Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Επιτάφιον. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Επιτάφιον. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013
Η διαθεσιμότητα είναι απολύσεις.Είναι οικονομικές εκτελέσεις....
Περι Διαθεσιμότητας με βάση το Ν 4172 ΦΕΚ 167Α 23-7-13.Μερικές σκέψεις.
http://www.ygeionomikoi.gr/menu-nomothesia/menu-nom-ergasiaki/2935-h-apofash-gia-moria,-krithria,-eksaireseis-gia-thn-aksiologhsh-kai-apolush-twn-upallhlwn
Η απαντηση μας λοιπον δε μπορει να ειναι αλλη παρα μια:
Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2009
Βλασταράκος primo, Αβραμόπουλος segondo!
Συνέχεια στην πραξικοπηματική και αντιδημοκρατική τακτική του έδωσε ο απελθών υπουργός υγείας κ. Αβραμόπουλος, αγνοώντας την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας και διορίζοντας εκ νέου δοτή διοίκηση στον ΠΙΣ , λίγες μέρες πριν αποχωρήσει από το υπουργείο μετά την συντριπτική ήττα της ΝΔ στις εκλογές.
Όπως είναι γνωστό στις 20/3/2009 ο κ. Αβραμόπουλος καθαίρεσε με αστήρικτα επιχειρήματα την νόμιμα εκλεγμένη διοίκηση του ΠΙΣ εγκαθιστώντας δοτή διοίκηση της αρεσκείας του η οποία εντός εξαμήνου έπρεπε να οργανώσει εκλογές για ανάδειξη νέου ΔΣ στον ΠΙΣ. Η πρωτοφανής για τα μεταπολιτευτικά χρονικά ενέργεια του κ. Αβραμόπουλου έχει οδηγήσει τον ΠΙΣ σε πλήρη αδράνεια και αδυναμία να ανταπεξέλθει στο ρόλο του. Η δε αλλοίωση της δημοκρατικά εκφρασμένης θέλησης των γιατρών όλης της χώρας με τη μονοκομματική σύνθεση της δοτής διοικούσας επιτροπής συνιστά απαράδεκτη αντιδημοκρατική εκτροπή, εκτροπή που γίνεται ακόμα πιο προκλητική αφού εξέπνευσε ακόμα και η εξάμηνη προθεσμία που έδινε στους δοτούς το βασιλικό! διάταγμα που αξιοποίησε ο υπουργός προκειμένου να οργανώσουν εκλογές.
Το παράνομο της ενέργειας του πρώην υπουργού αναγνώρισε και το Συμβούλιο της Επικρατείας με την 2691/2009 απόφασή του μετά την προσφυγή της πλειοψηφίας του εκλεγμένου ΔΣ του ΠΙΣ. Αντί όμως ο κ. Αβραμόπουλος να συναισθανθεί το μέγεθος του ατοπήματος του και να αποκαταστήσει τη νομιμότητα , επικυρώνοντας τη νόμιμη σύνθεση του προεδρείου του ΔΣ του ΠΙΣ όπως προέκυψε στις 7/3/09 , προχώρησε σε εκ νέου διορισμό των δοτών, ενέργεια που καταφανώς βρίσκεται στα όρια της παράβασης καθήκοντος.
Θα πρέπει οι δοτοί της παράνομης διοικούσας επιτροπής να αντιληφθούν ότι δεν μπορούν να συνεχίσουν να υποδύονται τους ανεύθυνους παραμένοντας παράνομα στη διοίκηση του ΠΙΣ και να παριστάνουν πως εκπροσωπούν τους γιατρούς της χώρας , ενώ στην πραγματικότητα δεν εκπροσωπούν παρά μόνο τον εαυτό τους , ένα τμήμα της παράταξης τους και την αντιδημοκρατική θέληση του πρώην υπουργού . Αν δεν αποχωρήσουν αμέσως ο ιατρικός κόσμος της χώρας θα τους κρίνει και η κρίση του θα είναι αυστηρή!
Η νέα υπουργός κ. Ξενογιαννακοπούλου οφείλει σε μια από τις πρώτες της ενέργειες στο υπουργείο να αποκαταστήσει τη δημοκρατική τάξη και τη νομιμότητα , καταργώντας την πραξικοπηματική , παράνομη και αντιδημοκρατική απόφαση του προκατόχου της και να εγκρίνει άμεσα τη σύνθεση του ΔΣ του ΠΙΣ όπως προέκυψε από τις εκλογές του ΦΕΒΡ 2009 και τη νόμιμη διαδικασία εκλογής προεδρείου από την πλειοψηφία του εκλεγμένου ΔΣ. Κάθε καθυστέρηση θα είναι αδικαιολόγητη.
Δεν είναι ανεκτό εν έτει 2009 η διοίκηση του ανώτατου συνδικαλιστικού οργάνου των γιατρών της χώρας να βρίσκεται σε χέρια δοτών και να εμποδίζεται η νόμιμα εκλεγμένη διοίκηση να ασκήσει τα καθήκοντα της. Τα προβλήματα της δημόσιας υγείας και όλων των κλάδων των εργαζόμενων γιατρών απαιτούν έναν ΠΙΣ στο ύψος των περιστάσεων.
7 ΟΚΤ 2009
ΓΙΑΝΝΗΣ Γ. ΜΠΑΣΚΟΖΟΣ
Μέλος του νόμιμα εκλεγμένου ΔΣ του ΠΙΣ
Όπως είναι γνωστό στις 20/3/2009 ο κ. Αβραμόπουλος καθαίρεσε με αστήρικτα επιχειρήματα την νόμιμα εκλεγμένη διοίκηση του ΠΙΣ εγκαθιστώντας δοτή διοίκηση της αρεσκείας του η οποία εντός εξαμήνου έπρεπε να οργανώσει εκλογές για ανάδειξη νέου ΔΣ στον ΠΙΣ. Η πρωτοφανής για τα μεταπολιτευτικά χρονικά ενέργεια του κ. Αβραμόπουλου έχει οδηγήσει τον ΠΙΣ σε πλήρη αδράνεια και αδυναμία να ανταπεξέλθει στο ρόλο του. Η δε αλλοίωση της δημοκρατικά εκφρασμένης θέλησης των γιατρών όλης της χώρας με τη μονοκομματική σύνθεση της δοτής διοικούσας επιτροπής συνιστά απαράδεκτη αντιδημοκρατική εκτροπή, εκτροπή που γίνεται ακόμα πιο προκλητική αφού εξέπνευσε ακόμα και η εξάμηνη προθεσμία που έδινε στους δοτούς το βασιλικό! διάταγμα που αξιοποίησε ο υπουργός προκειμένου να οργανώσουν εκλογές.
Το παράνομο της ενέργειας του πρώην υπουργού αναγνώρισε και το Συμβούλιο της Επικρατείας με την 2691/2009 απόφασή του μετά την προσφυγή της πλειοψηφίας του εκλεγμένου ΔΣ του ΠΙΣ. Αντί όμως ο κ. Αβραμόπουλος να συναισθανθεί το μέγεθος του ατοπήματος του και να αποκαταστήσει τη νομιμότητα , επικυρώνοντας τη νόμιμη σύνθεση του προεδρείου του ΔΣ του ΠΙΣ όπως προέκυψε στις 7/3/09 , προχώρησε σε εκ νέου διορισμό των δοτών, ενέργεια που καταφανώς βρίσκεται στα όρια της παράβασης καθήκοντος.
Θα πρέπει οι δοτοί της παράνομης διοικούσας επιτροπής να αντιληφθούν ότι δεν μπορούν να συνεχίσουν να υποδύονται τους ανεύθυνους παραμένοντας παράνομα στη διοίκηση του ΠΙΣ και να παριστάνουν πως εκπροσωπούν τους γιατρούς της χώρας , ενώ στην πραγματικότητα δεν εκπροσωπούν παρά μόνο τον εαυτό τους , ένα τμήμα της παράταξης τους και την αντιδημοκρατική θέληση του πρώην υπουργού . Αν δεν αποχωρήσουν αμέσως ο ιατρικός κόσμος της χώρας θα τους κρίνει και η κρίση του θα είναι αυστηρή!
Η νέα υπουργός κ. Ξενογιαννακοπούλου οφείλει σε μια από τις πρώτες της ενέργειες στο υπουργείο να αποκαταστήσει τη δημοκρατική τάξη και τη νομιμότητα , καταργώντας την πραξικοπηματική , παράνομη και αντιδημοκρατική απόφαση του προκατόχου της και να εγκρίνει άμεσα τη σύνθεση του ΔΣ του ΠΙΣ όπως προέκυψε από τις εκλογές του ΦΕΒΡ 2009 και τη νόμιμη διαδικασία εκλογής προεδρείου από την πλειοψηφία του εκλεγμένου ΔΣ. Κάθε καθυστέρηση θα είναι αδικαιολόγητη.
Δεν είναι ανεκτό εν έτει 2009 η διοίκηση του ανώτατου συνδικαλιστικού οργάνου των γιατρών της χώρας να βρίσκεται σε χέρια δοτών και να εμποδίζεται η νόμιμα εκλεγμένη διοίκηση να ασκήσει τα καθήκοντα της. Τα προβλήματα της δημόσιας υγείας και όλων των κλάδων των εργαζόμενων γιατρών απαιτούν έναν ΠΙΣ στο ύψος των περιστάσεων.
7 ΟΚΤ 2009
ΓΙΑΝΝΗΣ Γ. ΜΠΑΣΚΟΖΟΣ
Μέλος του νόμιμα εκλεγμένου ΔΣ του ΠΙΣ
Ετικέτες
Απάτες,
Διαπλοκή,
Επιτάφιον,
ΠΙΣ,
Συνδικαλισμός
Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008
Πολεμικός ανταποκριτής με μπλοκάκι

Πως η ΕΡΤ τρώει τα παιδιά της
Συμβασιούχοι ενωμένοι ενάντια στις ευέλικτες μορφές θανάτου σας.
τα άχρηστα golden boys απο τον κρατικό κορβανά.
Ετικέτες
Γραμματεία Τύπου,
Επιτάφιον,
ΕΡΤ,
ΜΜΕ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




