Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Επιτάφιον. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Επιτάφιον. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Η διαθεσιμότητα είναι απολύσεις.Είναι οικονομικές εκτελέσεις....


Περι Διαθεσιμότητας με βάση το Ν 4172 ΦΕΚ 167Α 23-7-13.Μερικές σκέψεις.
5 Αυγούστου 2013

Επιτρεπει στον υπ.Διοικ.Μεταρρυθμισης μετα απο τεκμηριωμενες εκθεσεις αξιολογησης [εδω το συνδικαλιστικο κινημα- πλην εξαιρεσεων δε καταφερε να ακυρωσει το ρολο των ιδωτικων εταιρειων αξιολογησης οπου εμφανιστηκαν ως δουριος ιππος] δομων και σχεδια στελεχωσης ,να καταργουνται θεσεις ανα κατηγορια ,κλαδο ή ειδικοτητα σε υπουργεια ,αυτοτελεις δημοσιες υπηρεσιες ,οργανισμους αυτοδικοικησης,ΝΠΔΔ.






Με τη καταργηση θεσεων, η επιλογη για διαθεσιμοτητα γινεται με βαση την αποτιμηση ολων των προσοντων οπως οριζει ο υπ.διοικ μεταρρυθμισης με νεωτερη εγκυκλιο του.Αυτη στηριζεται σε επιμερους κριτηρια που αφορουν στη βασικη επαγγελματικη του εκπαιδευση την εργασιακη και διοικητικη εμπειρια τα ειδικα καθηκοντα του την εργασιακη του φυσιογνωμια [δεξιοτητες/επιδοσεις/ηθικες αμοιβες [ποσες μουτζες πχ] πειθαρχικες ποινες αδειες -μακροχρονιες και επαναλαμβανομενες αναρρωτικες αδειες απουσιας αν προσληφθηκε μεσω ΑΣΕΠ καθ'οιονδηποτε τροπο [γραπτο/προτεραιοτητα/εθνικη σχολη δημ.διοικησης] την οικογενειακη κατασταση του/αρ.τεκνων.[οχι τεκνών!!]

η αποτιμηση των προσοντων γινεται βαση βαθμολογικης κλιμακος και αντικειμενικης μοριοδοτησης..Εξαιρουνται της διαθεσιμοτητας οσοι:
είναι αναπηροι με 67%• πολυτεκνοι• εχουν τεκνο με αναπηρια ανω του 67%• υπαλληλος με δικαστικη αποφαση για μεριμνα εξαρτομενων μελων• υπαλληλος του οποιου ο/η συζυγος τιθεται σε διαθεσιμοτητα• υπαλληλος ο οποιος εχει οριστει δικαστικος συμπαραστατης και συνοικει με τον συμπαραστατουμενο με εισοδημα χαμηλοτερο των 12.000 ευρω.

Τα 3μελη Υπηρεσιακα Συμβουλια που δημιουργουνται αμεσα τα απαρτιζουν ενας απο ΑΣΕΠ,ενας προισταμενος Διοικητικου Προσωπικου και αλλος ενας προισταμενος αλλης διευθυνσης οι οποιοι και θα αξιολογησουν με βαση τα μορια που θα συγκεντρωσει ο καθενας εναν ενιαιο πινακα.[τα μορια οριζονται οπως ειπαμε με νεα αποφαση του κ.Μητσοτακη η οποια δημοσιευτηκε και ειναι εδω:
http://www.ygeionomikoi.gr/menu-nomothesia/menu-nom-ergasiaki/2935-h-apofash-gia-moria,-krithria,-eksaireseis-gia-thn-aksiologhsh-kai-apolush-twn-upallhlwn

Με κοινη υπουργικη αποφαση οριζονται και προσθετα ειδικα κριτηρια [προβαδιζουσα ειναι εν δυναμει καθε ερωμενη ή παλλακιδα, αν ειναι και υπουργου τοσο το καλυτερο ,ποσες παπιες δωσατε ,ή ποσα υποθετα βαλατε σημερα!!





Η διαθεσιμοτητα διαρκει 8 μηνες [εδω δε παει το τοσες ναναι οι ωρες σας, γιατι καηκαμε!!] και οι τυχεροι θα παιρνουν το απιστευτο ποσο των 3/4 του μισθου τους.Φυσικα μετα τη ληξη της διαθεσιμοτητας το κρατος με τη γενναιοδωρια του θα μας δωριζει μονο τις ασφαλιστικες εισφορες εργοδοτη/εργαζομενου στο μειωμενο φυσικα υψος που παιρναμε οσο διαρκει η διαθεσιμοτητα' μισθος τελος!

Ετσι ο δημοσιος τοεμας γινεται το πειραματοζωο της ευρωζωνης του ΔΝΤ των τραπεζιτων και του γερμανικου κεφαλαιου το οποιο ετοιμαζεται αφου μας ξεπουπουλιασει και ξεδοντιασει θα ερθει να αναλαβει χωρις μονιμο προσωπικο [τη ψυχη καθε δημοσιας δομης και υπηρεσιας] χωρις εργασιακα συνδικαλιστικα δικαιωματα χωρις το νομικο αστικο πολιτικο δικαιο.

Οι υπουργικες αποφασεις υποκαθιστουν τη βουλη και το ρολο της κανονοντας την διακοσμητικη παραμεριζοντας την προσωπικη ευθυνη των βουλευτων οι οποιοι λοιδορουνται και απειλουνται οταν θελουν να διαφοροποιηθουν.Βλεπουμε καθε μερα, αλλοι -εξω απο μας- να αποφασιζουν για τα του οικου μας εφαρμοζοντας οχι εστω ενα προγραμμα της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ αλλα ενα προγραμμα αδισταχτων τραπεζιτων και χρηματιστων ενα προγραμμα της ΤΡΟΙΚΑ νεοφιλελευθερης κοπης!

Η απαντηση μας λοιπον δε μπορει να ειναι αλλη παρα μια:
Ολη μα ολη η Αριστερα πρεπει να μπει μπροσταρης να συστρατευτει σε ενα προγραμμα ανορθωσης της χωρας μας ενα προγραμμα σοσιαλιστικης προοπτικης! Με οδηγο το εργατικο και λαικο κινημα το οποιο οφειλει να επανεξετασει απ'το μηδεν τα βηματα του και το σχεδιασμο του μακρυα απο τις μοναχικες ή τις παραλληλες διαδρομες μακρυα απο καθαροτητες και ηγεμονισμους που ξεχωριζουν αντι να ενωνουν και αλλα τετοια φτηνα.




Ετσι θα συνεγειρει καθε εναν και καθε μια που θελει πρεπει και μπορει να πει:
Τωρα ειναι η σειρα μας, τωρα ειναι η ωρα μας, τωρα ειναι η ωρα της Αριστερας να πει το μεγαλο ΝΑΙ.Μπορουμε!







Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2009

Βλασταράκος primo, Αβραμόπουλος segondo!


Συνέχεια στην πραξικοπηματική και αντιδημοκρατική τακτική του έδωσε ο απελθών υπουργός υγείας κ. Αβραμόπουλος, αγνοώντας την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας και διορίζοντας εκ νέου δοτή διοίκηση στον ΠΙΣ , λίγες μέρες πριν αποχωρήσει από το υπουργείο μετά την συντριπτική ήττα της ΝΔ στις εκλογές.
Όπως είναι γνωστό στις 20/3/2009 ο κ. Αβραμόπουλος καθαίρεσε με αστήρικτα επιχειρήματα την νόμιμα εκλεγμένη διοίκηση του ΠΙΣ εγκαθιστώντας δοτή διοίκηση της αρεσκείας του η οποία εντός εξαμήνου έπρεπε να οργανώσει εκλογές για ανάδειξη νέου ΔΣ στον ΠΙΣ. Η πρωτοφανής για τα μεταπολιτευτικά χρονικά ενέργεια του κ. Αβραμόπουλου έχει οδηγήσει τον ΠΙΣ σε πλήρη αδράνεια και αδυναμία να ανταπεξέλθει στο ρόλο του. Η δε αλλοίωση της δημοκρατικά εκφρασμένης θέλησης των γιατρών όλης της χώρας με τη μονοκομματική σύνθεση της δοτής διοικούσας επιτροπής συνιστά απαράδεκτη αντιδημοκρατική εκτροπή, εκτροπή που γίνεται ακόμα πιο προκλητική αφού εξέπνευσε ακόμα και η εξάμηνη προθεσμία που έδινε στους δοτούς το βασιλικό! διάταγμα που αξιοποίησε ο υπουργός προκειμένου να οργανώσουν εκλογές.
Το παράνομο της ενέργειας του πρώην υπουργού αναγνώρισε και το Συμβούλιο της Επικρατείας με την 2691/2009 απόφασή του μετά την προσφυγή της πλειοψηφίας του εκλεγμένου ΔΣ του ΠΙΣ. Αντί όμως ο κ. Αβραμόπουλος να συναισθανθεί το μέγεθος του ατοπήματος του και να αποκαταστήσει τη νομιμότητα , επικυρώνοντας τη νόμιμη σύνθεση του προεδρείου του ΔΣ του ΠΙΣ όπως προέκυψε στις 7/3/09 , προχώρησε σε εκ νέου διορισμό των δοτών, ενέργεια που καταφανώς βρίσκεται στα όρια της παράβασης καθήκοντος.
Θα πρέπει οι δοτοί της παράνομης διοικούσας επιτροπής να αντιληφθούν ότι δεν μπορούν να συνεχίσουν να υποδύονται τους ανεύθυνους παραμένοντας παράνομα στη διοίκηση του ΠΙΣ και να παριστάνουν πως εκπροσωπούν τους γιατρούς της χώρας , ενώ στην πραγματικότητα δεν εκπροσωπούν παρά μόνο τον εαυτό τους , ένα τμήμα της παράταξης τους και την αντιδημοκρατική θέληση του πρώην υπουργού . Αν δεν αποχωρήσουν αμέσως ο ιατρικός κόσμος της χώρας θα τους κρίνει και η κρίση του θα είναι αυστηρή!
Η νέα υπουργός κ. Ξενογιαννακοπούλου οφείλει σε μια από τις πρώτες της ενέργειες στο υπουργείο να αποκαταστήσει τη δημοκρατική τάξη και τη νομιμότητα , καταργώντας την πραξικοπηματική , παράνομη και αντιδημοκρατική απόφαση του προκατόχου της και να εγκρίνει άμεσα τη σύνθεση του ΔΣ του ΠΙΣ όπως προέκυψε από τις εκλογές του ΦΕΒΡ 2009 και τη νόμιμη διαδικασία εκλογής προεδρείου από την πλειοψηφία του εκλεγμένου ΔΣ. Κάθε καθυστέρηση θα είναι αδικαιολόγητη.
Δεν είναι ανεκτό εν έτει 2009 η διοίκηση του ανώτατου συνδικαλιστικού οργάνου των γιατρών της χώρας να βρίσκεται σε χέρια δοτών και να εμποδίζεται η νόμιμα εκλεγμένη διοίκηση να ασκήσει τα καθήκοντα της. Τα προβλήματα της δημόσιας υγείας και όλων των κλάδων των εργαζόμενων γιατρών απαιτούν έναν ΠΙΣ στο ύψος των περιστάσεων.
7 ΟΚΤ 2009
ΓΙΑΝΝΗΣ Γ. ΜΠΑΣΚΟΖΟΣ
Μέλος του νόμιμα εκλεγμένου ΔΣ του ΠΙΣ

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008

Πολεμικός ανταποκριτής με μπλοκάκι





Πως η ΕΡΤ τρώει τα παιδιά της

Συμβασιούχοι ενωμένοι ενάντια στις ευέλικτες μορφές θανάτου σας.



τα άχρηστα golden boys απο τον κρατικό κορβανά.