Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

ΕΙΝΑΙ O ΙΣΑ ΠΡΟΣΑΡΤΗΜΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ;;


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΕΓ



Η πολιτική αντιπαράθεση των τελευταίων ημερών στον ΙΣΑ εκφράζεται με την διαρκή και αγωνιώδη προσπάθεια της πλειοψηφούσας παράταξης ΔΗΚΙ να προβάλει συνεχώς ως θέσεις του ΙΣΑ τις δικές της θέσεις. Δεν είναι η πρώτη φορά άλλωστε που γίνεται με αυτόν τον τρόπο. Ο κατήφορος του ΙΣΑ που το τελευταίο διάστημα έχει υποκαταστήσει το ρόλο του εκπροσώπου του υπουργείου υγείας δεν εκφράζει την πλειοψηφία πλέον των γιατρών της Αθήνας και όχι μόνο.

Η ερήμωση του δημόσιου συστήματος υγείας και η πλήρης απαξίωση του ως επιταγή του μνημονίου είναι γεγονός. Έχει δε αποκλείσει την πρόσβαση μεγάλου τμήματος του πληθυσμού λόγω ανεργίας, ανασφάλιστης εργασίας και αδυναμίας πληρωμής εισφορών. Ταυτόχρονα το νεοφιλελεύθερο δόγμα έχει εισβάλει ως ιδεολογία και πολιτική μέσω του μνημονίου με απάνθρωπο και βίαιο τρόπο. Οι μνημονιακές κυβερνήσεις έχουν καταστεί οι συνεπέστεροι εκτελεστές της πολιτικής αυτής. Καλείται ο ιατρικός κόσμος μέσω των συλλογικών του οργάνων να πάρει θέσεις.
 

 

Ο ΙΣΑ με τον θεσμικό ρόλο του πρέπει να δηλώσει με σαφήνεια χωρίς υπεκφυγές και μισόλογα για το δικαίωμα πρόσβασης όλων στο δημόσιο σύστημα, ανεξάρτητα από το ασφαλιστικό τους status.

Ο ΙΣΑ να πάρει θέση για την υποχρηματοδότηση του συστήματος υγείας στο 1/3 των πραγματικών αναγκών (επίπεδα τριτοκοσμικών χωρών), για τα κουρέματα των ταμείων και των αποθεματικών των νοσοκομείων.

Ο ΙΣΑ να πάρει θέση για το κλείσιμο νοσοκομείων και μονάδων υγείας. Να πάρει θέση για τις διώξεις προσωπικού-απολύσεις χωρίς να έχει τελεσιδικήσει απόφαση από τα θεσμικά όργανα. Να πάρει θέση για τις επισφαλείς σχέσεις εργασίας του υγειονομικού προσωπικού. Για τους γιατρούς με μπλοκάκι για τους χιλιάδες αδιόριστους γιατρούς ΕΣΥ που μετά τις διαδικασίες κρίσης δεν διορίζονται εδώ και χρόνια-από το 2006. Για την αναλογία νοσηλευτικού προσωπικού προς κρεβάτια. Για την εγκληματική απουσία ΜΕΘ-εδώ και αν χρειάζεται μελέτη για τις συνέπειες έλλειψης ΜΕΘ. Για την ανυπαρξία πλέον πολιτικής και σχεδιασμού Μεταμοσχεύσεων.

Ο ΙΣΑ να πάρει θέση για το προσδόκιμο επιβίωσης και την ποιότητα ζωής στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Για τα παιδιά που λιποθυμάνε στα σχολεία, για τους ασθενείς που διακόπτουν τη φαρμακευτική τους αγωγή με ανυπολόγιστες συνέπειες για τη ζωή τους. Για τη συμμετοχή σε εξετάσεις στον ΕΟΠΥΥ, για τα ακριβά τηλεφωνικά ραντεβού, για τις ουρές στα κοινωνικά ιατρεία.
 

 

Ο ΙΣΑ να πάρει σαφή θέση για τον Υγειονομικό Χάρτη και την κοροϊδία του κράτους και του Υπουργείου Υγείας. Για τις πραγματικές ανάγκες ανά περιοχή σε υπηρεσίες και όχι μιά απλή και στείρα καταγραφή των δομών που υπάρχουν, με στόχο βέβαια και μόνο την κατάργηση τους. Τα έξι εκατομμύρια κρατικής επιχορήγησης διατέθηκαν αλλά η μελέτη είναι εκτός θέματος.

Ο ΙΣΑ να πάρει θέση για το νομικό πλαίσιο της ΄΄απελευθέρωσης΄΄ του ιατρικού επαγγέλματος, που στην πραγματικότητα είναι η σκλαβιά του γιατρού στις μεγάλες ιδιωτικές επιχειρήσεις και στη σταδιακή ιδιωτικο-υπαλληλοποίηση της επιστημονικής σκέψης και πρακτικής. Να πάρει θέση για την ερήμωση και σαμποτάρισμα των δομών του ΕΟΠΥΥ, των εργαστηρίων του και την ταυτόχρονη οικονομική αναβάθμιση κρτικοδίαιτων ιδιωτικών επιχειρήσεων. Να πάρει θέση για το κούρεμα των ληξιπρόθεσμων οφειλών στους γιατρούς.

Ο ΙΣΑ να πάρει θέση για την πολιτική απέναντι στους ανάπηρους και ΑΜΕΑ. Για τους συνανθρώπους μας που αδυνατούν να εργαστούν και η δυσλειτουργία των ΚΕΠΑ και ο τρόπος υπολογισμού των ποσοστών αναπηρίας έχουν εξευτελίσει την αξιοπρέπεια τους. Για την απουσία πολιτικής ένταξης των ΑΜΕΑ στην παραγωγική και κοινωνική διαδικασία.
 

 

Είναι φανερό οτι για να πάρεις θέση γιά όλα αυτά και γιά άλλα δεν υπάρχουν γκρίζες τακτικές. Ή είσαι εδώ ή είσαι εκεί. Ας πάρει θέση λοιπόν ο ΙΣΑ με σαφή τρόπο.Ή είσαι με το μνημόνιο ή δεν είσαι. Η φαντασίωση οτι μπορεί υπάρξει άσπρη μέρα με νεοφιλελεύθερες πολιτικές και μνημόνια είναι μιά φαντασίωση που μόνο σε επικίνδυνα μονοπάτια οδηγεί. Η ηγεσία του ΙΣΑ και το Γραφείο Τύπου του Συλλόγου πρέπει να υπολογίζει όλες τις απόψεις των μελών του ΔΣ και τις παρατάξεις. Διαχωρίζουμε την θέση μας και καλούμε όλες τις παρατάξεις να εκφράσουν και τη δική τους θέση.



11/8/2013

Για την ΑΕΓ

Παναγιώτης Ψυχάρης

Μέλος ΔΣ του ΙΣΑ

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Η διαθεσιμότητα είναι απολύσεις.Είναι οικονομικές εκτελέσεις....


Περι Διαθεσιμότητας με βάση το Ν 4172 ΦΕΚ 167Α 23-7-13.Μερικές σκέψεις.
5 Αυγούστου 2013

Επιτρεπει στον υπ.Διοικ.Μεταρρυθμισης μετα απο τεκμηριωμενες εκθεσεις αξιολογησης [εδω το συνδικαλιστικο κινημα- πλην εξαιρεσεων δε καταφερε να ακυρωσει το ρολο των ιδωτικων εταιρειων αξιολογησης οπου εμφανιστηκαν ως δουριος ιππος] δομων και σχεδια στελεχωσης ,να καταργουνται θεσεις ανα κατηγορια ,κλαδο ή ειδικοτητα σε υπουργεια ,αυτοτελεις δημοσιες υπηρεσιες ,οργανισμους αυτοδικοικησης,ΝΠΔΔ.






Με τη καταργηση θεσεων, η επιλογη για διαθεσιμοτητα γινεται με βαση την αποτιμηση ολων των προσοντων οπως οριζει ο υπ.διοικ μεταρρυθμισης με νεωτερη εγκυκλιο του.Αυτη στηριζεται σε επιμερους κριτηρια που αφορουν στη βασικη επαγγελματικη του εκπαιδευση την εργασιακη και διοικητικη εμπειρια τα ειδικα καθηκοντα του την εργασιακη του φυσιογνωμια [δεξιοτητες/επιδοσεις/ηθικες αμοιβες [ποσες μουτζες πχ] πειθαρχικες ποινες αδειες -μακροχρονιες και επαναλαμβανομενες αναρρωτικες αδειες απουσιας αν προσληφθηκε μεσω ΑΣΕΠ καθ'οιονδηποτε τροπο [γραπτο/προτεραιοτητα/εθνικη σχολη δημ.διοικησης] την οικογενειακη κατασταση του/αρ.τεκνων.[οχι τεκνών!!]

η αποτιμηση των προσοντων γινεται βαση βαθμολογικης κλιμακος και αντικειμενικης μοριοδοτησης..Εξαιρουνται της διαθεσιμοτητας οσοι:
είναι αναπηροι με 67%• πολυτεκνοι• εχουν τεκνο με αναπηρια ανω του 67%• υπαλληλος με δικαστικη αποφαση για μεριμνα εξαρτομενων μελων• υπαλληλος του οποιου ο/η συζυγος τιθεται σε διαθεσιμοτητα• υπαλληλος ο οποιος εχει οριστει δικαστικος συμπαραστατης και συνοικει με τον συμπαραστατουμενο με εισοδημα χαμηλοτερο των 12.000 ευρω.

Τα 3μελη Υπηρεσιακα Συμβουλια που δημιουργουνται αμεσα τα απαρτιζουν ενας απο ΑΣΕΠ,ενας προισταμενος Διοικητικου Προσωπικου και αλλος ενας προισταμενος αλλης διευθυνσης οι οποιοι και θα αξιολογησουν με βαση τα μορια που θα συγκεντρωσει ο καθενας εναν ενιαιο πινακα.[τα μορια οριζονται οπως ειπαμε με νεα αποφαση του κ.Μητσοτακη η οποια δημοσιευτηκε και ειναι εδω:
http://www.ygeionomikoi.gr/menu-nomothesia/menu-nom-ergasiaki/2935-h-apofash-gia-moria,-krithria,-eksaireseis-gia-thn-aksiologhsh-kai-apolush-twn-upallhlwn

Με κοινη υπουργικη αποφαση οριζονται και προσθετα ειδικα κριτηρια [προβαδιζουσα ειναι εν δυναμει καθε ερωμενη ή παλλακιδα, αν ειναι και υπουργου τοσο το καλυτερο ,ποσες παπιες δωσατε ,ή ποσα υποθετα βαλατε σημερα!!





Η διαθεσιμοτητα διαρκει 8 μηνες [εδω δε παει το τοσες ναναι οι ωρες σας, γιατι καηκαμε!!] και οι τυχεροι θα παιρνουν το απιστευτο ποσο των 3/4 του μισθου τους.Φυσικα μετα τη ληξη της διαθεσιμοτητας το κρατος με τη γενναιοδωρια του θα μας δωριζει μονο τις ασφαλιστικες εισφορες εργοδοτη/εργαζομενου στο μειωμενο φυσικα υψος που παιρναμε οσο διαρκει η διαθεσιμοτητα' μισθος τελος!

Ετσι ο δημοσιος τοεμας γινεται το πειραματοζωο της ευρωζωνης του ΔΝΤ των τραπεζιτων και του γερμανικου κεφαλαιου το οποιο ετοιμαζεται αφου μας ξεπουπουλιασει και ξεδοντιασει θα ερθει να αναλαβει χωρις μονιμο προσωπικο [τη ψυχη καθε δημοσιας δομης και υπηρεσιας] χωρις εργασιακα συνδικαλιστικα δικαιωματα χωρις το νομικο αστικο πολιτικο δικαιο.

Οι υπουργικες αποφασεις υποκαθιστουν τη βουλη και το ρολο της κανονοντας την διακοσμητικη παραμεριζοντας την προσωπικη ευθυνη των βουλευτων οι οποιοι λοιδορουνται και απειλουνται οταν θελουν να διαφοροποιηθουν.Βλεπουμε καθε μερα, αλλοι -εξω απο μας- να αποφασιζουν για τα του οικου μας εφαρμοζοντας οχι εστω ενα προγραμμα της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ αλλα ενα προγραμμα αδισταχτων τραπεζιτων και χρηματιστων ενα προγραμμα της ΤΡΟΙΚΑ νεοφιλελευθερης κοπης!

Η απαντηση μας λοιπον δε μπορει να ειναι αλλη παρα μια:
Ολη μα ολη η Αριστερα πρεπει να μπει μπροσταρης να συστρατευτει σε ενα προγραμμα ανορθωσης της χωρας μας ενα προγραμμα σοσιαλιστικης προοπτικης! Με οδηγο το εργατικο και λαικο κινημα το οποιο οφειλει να επανεξετασει απ'το μηδεν τα βηματα του και το σχεδιασμο του μακρυα απο τις μοναχικες ή τις παραλληλες διαδρομες μακρυα απο καθαροτητες και ηγεμονισμους που ξεχωριζουν αντι να ενωνουν και αλλα τετοια φτηνα.




Ετσι θα συνεγειρει καθε εναν και καθε μια που θελει πρεπει και μπορει να πει:
Τωρα ειναι η σειρα μας, τωρα ειναι η ωρα μας, τωρα ειναι η ωρα της Αριστερας να πει το μεγαλο ΝΑΙ.Μπορουμε!







Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Κε Καμίνη πόσο υπηρέτης Κολωνακιωτών αφεντάδων είσαι;


 
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ φαρμακοποιών 28/7/2013

       ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ φαρμακοποιών

 

ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ,  ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ , ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ,  ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ  ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ  ΑΘΗΝΑΣ

 

   Το  τερατούργημα  Λοβέρδου για το ωράριο των φαρμακείων, ήταν  συνέχεια του χάους που νομοθέτησε  στο χώρο της υγείας και το βιώνουν καθημερινά  οι πολίτες. Δεν εξυπηρετούσε καμία δημοσιονομική ανάγκη, ούτε είχε σχέση με την μείωση της φαρμακευτικής δαπάνης. Απλά ήταν  αποτέλεσμα διαπλοκής με μεγαλοσυμφέροντα στο χώρο, με μνημονιακό μανδύα.  Σε αυτό στηρίζονται οι αποφάσεις των Δημοτικών Συμβουλίων.

   Η πρόσφατη απόφαση της πλειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου Αθήνας και του δημάρχου κ. Καμίνη είναι κατ’ αρχάς αντιδημοκρατική. Δεν κάλεσε , να ακούσει τις απόψεις του ΦΣ Αττικής, έστω για τα προσχήματα, πριν αποφασίσει. Πράγμα απαράδεκτο. Άκουσε όμως απ΄ ότι φαίνεται, σε άλλη αίθουσα, εκτός ΔΣ, το αίτημα μερικών φαρμακείων του κέντρου –κέντρου,  της Αθήνας και της πλατείας Κολωνακίου.

Μόνο κ. δήμαρχε και κ.κ δημοτικοί σύμβουλοι τα φαρμακεία της περιοχής του Δήμου σας είναι 1100  και είναι νυχθημερόν  εκεί  δίπλα στον πολίτη. Και η Αθήνα δεν είναι μια επαρχιακή μεμονωμένη πόλη.  Δίπλα της, συνεχόμενα, υπάρχουν δεκάδες δήμοι και δεν μπορεί ο κάθε δήμος να έχει άλλο ωράριο. Πρέπει να είναι ενιαίο και οι μόνοι που ξέρουν το θέμα καλύτερα, είναι αυτοί που εργάζονται στο χώρο. Οι φαρμακοποιοί με τα συλλογικά τους όργανα. Και εσείς με άλλες υποσχέσεις είχατε εκλεγεί.

  Σήμερα που έχει διαλυθεί κάθε δομή πρωτοβάθμιας  περίθαλψης , το πιο κοντινό, φιλικό και άμεσα προσβάσιμο  στον πολίτη σημείο πρωτοβάθμιας περίθαλψης Υγείας, είναι το φαρμακείο της γειτονιάς. Εκεί προστρέχουν καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες κάτοικοι και επισκέπτες της πόλης της Αθήνας , της κάθε πόλης και του χωριού της χώρας.  Όλες οι επιστημονικές έρευνες πιστοποιούν την μεγάλη ευαρέσκεια των πολιτών για τις υπηρεσίες και τον κοινωνικό ρόλο του ελληνικού φαρμακείου.
 
 

Κύριε δήμαρχε και κ.κ δημοτικοί σύμβουλοι, σε κάθε φαρμακείο εργάζονται κατά μέσο όρο 1,2 άτομα. Επομένως 62 ώρες εργασίας που εσείς αποφασίσατε,  που γίνονται 70 εβδομαδιαίως μαζί με τις εφημερίες, δεν αντέχονται και σε ένα κλάδο που το 60% είναι γυναίκες, μάνες. Αλλιώς θα είχαμε άλλο ωράριο. Δεν περιμέναμε εσάς τους φωστήρες.  Και κάθε μας πρόταση για συνενώσεις , σκοντάφτει στα αντικίνητρα  της πολιτείας.  Είναι δε σε αντίθεση με την κοινοτική οδηγία που προβλέπει έως 48 ώρες εργασίας για τους εργαζόμενους στον χώρο της υγείας. Αλλιώς υπάρχει κίνδυνος λάθους  με τραγικές συνέπειες.  Στις περισσότερες δε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και πόλεις το ωράριο των φαρμακείων είναι 8 ΩΡΟ συνεχές ή διακεκομμένο  (ανάλογα αν είναι βόρεια ή νότια χώρα) και αυτό κατόπιν κοινής απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου και τοπικού Φαρμακευτικού Συλλόγου, με την επισήμανση ότι εκεί σε κάθε φαρμακείο εργάζονται 2και 3 φαρμακοποιοί. Επομένως  το όποιο λάθος του κατακουρασμένου φαρμακοποιού θα βαραίνει εσάς. Εκτός αν θέλετε να καταργήσουμε  τις εφημερίες και διανυκτερεύσεις και την ορθή εδώ και στην Ευρώπη πρόβλεψη του νόμου, δια χειρός φαρμακοποιού.  Τότε να μας το πείτε ευθέως, αλλιώς να πάρουμε και το κρεβάτι μας και την οικογένεια μας και να μετακομίσουμε στα φαρμακεία μας.

Κ.κ όπως και με τα Μη  Υποχρεωτικώς Συνταγογραφούμενα Φάρμακα (Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ),  που κάποια τοπικά μεγαλοσυμφέροντα πιέζουν μέσω τρόικας να πάνε και στα σούπερ μάρκετ - αδιαφορώντας για τους κίνδυνους για την υγεία των πολιτών μιας και μιλάμε για φάρμακα- παρότι δεν υπάρχει κανένα δημοσιονομικό όφελος,  το ίδιο ισχύει και για το ωράριο. Θεωρούν τα μεγαλοσυμφέροντα ότι με τις διάφορες απελευθερώσεις- κόντρα στο ευρωπαϊκό κεκτημένο και τις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου- και τον οικονομικό στραγγαλισμό  θα διαλύσουν  το μικρό φαρμακείο της γειτονιάς και του χωριού  και θα μείνουν τα λίγα και τα μεγάλα που θα τους ανήκουν. Η απόφασή  σας λοιπόν είναι μακριά από τις απόψεις των εργαζομένων στον χώρο της υγείας και κοντά σε τέτοια συμφέροντα.  Και δεν θυμηθήκατε την ήττα Λοβέρδου στη βουλή για το ωράριο των φαρμακείων.
 
 

  Συνάδελφοι φαρμακοποιοί,  η απόφαση του ΔΣ Αθήνας μπορεί να καταργηθεί στην πράξη και καλούμε την συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων, το 97-98% δηλαδή,  να μην την εφαρμόσει. Να συσπειρωθούμε στους τοπικούς φαρμακευτικούς μας συλλόγους που και αυτοί έχουν μπει στο στόχαστρο τους, γιατί είναι εμπόδιο στα σχέδια τους. Να ενημερώσουμε τους πολίτες για τέτοιες αποφάσεις , ενισχύοντας ακόμη παραπάνω την κοινωνική μας προσφορά.

Συνάδελφοι,  με αυτή μας την  πρόταση Δεν θέλουμε να υποβαθμίσουμε, ούτε να ξεχάσουμε, ούτε εσείς - ούτε εμείς : παραλείψεις, αστοχίες, καθυστερήσεις σε αυτό το θέμα, ευθύνες, μεμονωμένες πρωτοβουλίες  και λάθη  όλων μας. Και σε συλλογικό-συνδικαλιστικό επίπεδο και ατομικά για τον καθένα. Ούτε να ξεχάσουμε τα μνημόνια , τα Λοβέρδια και των συν αυτώ, νομοθετήματα .

-Η ΥΓΕΙΑ  ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ  ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ!

-ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΟΠΛΟ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ !

 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ φαρμακοποιών 28/7/2013

 

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ;;




 

ΟΧΙ ΛΟΥΚΕΤΑ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ – ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

 

Το μαύρο μέτωπο της συγκυβέρνησης σε αγαστή συνεργασία με την τρόικα, ξεδιάντροπα, έχει βάλει μπροστά το σχέδιο προκειμένου να βάλει λουκέτα σε δεκάδες νοσοκομεία, σε εκατοντάδες κλινικές και υπηρεσίες του ΕΣΥ και να απολύσει μέσω των διαθεσιμοτήτων τουλάχιστον 2500 εργαζόμενους από το Δημόσιο Σύστημα Υγείας. Η παραδοχή Γεωργιάδη στη συνάντηση με την ΠΟΕΔΗΝ ότι 1250 θα τεθούν σε διαθεσιμότητα φέτος και άλλοι τόσοι του χρόνου δεν μπορεί πλέον να «κουκουλωθεί».

Στη λαιμητόμο δεν βρίσκονται μόνο οι εργαζόμενοι στην υγεία αλλά και χιλιάδες εργαζόμενοι στους Δήμους, την εκπαίδευση, τις δημόσιες υπηρεσίες και τους οργανισμούς του Δημοσίου. Μέσω των διαθεσιμοτήτων – απολύσεων θα εκτινάξουν την ανεργία στο ύψη και θα ρίξουν στον καιάδα χιλιάδες εργαζόμενους στο Δημόσιο μαζί με το 1,5 εκατομμύριο ανέργους του Ιδιωτικού Τομέα.

Στόχος η διάλυση και η ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών που παρέχουν τα κοινωνικά αγαθά της Υγείας, της Παιδείας, της Ασφάλισης και της Κοινωνικής Πρόνοιας. Τα μέτρα αυτά θα έχουν τραγικές συνέπειες για τους πολίτες αφού η πρόσβαση στο Νοσοκομείο, το σχολείο, στο νερό και γενικότερα στις κοινωνικές παροχές του Δήμου, θα γίνουν είδος πολυτελείας.
 
 
 

Αυτές τις μέρες η συγκυβέρνηση ετοιμάζει ένα νέο μίνι μνημόνιο, το οποίο θα φέρει στη Βουλή, προκειμένου να προχωρήσουν παλιά και νέα μνημονιακά μέτρα, με πρόσχημα τις «απειλές» των τροϊκανών, για τη μη καταβολή της δόσης των 8,1 δισ, ευρώ χρήματα με τα οποία θα αποπληρωθούν οι δανειστές και θα στηριχθούν οι τραπεζίτες.

Η στάση εργασίας τη Δευτέρα στην Αττική και η συγκέντρωση στην πλατεία Καραϊσκάκη στις 12.30 είναι μια πρώτη απάντηση ενάντια στα λουκέτα και τις απολύσεις, δεν είναι όμως αρκετή για να αναχαιτίσει την θύελλα που έρχεται.

Αυτή την ώρα όλος ο κόσμος των Νοσοκομείων πρέπει να σταθεί όρθιος και να υψώσει τείχος για να μην περάσουν τα λουκέτα και οι απολύσεις. Πρέπει να βρει κοινό βηματισμό με τους εργαζόμενους στους Δήμους, τους εκπαιδευτικούς, όλους τους εργαζόμενους στο Δημόσιο αλλά και στον Ιδιωτικό τομέα που σήμερα χτυπιούνται αλύπητα.

Απαιτείται μέτωπο ενάντια στη διάλυση των υπηρεσιών που παρέχουν κοινωνικά αγαθά που ταυτόχρονα θα θέτει στην πρώτη γραμμή το ζήτημα της προάσπισης του δικαιώματος στην εργασία.

Οι Ομοσπονδίες της Υγείας αυτή την ώρα πρέπει να πάρουν πρωτοβουλίες συντονισμού με τις άλλες ομοσπονδίες του Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα.

Τα σωματεία στα Νοσοκομεία πρέπει να συνεδριάσουν, να προχωρήσουν σε Γενικές συνελεύσεις, να αποφασίσουν δράσεις και κινητοποιήσεις. Σε κάθε πόλη, σε κάθε νομό με πρωτοβουλία των πρωτοβάθμιων Σωματείων των Νοσοκομείων να υπάρξει κοινό μέτωπο και συντονισμός δράσεων και κινητοποιήσεων με σωματεία εργαζομένων από την εκπαίδευση την τοπική αυτοδιοίκηση, τον ιδιωτικό τομέα για να βάλλουμε φρένο σε αυτή την πολιτική.
 
 

Τα Νοσοκομεία τα σχολεία, οι κοινωνικές υπηρεσίες των δήμων, τα κοινωνικά αγαθά είναι δικά μας, ανήκουν σε όλη την κοινωνία και δεν πρέπει να επιτρέψουμε να τα συρρικνώσουν κα να τα διαλύσουν. Το δικαίωμα στην εργασία είναι αναφαίρετο για κάθε πολίτη, είτε δουλεύει στον ιδιωτικό τομέα είτε στο Δημόσιο. Η ανεργία δεν μπορεί να είναι το μέλλον αυτής της κοινωνίας.

ΟΧΙ ΛΟΥΚΕΤΑ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ - ΚΛΙΝΙΚΕΣ - ΣΧΟΛΕΙΑ –ΚΟΙΝ. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑ

ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ

Όλοι στη Παναττική Στάση Εργασίας τη Δευτέρα 8 Ιουλίου

και τη συγκέντρωση στην πλατεία Καραϊσκάκη στις 12.30

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ Π.Φ.Σ

              
    
      Η πρωτοφανής στοχοποίηση του κλάδου και η συνεχιζόμενη οικονομική αφαίμαξη των φαρμακείων με προφανή στόχο το κλείσιμο μεγάλου αριθμού από αυτά, δεν έχει τελειωμό. Η βιωσιμότητα πολλών φαρμακείων είναι πλέον αμφισβητούμενη, η υπομονή πολλών συναδέλφων έχει

εξαντληθεί, η αγανάκτηση είναι στο κατακόρυφο και η Κυβέρνηση, συνεπικουρούμενη από κυβερνητικούς συνδικαλιστές, υλοποιεί τις εντολές της Τρόϊκας.

Προσπαθούν με κάθε τρόπο, θεμιτό ή αθέμιτο, να σπάσουν τους άρρηκτους δεσμούς της Ελληνικής Κοινωνίας με το φαρμακείο της γειτονιάς. Στόχος η πολυδιάσπαση του κλάδου δημιουργώντας συνθήκες κοινωνικού αυτοματισμού στην λειτουργία των φαρμακείων.

Πέραν της οικονομικής αφαίμαξης, η αφαίρεση ύλης από τα φαρμακεία, ικανοποιώντας τις επιθυμίες των super markets, συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Οι εκβιασμοί και οι απειλές από την πλευρά της κυβέρνησης δεν αφήνουν περιθώρια παρερμηνιών για τις προθέσεις της. Μη

αναγνωρίζοντας την κοινωνική διάσταση της προσφοράς των φαρμακοποιών και την έμπρακτη αλληλεγγύη προς τους ασφαλισμένους, επιδιώκει πάλι στις πλάτες των φαρμακοποιών λαϊκίζοντας να στηρίξει την δήθεν κοινωνική της πολιτική.

Όλο αυτό το διάστημα των 3 χρόνων εφαρμογής των μνημονιακών πολιτικών, με τα γνωστά αποτελέσματα, έμπρακτα έχει βάλει πλάτες το Προεδρείο της διοίκησης του ΠΦΣ.

Αποκορύφωμα αυτής της τακτικής ο διορισμός του Προέδρου του ΠΦΣ σε κορυφαία κυβερνητική θέση και η μη παραίτησή του, ως όφειλε, συνεχίζοντας να προσφέρει τις «υπηρεσίες του» κατ' εντολή της κυβέρνησης. Το πρωϊ δηλαδή συμπεριφέρεται ως μέλος της κυβέρνησης και το

απόγευμα ως συνδικαλιστής για να "προασπίσει " τα συμφέροντα του κλάδου.






Τρείς εβδομάδες μετά το αίτημα μελών του Δ.Σ για ενημέρωση επί των προθέσεών του και μία εβδομάδα μετά το αίτημα για παραίτησή του και ενώ :

1)  Είναι σε συνεχή εκκρεμότητα οι πληρωμές του ΕΟΠΥΥ

2)  Ενόψει ενταλμάτων πληρωμής της εφορίας και της αδυναμίας πληρωμών, δεν έχει γίνει καμία προσπάθεια ρύθμισης των χρεών και αποτροπής των κατασχέσεων.

3)  Είναι στην καθημερινή ατζέντα οι απειλές και οι εκβιασμοί για τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα και τις βιταμίνες να περάσουν στα super market.

4)  Δεν υπήρξε καμία ουσιαστική παρέμβαση για την ρύθμιση του ωραρίου

5)  Οι κατ' ιδίαν εντολές πληρωμής, με παρεμβάσεις υπουργών και του διοικητή του ΕΟΠΥΥ, σε συγκεκριμένα φαρμακεία συνεχίζονται, παρά τις διαβεβαιώσεις περί του αντιθέτου από το προεδρείο του ΠΦΣ. ( ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΉ ΠΑΡΈΜΒΑΣΗ ΑΠΟΔΕΙΚΝΎΕΙ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ)

6)  Το ΤΣΑΥ είναι υπό κατάρευση και πολύ σύντομα  θα δεχτεί νέο κούρεμα



ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,

Το προεδρείο του ΠΦΣ , με α.α.(αντί αυτού) ενημερώσεις, διαχειρίζεται την κατάσταση χωρίς ουσιαστικές παρεμβάσεις και προγραμματισμό και αφού έχει οδηγήσει τον κλάδο σε αδράνεια και σε απόγνωση και τον ΠΦΣ σε πλήρη απαξίωση, συνεχίζει στον ίδιο δρόμο.

Γι αυτούς τους λόγους εμείς που υπογράφουμε, αντιπρόσωποι στον ΠΦΣ και πρόεδροι ΤΦΣ, ζητάμε την άμεση σύγκληση της Γ.Σ  διευρυμένη με τους Προέδρους των Συλλόγων.

ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ :

ΑΓΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ                  ΚΙΛΚΙΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ                      ΗΡΑΚΛΕΙΟ

ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ                      ΦΛΩΡΙΝΑ

ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ                   ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ           ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ

ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ  ΑΝΔΡΕΑΣ                  ΑΘΗΝΑ

ΓΙΑΝΝΟΓΛΟΥ  ΗΛΙΑΣ                           ΑΘΗΝΑ

ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ  ΔΗΜΗΤΡΗΣ             ΗΛΕΙΑΣ

ΚΑΟΥΣΙΑΣ    ΘΕΟΔΩΡΟΣ                     ΘΗΒΑ

ΚΑΡΑΤΖΑΣ  ΤΑΚΗΣ                             ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΚΑΡΑΠΟΥΓΙΟΥΚΛΙΔΗΣ  ΚΩΣΤΑΣ            ΔΡΑΜΑ

ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗΣ   ΝΙΚΟΣ                      ΧΑΝΙΑ                                      

ΚΑΤΣΙΛΗΣ  ΓΡΗΓΟΡΗΣ                      ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΚΑΡΟΥΤΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ                       ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΛΑΪΟΣ  ΜΑΝΩΛΗΣ                           ΗΜΑΘΙΑ

ΛΟΥΡΑΝΤΟΣ  ΚΩΣΤΑΣ                      ΑΘΗΝΑ

ΜΑΤΣΙΟΛΗΣ  ΚΩΣΤΑΣ                       ΜΑΓΝΗΣΙΑ

ΜΑΥΡΙΔΟΥ  ΤΖΕΝΗ                           ΠΕΙΡΑΙΑΣ           

ΜΑΥΡΟΛΕΩΝ ΜΑΝΩΛΗΣ                     ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΜΑΡΕΤΗΣ  ΑΝΔΡΕΑΣ                          ΙΩΑΝΝΙΝΑ

ΜΟΥΡΜΟΥΡΗΣ   ΠΑΥΛΟΣ                     ΚΕΡΚΥΡΑ

ΜΠΙΜΠΑΣΗΣ  ΧΡΗΣΤΟΣ                      ΚΙΛΚΙΣ

ΠΑΝΔΗ ΝΙΚΟΛΕΤΑ                               ΚΕΡΚΥΡΑ

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ  ΓΙΑΝΝΗΣ                   ΑΘΗΝΑ

ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ  ΔΗΜΗΤΡΗΣ                  ΑΙΤΩΛΟ/ΝΙΑΣ

ΠΙΣΤΟΦΙΔΟΥ  ΜΑΡΙΑ                          ΚΑΒΑΛΑ

ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ                    ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΠΡΟΒΙΔΑΚΗ   ΑΛΛΕΛΙΚΗ                    ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ

ΡΑΡΑΚΟΣ   ΠΕΤΡΟΣ                            ΚΕΡΚΥΡΑ

ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ  ΣΤΑΥΡΟΣ                ΙΩΑΝΝΙΝΑ

ΤΣΙΚΑΝΔΙΛΑΚΗΣ   ΓΙΑΝΝΗΣ                 ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Η συλλογή υπογραφών από Προέδρους Συλλόγων και Αντιπροσώπων συνεχίζεται μέχρι την κατάθεση των εγγράφων στο Προεδρείο του Π.Φ.Σ. (Τηλ. επικοινωνίας 6977776850και  στο  
gianpap@otenet.gr   )  

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Προξενιό ή έρωτας;;


 
ΠΡΟΞΕΝΙΟ ή Έρωτας

Τίποτα από τα δύο, απλά μια σχέση που ξεκίνησε το 2000 και δεν ολοκληρώθηκε το 2004 ήρθε ο καιρός να υλοποιηθεί.

Ιδρυτική Γενική Συνέλευση του νέου Σωματείου Ιατρών και Οδοντιάτρων ΕΟΠΥΥ

Σάββατο 27-Απρίλη 2013 στο Crown Plaza με τα πολλά υπόγεια και τον ακριβό καφέ!

Μιχαλακοπούλου 50, παρκινγκ όπου βρείτε! Κοντινότερο μετρό το Μέγαρο νομίζω.

Εν δυνάμει μέλη οι 1462 του συλλ. Συμβασιούχων και οι 2500 περίπου συνάδελφοι του ΣΕΥΠΙΚΑ Αθηνών.

Το νέο καταστατικό είναι έτοιμο, η προσωρινή διοικούσα έχει 8 μήνες ζωής σε λίγο θάρθουν ελπίζω δημοκρατικές εκλογές που σας καλώ  να συμβάλετε και να έχετε στο συμμετοχικό σας έλεγχο.

Ο ΕΟΠΥΥ απολύει 914 συναδέλφους συμβασιούχους έργου τελείως απαραίτητους και αναγκαίους , οι θεομπαίχτες.

Χρωστούν της μάνας τους από παλιότερες οφειλές. Δεδουλευμένων!

Καταργούν κάθε δημόσια υποδομή για να μοιράζονται «δίκαια» τα φέσια και στους ιδιώτες.

Το ΤΣΑΥ χρεοκόπησε από το PSI και την έλλειψη υπαλλήλων. Πληρώνουμε για να μην έχουμε την υγειά μας και συνταξιοδοτική ανασφάλεια!

Μας περιόρισαν τους μικρούς μισθούς, τα δώρα, εξαφάνισαν τις υπερωρίες..

Κλείνουν τις υποδομές ΕΟΠΥΥ και ονειρεύονται συμπτύξεις εις βάρος μας και της υγείας των ασφαλισμένων.

Αυτό το 8 εκατομμύρια ασφ. ΕΟΠΥΥ στα ραντεβού σας αλλά εφιάλτης εντατικοποίησης στην εργασία σας τι σας λέει.

Έχουμε λόγους να ανταμώνουμε και να βρίσκουμε κοινές λύσεις στα προβλήματά μας

Ενημερώστε και τους γύρω συναδέλφους σας, αν πάλι έχετε πάει νοσοκομείο ή δεν γουστάρετε ενημέρωση να με ειδοποιήσετε γραπτώς σχετικά. Ουδέν στενάχωρο το δουλοκτητικό σύστημα προς το παρόν δυναμώνει και αναπτύσσεται …στη Ν. Μανωλάδα!

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Πας Νοσοκομείο, τι πρέπει να ξέρεις σήμερα.




Συμπολίτες μας

  Είμαστε εργαζόμενοι στον Ευαγγελισμό και στα Δημόσια Νοσοκομεία του κέντρου της Αθήνας. Είμαστε αυτοί που καθημερινά παλεύουμε για να κρατήσουμε όρθιο το Εθνικό Σύστημα Υγείας, που με τις θυσίες ολόκληρου του Ελληνικού λαού δημιουργήθηκε. Είμαστε αυτοί που κάτω από αντίξοες συνθήκες και με προσωπικό κόστος, πολλές φορές στεκόμαστε δίπλα σου έτοιμοι να σου προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας. Είμαστε αυτοί που αντιδρούμε - διαδηλώνουμε δίπλα σας, που διατρανώνουμε στην τρικομματική  κυβέρνηση, στην τρόικα και στους υποστηρικτές όλων των μέχρι σήμερα των αντιλαϊκών πολιτικών:

 

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ!

ΔΗΜΟΣΙΑ & ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

 

Τις τελευταίες δεκαετίες ο λαός μας δέχτηκε έναν αδυσώπητο πόλεμο από όλους όσους κυβέρνησαν που μέρα με την ημέρα γίνεται, πιο σκληρός, πιο απάνθρωπος.  Μας έχουν πάρει πίσω όλα αυτά που με αγώνες, θυσίες και αίμα είχαμε κατακτήσει. Μπροστά στο στόχο - που διαπερνά την πολιτική τους - να σωθούν από την κρίση οι μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι, καθόλου δεν διστάζουν να θυσιάσουν ακόμα και την υγεία και τη ζωή μας δίνοντας τη χαριστική βολή στα ήδη απαξιωμένα Δημόσια Νοσοκομεία, τόσο σε έμψυχο δυναμικό, όσο και σε υλικοτεχνικές υποδομές.
 

 

Το κλείσιμο νοσοκομείων στo κέντρο της Αθήνας, που επιτελούσαν σημαντικό έργο (το Πατησίων, το 7ο όπως & το 3ο θεραπευτήριο ΙΚΑ) μαζί με το κλείσιμο χιλιάδων κρεβατιών, εκατοντάδων τμημάτων και κλινικών πανελλαδικά, είναι δώρο στους εργολάβους & μεγαλεμπόρους της υγείας, είναι η πολιτική της ΕυρωΕνωσης που υλοποιεί η συγκυβέρνηση με τον ασφυκτικό έλεγχο της Τρόικα.

 

Οι απολύσεις των υγειονομικών (μετά τις αθρόες συνταξιοδοτήσεις κάτω απ΄το φόβο των αντι-ασφαλιστικών νόμων) γιγαντώνουν την ήδη δραματική έλλειψη προσωπικού. Οι τεράστιες ελλείψεις σε υλικά (από γάζες, σύριγγες και βαμβάκι μέχρι υλικά για χειρουργικές επεμβάσεις) που απορρέουν από την πιστή εφαρμογή του μνημονίου που επιβάλλει ρητά και κατηγορηματικά περικοπές, αποτελεί και αυτό μέρος του σχεδίου τους. 

 

  Κατήργησαν με τον πλέον επαίσχυντο τρόπο την έννοια της Δημόσιας και Δωρεάν Υγείας. Κάθε ασθενής πληρώνει από την τσέπη του πια, την επίσκεψη στο γιατρό, τις εξετάσεις, τα φάρμακα, τη νοσηλεία του. Με το ποσοστό των ανέργων να αποτελεί πανευρωπαϊκό  ρεκόρ, τους φόρους και τα χαράτσια να πέφτουν βροχή έχουν το θράσος οι άθλιοι να ζητούν από τον κόσμο να πληρώσει από αυτά που δεν έχει, για να περάσει την πόρτα του νοσοκομείου!!!
 

 

  ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!! Οι εργαζόμενοι στα Δημόσια Νοσοκομεία παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας και σε καλούμε να συμπορευτείς μαζί μας! ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ ενωμένοι να χαράξουμε τη δική μας γραμμή αντίστασης! Υπερασπιζόμαστε όχι μόνο τα εργασιακά μας δικαιώματα, αλλά και το δικαίωμα όλων μας για αποκλειστικά ΔΗΜΟΣΙΑ & ΔΩΡΕΑΝ  ΥΓΕΙΑ με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Θα προσπαθήσουν να βάλουν εμπόδια στον κοινό μας αγώνα.

Μη σταθείς απέναντι μας – Μη μένεις αδιάφορος! Στάσου πλάϊ μας, διαδήλωσε μαζί μας, απαίτησε μαζί μας!

 
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ!