τριμήνου) των εργαζομένων (πλην των γιατρών νοσοκομείων που έχουν ήδη πληρωθεί οι εφημερίες τους για αυτό το διάστημα). Για τις απλήρωτες εφημερίες α΄ τριμήνου των γιατρών των Κέντρων Υγείας -έχουν πληρωθεί μόνο γιατροί Κ.Υ. της 3ης Υγειονομικής Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και της 7ης ΥΠΕ Κρήτης-, το υπουργείο Υγείας διευκρινίζει ότι «επιδιώκεται η ολοκλήρωση της καταβολής σε όσες ΥΠΕ δεν κατέστη δυνατό στις 27 Μαΐου και παρά το γεγονός ότι τα ποσά είχαν διατεθεί εγκαίρως». Τέλος, εγκρίθηκε η επιχορήγηση του ΕΚΑΒ με το ποσό των 3.250.000 ευρώ με στόχο την κάλυψη μέρους των λειτουργικών του δαπανών για το 2015.
Την ίδια στιγμή τις έντονες διαμαρτυρίες υγειονομικών έχει προκαλέσει απόφαση της διοίκησης της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πειραιώς και Αιγαίου για την κατανομή των εφημεριών των γιατρών στα Κέντρα Υγείας των νησιών.Σύμφωνα με την απόφαση, στα Κέντρα Υγείας του Αιγαίου προβλέπεται να εφημερεύει ένας γιατρός, και ένας άλλος να είναι σε ετοιμότητα. Εξαίρεση αποτελούν τα Κέντρα Υγείας Μυκόνου, Θήρας, Μήλου και Πάρου, όπου προβλέπονται δύο ενεργές εφημερίες και μία ετοιμότητας. Γιατροί και εργαζόμενοι κάνουν λόγο για υποβάθμιση των Κέντρων Υγείας, με εξουθενωμένους γιατρούς.
www.ygeianet.gr
Ετικέτες
Ανθρώπινα δικαιώματα,
Δημόσια Υγεία,
ΙΚΑ,
Κοινωνικές αλλαγές,
Κοινωνική Ασφάλιση,
ΠΦΥ
Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014
Ζηταμε την άμεση κατάργηση του εξουθενωτικού για την άσκηση ιατρικού επαγγέλματος, 8ωρου χρόνου εργασίας
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΟΠΥΥ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΣΕΥΠ-ΕΟΠΥΥ ΑΤΤΙΚΗΣ-ΠΕΔΥ)
E-mail: seyp.eopyy.att@gmail.com
Μενάνδρου 34, Αθήνα ΤΚ 104 31
Τηλ.: 210-5239243* Fax 2105237280
Αθήνα 14/12/2014
Αρ.Πρωτ.124
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η σημερινή μαζικότατη Γενική Συνέλευση του ΣΕΥΠ ΕΟΠΥΥ-ΠΕΔΥ Αττικής ανέδειξε την ενότητα και τη συνέχιση του αγώνα μας. Αποφάσισε ομόφωνα και απαιτεί :
1. Την επίσπευση της μεταφοράς-διορισμού σε θέση ΕΣΥ των γιατρών-οδοντιάτρων. Απαραίτητα να ψηφιστεί άμεσα τροπολογία αλλαγής των κριτηρίων ένταξης σε βαθμό ΕΣΥ. Η αξιολόγηση, με βάση το Νόμο 4238 άρθρο 25, αδικεί τους γιατρούς του πρώην ΕΟΠΥΥ.
2. Ζητάμε την πλήρη εξομοίωση με τους νοσοκομειακούς γιατρούς του ΕΣΥ. Επίσης η κυβέρνηση να τροποποιήσει τον προϋπολογισμό του 2015 ώστε οι εντασσόμενοι να μη βρεθούν προ δυσάρεστων εκπλήξεων και να πληρώνονται ως γιατροί του ΕΣΥ. Στον προϋπολογισμό του 2015 δεν προβλέπεται η αντίστοιχη δαπάνη για τους γιατρούς που εντάσσονται σε θέση ΕΣΥ.
3. Τον πλήρη σεβασμό των δικαστικών αποφάσεων.
4. Την άμεση κατάργηση του εξουθενωτικού για την άσκηση ιατρικού επαγγέλματος, 8ωρου χρόνου εργασίας.
5. Την άμεση χορήγηση των υπερωριών 2012 και 2013 από τον ΕΟΠΥΥ. Την οικονομική διεκδίκηση όλων των οφειλομένων πέραν των υπερωριών.
6. Την άμεση ανανέωση, χωρίς χρονοτριβή των συμβάσεων με τον ΕΟΠΥΥ των απολυμένων συναδέλφων μας.
7. Ισότιμη συμμετοχή στις επιτροπές ΚΕΠΑ, όλων των συναδέλφων που επιθυμούν, χωρίς διακρίσεις και σκοπιμότητες.
Συνάδελφοι ενωμένοι θα προχωρήσουμε για να μην αφανιστεί ότι έχει απομείνει από το Δημόσιο Πρωτοβάθμιο Σύστημα Υγείας και για την αξιοπρεπή παρουσία μας σε αυτό. Η κατάρρευση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας δεν θα ωφελήσει παρά μόνο τα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Π.ΨΥΧΑΡΗΣ Δ.ΛΙΑΝΟΣ
Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014
Κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου κυνηγάει το δημόσιο υπάλληλο.
Η απεργία – αποχή από τις διαδικασίες «αξιολόγησης» συνεχίζεται κανονικά και με το Νόμο!
Σήμερα το Εφετείο Αθηνών ανέβαλε την εκδίκαση της Έφεσης της ΑΔΕΔΥ κατά της Απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών (που αφορά την απεργιακή κινητοποίηση ενάντια στην «αξιολόγηση» των δημοσίων υπαλλήλων) για τη Δευτέρα, 28 Ιουλίου 2014, στις 11:00 π.μ.
Η απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων στο Δημόσιο συνεχίζεται κανονικά και μάλιστα με μεγαλύτερη επιμονή και ζήλο, ειδικά έπειτα από την χθεσινή προσπάθεια της κυβέρνησης να αξιοποιήσει επικοινωνιακά την απόφαση του ΣτΕ, να απορρίψει το αίτημά μας για αναστολή εφαρμογής του νόμου (ασφαλιστικά μέτρα) έως ότου εκδικαστεί η υπόθεση.
Είναι προφανές ότι η αδυναμία της Κυβέρνησης να υλοποιήσει το νόμο – έκτρωμα, δεδομένου ότι η συντριπτική πλειονότητα των εργαζομένων στο Δημόσιο αποφάσισε συνειδητά να μην συμμετάσχει στη διαδικασία της «αξιολόγησης», να μην συμπληρώσει και να μην καταθέσει τα φύλλα αυτό-αξιολόγησης, καθώς και να τα παραδώσει μαζικά στα Σωματεία, την οδηγεί σε επικοινωνιακά παιχνίδια προπαγάνδας. Στο πλαίσιο αυτό, για ακόμα μία φορά, χθες επιχείρησε να σκορπίσει παραπληροφόρηση και να δημιουργήσει σύγχυση, παρερμηνεύοντας δικαστικές αποφάσεις. Έτσι, έφτασε στο σημείο, να παρουσιάζει δημοσίως ως επιτυχία, μια άκρως διαδικαστική απόφαση, επιχειρώντας ταυτόχρονα να δημιουργήσει κλίμα πίεσης προς τη Δικαιοσύνη και να προεξοφλήσει το αποτέλεσμα εκδίκασης μιας υπόθεσης που έχει προσδιοριστεί για τον προσεχή Οκτώβριο.
Σε κάθε περίπτωση, τέτοιου είδους μεθοδεύσεις δεν δείχνουν σεβασμό προς τη Δικαιοσύνη. Επειδή, τέλος, ΟΛΟΙ και ΟΛΑ κρίνονται, ΕΝΑ είναι βέβαιο:
Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι με τη στάση τους και την ενότητά τους θα είναι εκείνοι που θα κρίνουν τις εξελίξεις και ο ελληνικός λαός την Κυβέρνηση για τον αυταρχισμό της, τον εκφοβισμό που ασκεί και την επιχειρούμενη διάλυση της Δημόσιας Διοίκησης.
Συνεχίζουμε ενωμένοι έως τη
νίκη!
Συνεχίζουμε ενωμένοι έως ότου
η Κυβέρνηση πάρει πίσω το νόμο – έκτρωμα!
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ
Ετικέτες
Ανθρώπινα δικαιώματα,
Εργατική δύναμη,
Κινητοποιήσεις
Κυριακή 9 Μαρτίου 2014
ΟΙ ΣΚΙΕΣ Μας ΕΧΟΥΝ ΦΩΣ

ΟΙ ΣΚΙΕΣ Μας ΕΧΟΥΝ ΦΩΣ
Συνάδελφοι απολυμένοι και διαθέσιμοι
Μετά ένα διαρκή ενωτικό αγώνα πολεμήσαμε για εργασιακές
σχέσεις, την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας στη Χώρα μας για να παραμείνουν τα
δικαιώματα περίθαλψης στους ασφαλισμένους των ταμείων που χρόνια πληρώνουν και
τους στηρίζαμε.
Η Λαίλαπα του Ηρόστρατου με την μορφή νομοσχεδίου συνεπήρε
με τις 152 εχθρικές ψήφους ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ότι είχε απομείνει από την αξιοπρέπεια
της δουλειάς μας, από την αποτελεσματικότητα της επιστήμης μας. Χωρίς διάθεση
για απολογισμό της ήττας , τονισμού των στόχων ή επιτυχίας του μετώπου με τον
κόσμο μας έχουμε πολλές σκιές να χαράξουμε για το παρελθόν και πολλά διλήμματα
να αποκρυσταλλώσουμε για το αύριο .
Επειδή ο χώρος εργασίας και ο χώρος κατοικίας επί 19 χρόνια
ταυτίζονται καθημερινά βρίσκομαι αντιμέτωπος με το αγωνιώδες ερώτημα των γύρω
ενδιαφερομένων: «Πότε ανοίγει το ΙΚΑ;» συμπληρωμένο με αδηφάγα σχόλια για τον
Ηρόστρατο της κυβέρνησης Σαμαρά που φροντίζει να εκτίθεται με οίηση στα μάτια
των ψηφοφόρων του. Προσπαθώ να γλυκάνω την καταστροφική πολιτική του,
χαρακτηρίζοντάς τον δεικτικά ως μεγάλο χορηγό του Σύριζα, ενισχυτή με ψήφους
του Τσίπρα γιατί πιά και ο τελευταίος αναλφάβητος, ομογενής, μετανάστης ή ψυχασθενής ξέρει ποιοι έκλεισαν τον ΕΟΠΥΥ ως
πάροχο φτηνής και ανεπαρκούς βέβαια περίθαλψης στη πρωτοβάθμια και όλη την
επαρχία. Ξέρουν ότι με αυτούς τους μνημονιακούς γιατριά και φτηνό φάρμακο δεν
πρόκειται να ξαναδούν. Τα Πολυϊατρεία του ΙΚΑ-ΕΟΠΥΥ θα λειτουργήσουν με μισό
προσωπικό στην Αττική και μηδαμινό στην επαρχία. Πολλές ελλείψεις βλέπω από
τώρα Ορθοπαιδικών, Καρδιολόγων, Οφθαλμιάτρων και ΩΡΛ. Οι υπάρχοντες
οικογενειακοί γιατροί σε 25 περιοχές πανελλαδικά οι 19 στο λεκανοπέδιο από το
1965 πειραματίζονται τα συστήματα πάνω τους, στην ανθρώπινη αντοχή και την
επαγγελματική τους μη εξέλιξη. Τα συνεχή χρηματικά διόδια συμμετοχής που
επιβάλουν οι μνημονιακοί υψηλόμισθοι των 10.000 ευρώ μηνιαίως στους ταλαιπωρημένους
μας «πελάτες» των 400 ευρώ μηνιαίως ξέρω μόνο ένα τρόπο εκτός τις πηγαίες
κατάρες να ισοφαριστούν για να επιβιώσουμε την δύναμη της ψήφου που οσονούπω
θέλουν δεν θέλουν θα μας τη δώσουν να εκφραστούμε.
Στους συναδέλφους που μιλώ καθημερινά για τις λεπτομέρειες
αυτών που καθορίζουν την τύχη μας θέλω να μην σκύψουν με φόβο από την καθημερινότητα.
Το φως της αλήθειας της επιστήμης μας καμιά σκιά μνημονιακή δεν θα μας εμποδίσει
να την υπηρετούμε από όποιο μετερίζι και αν βρεθούμε. Διαθεσιμότητα και
κινητικότητα, συμπτύξεις χώρων εργασίας και αλλεργία στο Σύνταγμα και τα
στοιχειώδη δικαιώματα ξεπληρώνονται όχι με φόβο αλλά με το ίδιο νόμισμα. Θα
απολυθούν από εμάς και θα πληρώσουν στον
πολιτικό και ποινικό στίβο τις συνέπειες των πράξεών τους. Τίποτα δεν θάναι όπως
παλιά. Για τις ελλείψεις ειδικοτήτων αναφέρθηκα, ουρές αναμονής και μη
εξυπηρέτησης σύμφωνα με τα επιστημονικά πρότυπα, αυτοί μας βλέπουν μονο σαν
κλειστούς προϋπολογισμούς, σε λίγο ίσως με χρεωστούμενα δεδουλευμένα ή
υποσχέσεις που δεν τηρήθηκαν. Δεν είναι πρωτάρης δα ο Ηρόστρατος στη τέχνη του
ψεύδους. Να ζαχαρώνει αυτιά με υποσχέσεις που θα θέλαμε να ακούσουμε. Λέγεται
ότι τους ομοϊδεάτες του συνδικαλιστές που περιστασιακά έδειξαν πυγμή και
κράτησαν 3 μήνες απεργιακό ενωτικό αγώνα πριν αλέκτωρ λαλήσει τους παρέσυρε
εκτός ΠΕΔΥ για να αυτοπαραιτηθούν και ήδη αναιρεί όσα φευγαλέα είχε υποσχεθεί
για 400 επισκέψεις και ασφάλιση. Είναι βολικό για τον Ηρόστρατο και τα αφεντικά
του να τα κάνει θάλασσα στην ΠΦΥ αφού το κύριο μέλημά του είναι ακόμα οι ανθέλληνες
εφοπλιστές. Άντε και οι μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες με τα 10 tb ανά συσκευασία πανάκριβη ελληνική πρωτοτυπία.
Να γιατί περιπαιχτικά ως μεγάλο χορηγό του Σύριζα φαντάζομαι αστείες πόζες του Άδωνη
ανάμεσα σε Βελουχιώτη και Τσε Γκεβάρα σαν μεγάλο «ευεργέτη» του Τσίπρα δια των
έργων του.
Οι συνάδελφοι ήδη συζητούν για την απλήρωτη ΔΕΗ, το
καθυστερημένο νοίκι, το παιδί που δεν πήγε επαρχία να σπουδάσει. Ούτε φυσικά
μακροημερεύουν οι γιατροί που περιστασιακά λειτουργούν πέρα και έξω από τις αρχές
του όρκου τους, σε συνθήκες που το 90% της κοινωνίας καταστρέφεται οικονομικά
και πρόσβαση σε «επενδυτές» δεν έχουν ούτε οι εξειδικευμένοι στη κινέζικη
ιατρική. Τα σενάρια επιτυχίας των Σαμαρά –Βενιζέλου ξέρουμε πιά καλά στο πετσί μας,
στη πρώην εργασία μας, στο ανύπαρκτο ΤΣΑΥ μας τι σημαίνουν. Επειδή πολλοί από σας
εκτίθενται και στις αυτοδιοικητικές εκλογές καλό είναι να στείλουν στοιχεία
ενημερωτικά για να υποστηριχθούν από τον κλάδο.
Δρ Λαμπαδάριος Διονύσης
Γενικός Χειρουργός ΠΕΔΙ ίσως Νέου Κόσμου
Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014
Ντεκαντάνσ
email: stathis@enikos.gr
Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014
Κοινωνικό μέτωπο για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα και τη Δημόσια Υγεία
Κοινωνικό μέτωπο για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα και τη Δημόσια Υγεία
12.01.2014
Η οριστική διάλυση τής, ούτως ή άλλως ελλειμματικής, Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας άρχισε. Για άλλη μια φορά, με το πρόσχημα της μεταρρύθμισης ενός στρεβλού συστήματος που χρειάζεται ριζική ανασυγκρότηση σε άλλη βάση. Μετά την δημοσιοποίηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Υγείας, το κλείσιμο δημόσιων δομών (Υγειονομικές Μονάδες ΕΟΠΥΥ)και η διακοπή της φροντίδας των ασθενών είναι πια γεγονός.
Ο «ξαφνικός θάνατος» του ΕΟΠΥΥ αποδείχθηκε ότι δεν ήταν σενάριο καταστροφολογίας του ΣΥΡΙΖΑ. Η «δεξαμενή» διαθεσιμότητας - κινητικότητας - απολύσεων του 2014 θα γεμίσει με 8.000 γιατρούς και εργαζόμενους του ΕΟΠΥΥ (με πλάνο τους 12.500 από όλα τα υπουργεία). Αν συνυπολογίσουμε και τις διαθεσιμότητες των οδηγών ασθενοφόρων και του προσωπικού εστίασης, καθαριότητας και φύλαξης των νοσοκομείων, φαίνεται ότι ο κ. Γεωργιάδης θα εισπράξει όλη τη «δόξα» του υπουργού που θα υλοποιήσει απαρέγκλιτα το Μνημόνιο και θα «εκτελέσει» ανενδοίαστα τη δημόσια περίθαλψη στη χώρα.
Η απεργία των γιατρών του ΕΟΠΥΥ ανέδειξε τη βασική στόχευση των κυβερνητικών μέτρων : συρρίκνωση της δημόσιας ΠΦΥ, πακέτο στοιχειωδών υπηρεσιών περίθαλψης που θα αγοράζεται αποκλειστικά από τους μεγαλο-παρόχους Υγείας, μετακύλιση του κόστους στον ασθενή και ενίσχυση των ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιρειών που αποτελούν το αγαπημένο κοινωνικό μοντέλο του κ. Γεωργιάδη.
Για τους φτωχούς και ανασφάλιστους ούτε λόγος. Κάποια ψίχουλα τύπου voucher από το ΕΣΠΑ, που δεν θα καλύπτουν ούτε το 10% του συνόλου και μόνο μέχρι το 2015. Για τους υπόλοιπους θα φροντίσει η φυσική επιλογή. Γιατί, σε αντίθεση με τις νεοφιλελεύθερες ιδεοληψίες περί ελεύθερης επιλογής γιατρού από τον άρρωστο, αυτή είναι η μόνη πραγματική «επιλογή» σε καιρό κρίσης ,ανέχειας και κατάρρευσης του ΕΣΥ. Ο κοινωνικός δαρβινισμός σε όλο του το μεγαλείο !
Επειδή λοιπόν η επιβίωση της δημόσιας περίθαλψης είναι ζωτικής σημασίας για την κοινωνική συνοχή, την υγειονομική θωράκιση της χώρας και το Κράτος Δικαίου, αλλά και επειδή πιστεύουμε στη δύναμη των κοινωνικών και των πολιτικών αγώνων, είναι η ώρα μιας σοβαρής πολιτικής αντεπίθεσης με αιχμή την Υγεία. Με κοινό μέτωπο των γιατρών και τους εργαζομένων στο ΕΣΥ και τον ΕΟΠΥΥ, των συνδικαλιστικών και κοινωνικών φορέων, της Αυτοδιοίκησης, των συλλόγων ασθενών και ΑμεΑ. Με κεντρικό αίτημα να μην κλείσει καμιά δομή, να μην απολυθεί κανένας εργαζόμενος, να μην καταργηθεί καμιά δωρεάν παροχή υγείας και να ανατραπεί το «ανθυγιεινό» μνημονιακό πρόγραμμα. Αλλά και με ενδυνάμωση των πρωτοβουλιών κοινωνικής αλληλεγγύης (κοινωνικά ιατρεία - φαρμακεία).
Ο υπουργός Υγείας παίζει για άλλη μια φορά επικοινωνιακά παιγνίδια και κοροϊδεύει ασύστολα τους πάντες. Είναι με την ιδιωτική υγεία, με ένα ΕΣΥ μίζερο και απαξιωμένο που θα ανταγωνίζεται άνισα τους «εθνικούς εργολάβους» της περίθαλψης. Το σχέδιο του δεν έχει την παραμικρή πολιτική, χρηματοδοτική και λειτουργική αξιοπιστία.
Η εναλλακτική πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ συμπυκνώνεται στα εξής:
Δεν υπερασπιζόμαστε την ΠΦΥ όπως είχε οργανωθεί μέχρι σήμερα. Το πολιτικό μας σχέδιο διασφαλίζει την επιβίωση αλλά και την αναδιοργάνωση μιας Ενιαίας Δημόσιας ΠΦΥ ως βασικού πυλώνα ενός αναβαθμισμένου ΕΣΥ που καλύπτει δωρεάν και με επάρκεια τις ανάγκες όλων των πολιτών ανεξάρτητα από εργασία, ασφάλιση και εισόδημα, το οποίο προοπτικά θα έχει εγγυημένη χρηματοδότηση από τη γενική φορολογία και την αναδιανομή του πλούτου και όχι από το χρεωκοπημένο ασφαλιστικό σύστημα. Με αναβάθμιση των υγειονομικών μονάδων του ΕΟΠΥΥ, ενίσχυση των εργαστηρίων τους και μετεξέλιξη τους σε Κ.Υ. αστικού τύπου 24ωρης λειτουργίας, με οικογενειακούς γιατρούς και γιατρούς ειδικοτήτων, με έμφαση στην πρόληψη και την αλλαγή των κοινωνικών συνθηκών που «παράγουν» αρρώστια και υγειονομική ανισότητα.
Η πλήρης και αποκλειστική απασχόληση (ΠΑΑ) των γιατρών είναι συστατικό στοιχείο της ανασυγκρότησης και ολοκλήρωσης του ΕΣΥ. Εμείς πιστεύουμε στον γιατρό - δημόσιο λειτουργό που αμείβεται και εργάζεται αξιοπρεπώς, που αφιερώνεται στον άρρωστο, τηρεί τους κανόνες επιστημονικής δεοντολογίας και υπόκειται σε αυστηρό έλεγχο. Σήμερα χρειάζονται στοχευμένες προσλήψεις στην ΠΦΥ, με καθεστώς ΠΑΑ.
Θεωρούμε ότι δεν περισσεύει καμιά δομή ΠΦΥ, κανένας γιατρός ή εργαζόμενος .Με επίγνωση της τραγικής υγειονομικής πραγματικότητας της χώρας και της ανάγκης κοινωνικών συμμαχιών για κάθε μεταρρύθμιση, προτείνουμε ένα μεταβατικό διάστημα στη διάρκεια του οποίου θα συνεχίσουν να καλύπτονται οι ανάγκες των πολιτών και θα δοθεί το περιθώριο στους υπηρετούντες γιατρούς να αποφασίσουν, χωρίς εκβιασμούς και πιέσεις, αν θα ενταχθούν οριστικά στις δομές του ΕΣΥ ή θα αποχωρήσουν διατηρώντας το ιδιωτικό τους ιατρείο.
Επανεξέταση από μηδενική βάση όλων των συμβάσεων με τον επιχειρηματικό ιδιωτικό τομέα, διαγνωστικά πρωτόκολλα και πλαφόν εξετάσεων στα εργαστήρια, αναπροσανατολισμός των δημόσιων πόρων από τις κρατικοδίαιτες ιδιωτικές στις δημόσιες δομές.
Υγειονομικός Χάρτης επιδημιολογικά τεκμηριωμένων αναγκών με βάση τον οποίο θα ανασυγκροτηθούν με ορθολογικό τρόπο η ΠΦΥ και το ΕΣΥ .
Παρέμβαση στους «θυλάκους» σπατάλης και διαφθοράς του συστήματος - μέτρα πρόληψης και αποτροπής φαινομένων προκλητής ζήτησης, συναλλαγής με εταιρείες και εκμετάλλευσης του αρρώστου.
Συστράτευση με τις έντιμες και υγιείς δυνάμεις του Συστήματος Υγείας, στήριξη του ανθρώπινου δυναμικού, εδραίωση ενός νέου εργασιακού, επιστημονικού και κοινωνικού ήθους στον χώρο της Υγείας.
* Ο Ανδρέας Ξανθός είναι βουλευτής Ρεθύμνου και συντονιστής Υγείας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ
Ο «ξαφνικός θάνατος» του ΕΟΠΥΥ αποδείχθηκε ότι δεν ήταν σενάριο καταστροφολογίας του ΣΥΡΙΖΑ. Η «δεξαμενή» διαθεσιμότητας - κινητικότητας - απολύσεων του 2014 θα γεμίσει με 8.000 γιατρούς και εργαζόμενους του ΕΟΠΥΥ (με πλάνο τους 12.500 από όλα τα υπουργεία). Αν συνυπολογίσουμε και τις διαθεσιμότητες των οδηγών ασθενοφόρων και του προσωπικού εστίασης, καθαριότητας και φύλαξης των νοσοκομείων, φαίνεται ότι ο κ. Γεωργιάδης θα εισπράξει όλη τη «δόξα» του υπουργού που θα υλοποιήσει απαρέγκλιτα το Μνημόνιο και θα «εκτελέσει» ανενδοίαστα τη δημόσια περίθαλψη στη χώρα.
Η απεργία των γιατρών του ΕΟΠΥΥ ανέδειξε τη βασική στόχευση των κυβερνητικών μέτρων : συρρίκνωση της δημόσιας ΠΦΥ, πακέτο στοιχειωδών υπηρεσιών περίθαλψης που θα αγοράζεται αποκλειστικά από τους μεγαλο-παρόχους Υγείας, μετακύλιση του κόστους στον ασθενή και ενίσχυση των ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιρειών που αποτελούν το αγαπημένο κοινωνικό μοντέλο του κ. Γεωργιάδη.
Για τους φτωχούς και ανασφάλιστους ούτε λόγος. Κάποια ψίχουλα τύπου voucher από το ΕΣΠΑ, που δεν θα καλύπτουν ούτε το 10% του συνόλου και μόνο μέχρι το 2015. Για τους υπόλοιπους θα φροντίσει η φυσική επιλογή. Γιατί, σε αντίθεση με τις νεοφιλελεύθερες ιδεοληψίες περί ελεύθερης επιλογής γιατρού από τον άρρωστο, αυτή είναι η μόνη πραγματική «επιλογή» σε καιρό κρίσης ,ανέχειας και κατάρρευσης του ΕΣΥ. Ο κοινωνικός δαρβινισμός σε όλο του το μεγαλείο !
Επειδή λοιπόν η επιβίωση της δημόσιας περίθαλψης είναι ζωτικής σημασίας για την κοινωνική συνοχή, την υγειονομική θωράκιση της χώρας και το Κράτος Δικαίου, αλλά και επειδή πιστεύουμε στη δύναμη των κοινωνικών και των πολιτικών αγώνων, είναι η ώρα μιας σοβαρής πολιτικής αντεπίθεσης με αιχμή την Υγεία. Με κοινό μέτωπο των γιατρών και τους εργαζομένων στο ΕΣΥ και τον ΕΟΠΥΥ, των συνδικαλιστικών και κοινωνικών φορέων, της Αυτοδιοίκησης, των συλλόγων ασθενών και ΑμεΑ. Με κεντρικό αίτημα να μην κλείσει καμιά δομή, να μην απολυθεί κανένας εργαζόμενος, να μην καταργηθεί καμιά δωρεάν παροχή υγείας και να ανατραπεί το «ανθυγιεινό» μνημονιακό πρόγραμμα. Αλλά και με ενδυνάμωση των πρωτοβουλιών κοινωνικής αλληλεγγύης (κοινωνικά ιατρεία - φαρμακεία).
Ο υπουργός Υγείας παίζει για άλλη μια φορά επικοινωνιακά παιγνίδια και κοροϊδεύει ασύστολα τους πάντες. Είναι με την ιδιωτική υγεία, με ένα ΕΣΥ μίζερο και απαξιωμένο που θα ανταγωνίζεται άνισα τους «εθνικούς εργολάβους» της περίθαλψης. Το σχέδιο του δεν έχει την παραμικρή πολιτική, χρηματοδοτική και λειτουργική αξιοπιστία.
Η εναλλακτική πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ συμπυκνώνεται στα εξής:
Δεν υπερασπιζόμαστε την ΠΦΥ όπως είχε οργανωθεί μέχρι σήμερα. Το πολιτικό μας σχέδιο διασφαλίζει την επιβίωση αλλά και την αναδιοργάνωση μιας Ενιαίας Δημόσιας ΠΦΥ ως βασικού πυλώνα ενός αναβαθμισμένου ΕΣΥ που καλύπτει δωρεάν και με επάρκεια τις ανάγκες όλων των πολιτών ανεξάρτητα από εργασία, ασφάλιση και εισόδημα, το οποίο προοπτικά θα έχει εγγυημένη χρηματοδότηση από τη γενική φορολογία και την αναδιανομή του πλούτου και όχι από το χρεωκοπημένο ασφαλιστικό σύστημα. Με αναβάθμιση των υγειονομικών μονάδων του ΕΟΠΥΥ, ενίσχυση των εργαστηρίων τους και μετεξέλιξη τους σε Κ.Υ. αστικού τύπου 24ωρης λειτουργίας, με οικογενειακούς γιατρούς και γιατρούς ειδικοτήτων, με έμφαση στην πρόληψη και την αλλαγή των κοινωνικών συνθηκών που «παράγουν» αρρώστια και υγειονομική ανισότητα.
Η πλήρης και αποκλειστική απασχόληση (ΠΑΑ) των γιατρών είναι συστατικό στοιχείο της ανασυγκρότησης και ολοκλήρωσης του ΕΣΥ. Εμείς πιστεύουμε στον γιατρό - δημόσιο λειτουργό που αμείβεται και εργάζεται αξιοπρεπώς, που αφιερώνεται στον άρρωστο, τηρεί τους κανόνες επιστημονικής δεοντολογίας και υπόκειται σε αυστηρό έλεγχο. Σήμερα χρειάζονται στοχευμένες προσλήψεις στην ΠΦΥ, με καθεστώς ΠΑΑ.
Θεωρούμε ότι δεν περισσεύει καμιά δομή ΠΦΥ, κανένας γιατρός ή εργαζόμενος .Με επίγνωση της τραγικής υγειονομικής πραγματικότητας της χώρας και της ανάγκης κοινωνικών συμμαχιών για κάθε μεταρρύθμιση, προτείνουμε ένα μεταβατικό διάστημα στη διάρκεια του οποίου θα συνεχίσουν να καλύπτονται οι ανάγκες των πολιτών και θα δοθεί το περιθώριο στους υπηρετούντες γιατρούς να αποφασίσουν, χωρίς εκβιασμούς και πιέσεις, αν θα ενταχθούν οριστικά στις δομές του ΕΣΥ ή θα αποχωρήσουν διατηρώντας το ιδιωτικό τους ιατρείο.
Επανεξέταση από μηδενική βάση όλων των συμβάσεων με τον επιχειρηματικό ιδιωτικό τομέα, διαγνωστικά πρωτόκολλα και πλαφόν εξετάσεων στα εργαστήρια, αναπροσανατολισμός των δημόσιων πόρων από τις κρατικοδίαιτες ιδιωτικές στις δημόσιες δομές.
Υγειονομικός Χάρτης επιδημιολογικά τεκμηριωμένων αναγκών με βάση τον οποίο θα ανασυγκροτηθούν με ορθολογικό τρόπο η ΠΦΥ και το ΕΣΥ .
Παρέμβαση στους «θυλάκους» σπατάλης και διαφθοράς του συστήματος - μέτρα πρόληψης και αποτροπής φαινομένων προκλητής ζήτησης, συναλλαγής με εταιρείες και εκμετάλλευσης του αρρώστου.
Συστράτευση με τις έντιμες και υγιείς δυνάμεις του Συστήματος Υγείας, στήριξη του ανθρώπινου δυναμικού, εδραίωση ενός νέου εργασιακού, επιστημονικού και κοινωνικού ήθους στον χώρο της Υγείας.
* Ο Ανδρέας Ξανθός είναι βουλευτής Ρεθύμνου και συντονιστής Υγείας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ
Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013
152 "ΤΕΛΩΝΙΑ" ΔΕΝ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ 141 "ΞΩΤΙΚΑ"
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ/ΟΥΣ
Επειδή συνεχώς τίθεται το ερώτημα για το τι θέση παίρνει ο
ΣΥΡΙΖΑ στις εξελίξεις με την απεργία και τον "διάλογο" με το
υπουργείο τις τελευταίες μέρες σας κοινοποιώ την ανακοίνωση της ΕΕΚΕ υγείας που
βγήκε χτες και σας ενημερώνω
1. Οι θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για καμία απόλυση και διαθεσιμότητα,
προστασία και αναβάθμιση των μονάδων ισχύουν σταθερά. Επίσης ισχύει η αντίθεση
μας στη βίαιη αλλαγή εργασιακής σχέσης και στην εξώθηση σε
"αυτοαπόλυση". Η θέση μας για μεταβατικό διάστημα με δικαίωμα
επιλογής καλύπτει αυτη την ανάγκη και γινεται προσπάθεια να γίνει ακόμα πιό
συγκεκριμένη.
2. Μόλις διέρρευσε προχτές πως έρχεται η τροπολογία για
σύσταση κλάδων και θέσεων στις ΥΠΕ οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ήσαν οι πρώτοι και
οι μόνοι που το ανέδειξαν με έντονη αντίθεση και παρέμβαση του κοινοβουλευτικού
εκπροσώπου Π Λαφαζάνη και των Ξανθού και Ζαχαριά. Ζήτησαν την απόσυρση ή την
ξεχωριστή κατάθεση ώστε να αναγκαστούν να πάρουν ανοικτή θέση και όσοι
βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ισχυρίζονταν πως δεν συμφωνούσαν με τις διαθεσιμότητες.
Τώρα πια δεν υπάρχει άλλοθι για κανέναν. ΠΑΣΟΚ και ΝΔ υπερψήφισαν και είναι
συνυπεύθυνοι.
3. Η πολύ σαφής ανακοίνωση της ΕΕΚΕ υγείας δείχνει την σε
ανώτατο επίπεδο αντίθεση μας στην πολιτική κυβέρνησης-Γεωργιάδη για τους
γιατρούς του ΕΟΠΥΥ. Καθήκον όλων μας να ενημερωνόμαστε γρήγορα μέσα από τα ΜΜΕ
και τις ιστοσελίδες left και 105.5 ώστε να μπορούμε να ενημερώνουμε τους
συναδέλφους.
4. Τα ευρήματα των τελευταίων δημοσκοπήσεων δείχνουν πως
αντίθετα με τα όσα νομίζουν οι απαισιόδοξοι εξ ημών, δεν περνά η προπαγάνδα
Γεωργιάδη και ο λαός πιστεύει πλειοψηφικά πως έχουμε δίκηο στην απεργία μας και
κατά 70% πως η κυβερνητική πολιτική στην υγεία είναι λάθος.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΟΛΟΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΚΑΙ
ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ
ΜΕ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ
ΓIAΝΝΗΣ ΜΠΑΣΚΟΖΟΣ
| Γιακουμάτος Χαραλάμπους Γεράσιμος | Β' ΑΘΗΝΩΝ | giakoumatosge@gmail.com http://www.giakoumatos.gr | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Καραμανλή Αρκαδίου Άννα | Β' ΑΘΗΝΩΝ | karamanlia@yahoo.gr | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Παναγιωτόπουλος Παναγιώτη Παναγιώτης (Πάνος) | Β' ΑΘΗΝΩΝ | ppanagiotopoulos@parliament.gr | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Παπακώστα - Σιδηροπούλου Αγγέλου Αικατερίνη | Β' ΑΘΗΝΩΝ | kat_papakosta@parliament.gr http://www.katerinapapakosta.gr | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Σαλμάς Γεωργίου Μάριος | ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΑΙ AΚΑΡΝΑΝΙΑΣ | msalmas@otenet.gr http://www.msalmas.gr | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Καραγκούνης Ανδρέα Κωνσταντίνος | ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΑΙ AΚΑΡΝΑΝΙΑΣ | kkaragounis@gmail.com | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ανδριανός Σωτηρίου Ιωάννης | ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ | nafplio@andrianos.eu jandrianos@parliament.gr argos@andrianos.eu | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Λυκουρέντζος Θεοφάνη Ανδρέας | ΑΡΚΑΔΙΑΣ | alikourentzos@nd.gr lykouren@otenet.gr http://www.alykourentzos.gr | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Στύλιος Δημοσθένη Γεώργιος | ΑΡΤΗΣ | stylios@parliament.gr | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ετικέτες
Ανθρώπινα δικαιώματα,
Βουλή,
Διαπλοκή,
Ελευθεροεπαγγελματίες,
ΕΟΠΥΥ,
Εργατική δύναμη
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
