Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Κε Καμίνη πόσο υπηρέτης Κολωνακιωτών αφεντάδων είσαι;


 
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ φαρμακοποιών 28/7/2013

       ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ φαρμακοποιών

 

ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ,  ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ , ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ,  ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ  ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ  ΑΘΗΝΑΣ

 

   Το  τερατούργημα  Λοβέρδου για το ωράριο των φαρμακείων, ήταν  συνέχεια του χάους που νομοθέτησε  στο χώρο της υγείας και το βιώνουν καθημερινά  οι πολίτες. Δεν εξυπηρετούσε καμία δημοσιονομική ανάγκη, ούτε είχε σχέση με την μείωση της φαρμακευτικής δαπάνης. Απλά ήταν  αποτέλεσμα διαπλοκής με μεγαλοσυμφέροντα στο χώρο, με μνημονιακό μανδύα.  Σε αυτό στηρίζονται οι αποφάσεις των Δημοτικών Συμβουλίων.

   Η πρόσφατη απόφαση της πλειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου Αθήνας και του δημάρχου κ. Καμίνη είναι κατ’ αρχάς αντιδημοκρατική. Δεν κάλεσε , να ακούσει τις απόψεις του ΦΣ Αττικής, έστω για τα προσχήματα, πριν αποφασίσει. Πράγμα απαράδεκτο. Άκουσε όμως απ΄ ότι φαίνεται, σε άλλη αίθουσα, εκτός ΔΣ, το αίτημα μερικών φαρμακείων του κέντρου –κέντρου,  της Αθήνας και της πλατείας Κολωνακίου.

Μόνο κ. δήμαρχε και κ.κ δημοτικοί σύμβουλοι τα φαρμακεία της περιοχής του Δήμου σας είναι 1100  και είναι νυχθημερόν  εκεί  δίπλα στον πολίτη. Και η Αθήνα δεν είναι μια επαρχιακή μεμονωμένη πόλη.  Δίπλα της, συνεχόμενα, υπάρχουν δεκάδες δήμοι και δεν μπορεί ο κάθε δήμος να έχει άλλο ωράριο. Πρέπει να είναι ενιαίο και οι μόνοι που ξέρουν το θέμα καλύτερα, είναι αυτοί που εργάζονται στο χώρο. Οι φαρμακοποιοί με τα συλλογικά τους όργανα. Και εσείς με άλλες υποσχέσεις είχατε εκλεγεί.

  Σήμερα που έχει διαλυθεί κάθε δομή πρωτοβάθμιας  περίθαλψης , το πιο κοντινό, φιλικό και άμεσα προσβάσιμο  στον πολίτη σημείο πρωτοβάθμιας περίθαλψης Υγείας, είναι το φαρμακείο της γειτονιάς. Εκεί προστρέχουν καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες κάτοικοι και επισκέπτες της πόλης της Αθήνας , της κάθε πόλης και του χωριού της χώρας.  Όλες οι επιστημονικές έρευνες πιστοποιούν την μεγάλη ευαρέσκεια των πολιτών για τις υπηρεσίες και τον κοινωνικό ρόλο του ελληνικού φαρμακείου.
 
 

Κύριε δήμαρχε και κ.κ δημοτικοί σύμβουλοι, σε κάθε φαρμακείο εργάζονται κατά μέσο όρο 1,2 άτομα. Επομένως 62 ώρες εργασίας που εσείς αποφασίσατε,  που γίνονται 70 εβδομαδιαίως μαζί με τις εφημερίες, δεν αντέχονται και σε ένα κλάδο που το 60% είναι γυναίκες, μάνες. Αλλιώς θα είχαμε άλλο ωράριο. Δεν περιμέναμε εσάς τους φωστήρες.  Και κάθε μας πρόταση για συνενώσεις , σκοντάφτει στα αντικίνητρα  της πολιτείας.  Είναι δε σε αντίθεση με την κοινοτική οδηγία που προβλέπει έως 48 ώρες εργασίας για τους εργαζόμενους στον χώρο της υγείας. Αλλιώς υπάρχει κίνδυνος λάθους  με τραγικές συνέπειες.  Στις περισσότερες δε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και πόλεις το ωράριο των φαρμακείων είναι 8 ΩΡΟ συνεχές ή διακεκομμένο  (ανάλογα αν είναι βόρεια ή νότια χώρα) και αυτό κατόπιν κοινής απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου και τοπικού Φαρμακευτικού Συλλόγου, με την επισήμανση ότι εκεί σε κάθε φαρμακείο εργάζονται 2και 3 φαρμακοποιοί. Επομένως  το όποιο λάθος του κατακουρασμένου φαρμακοποιού θα βαραίνει εσάς. Εκτός αν θέλετε να καταργήσουμε  τις εφημερίες και διανυκτερεύσεις και την ορθή εδώ και στην Ευρώπη πρόβλεψη του νόμου, δια χειρός φαρμακοποιού.  Τότε να μας το πείτε ευθέως, αλλιώς να πάρουμε και το κρεβάτι μας και την οικογένεια μας και να μετακομίσουμε στα φαρμακεία μας.

Κ.κ όπως και με τα Μη  Υποχρεωτικώς Συνταγογραφούμενα Φάρμακα (Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ),  που κάποια τοπικά μεγαλοσυμφέροντα πιέζουν μέσω τρόικας να πάνε και στα σούπερ μάρκετ - αδιαφορώντας για τους κίνδυνους για την υγεία των πολιτών μιας και μιλάμε για φάρμακα- παρότι δεν υπάρχει κανένα δημοσιονομικό όφελος,  το ίδιο ισχύει και για το ωράριο. Θεωρούν τα μεγαλοσυμφέροντα ότι με τις διάφορες απελευθερώσεις- κόντρα στο ευρωπαϊκό κεκτημένο και τις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου- και τον οικονομικό στραγγαλισμό  θα διαλύσουν  το μικρό φαρμακείο της γειτονιάς και του χωριού  και θα μείνουν τα λίγα και τα μεγάλα που θα τους ανήκουν. Η απόφασή  σας λοιπόν είναι μακριά από τις απόψεις των εργαζομένων στον χώρο της υγείας και κοντά σε τέτοια συμφέροντα.  Και δεν θυμηθήκατε την ήττα Λοβέρδου στη βουλή για το ωράριο των φαρμακείων.
 
 

  Συνάδελφοι φαρμακοποιοί,  η απόφαση του ΔΣ Αθήνας μπορεί να καταργηθεί στην πράξη και καλούμε την συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων, το 97-98% δηλαδή,  να μην την εφαρμόσει. Να συσπειρωθούμε στους τοπικούς φαρμακευτικούς μας συλλόγους που και αυτοί έχουν μπει στο στόχαστρο τους, γιατί είναι εμπόδιο στα σχέδια τους. Να ενημερώσουμε τους πολίτες για τέτοιες αποφάσεις , ενισχύοντας ακόμη παραπάνω την κοινωνική μας προσφορά.

Συνάδελφοι,  με αυτή μας την  πρόταση Δεν θέλουμε να υποβαθμίσουμε, ούτε να ξεχάσουμε, ούτε εσείς - ούτε εμείς : παραλείψεις, αστοχίες, καθυστερήσεις σε αυτό το θέμα, ευθύνες, μεμονωμένες πρωτοβουλίες  και λάθη  όλων μας. Και σε συλλογικό-συνδικαλιστικό επίπεδο και ατομικά για τον καθένα. Ούτε να ξεχάσουμε τα μνημόνια , τα Λοβέρδια και των συν αυτώ, νομοθετήματα .

-Η ΥΓΕΙΑ  ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ  ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ!

-ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΟΠΛΟ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ !

 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ φαρμακοποιών 28/7/2013

 

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ;;




 

ΟΧΙ ΛΟΥΚΕΤΑ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ – ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

 

Το μαύρο μέτωπο της συγκυβέρνησης σε αγαστή συνεργασία με την τρόικα, ξεδιάντροπα, έχει βάλει μπροστά το σχέδιο προκειμένου να βάλει λουκέτα σε δεκάδες νοσοκομεία, σε εκατοντάδες κλινικές και υπηρεσίες του ΕΣΥ και να απολύσει μέσω των διαθεσιμοτήτων τουλάχιστον 2500 εργαζόμενους από το Δημόσιο Σύστημα Υγείας. Η παραδοχή Γεωργιάδη στη συνάντηση με την ΠΟΕΔΗΝ ότι 1250 θα τεθούν σε διαθεσιμότητα φέτος και άλλοι τόσοι του χρόνου δεν μπορεί πλέον να «κουκουλωθεί».

Στη λαιμητόμο δεν βρίσκονται μόνο οι εργαζόμενοι στην υγεία αλλά και χιλιάδες εργαζόμενοι στους Δήμους, την εκπαίδευση, τις δημόσιες υπηρεσίες και τους οργανισμούς του Δημοσίου. Μέσω των διαθεσιμοτήτων – απολύσεων θα εκτινάξουν την ανεργία στο ύψη και θα ρίξουν στον καιάδα χιλιάδες εργαζόμενους στο Δημόσιο μαζί με το 1,5 εκατομμύριο ανέργους του Ιδιωτικού Τομέα.

Στόχος η διάλυση και η ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών που παρέχουν τα κοινωνικά αγαθά της Υγείας, της Παιδείας, της Ασφάλισης και της Κοινωνικής Πρόνοιας. Τα μέτρα αυτά θα έχουν τραγικές συνέπειες για τους πολίτες αφού η πρόσβαση στο Νοσοκομείο, το σχολείο, στο νερό και γενικότερα στις κοινωνικές παροχές του Δήμου, θα γίνουν είδος πολυτελείας.
 
 
 

Αυτές τις μέρες η συγκυβέρνηση ετοιμάζει ένα νέο μίνι μνημόνιο, το οποίο θα φέρει στη Βουλή, προκειμένου να προχωρήσουν παλιά και νέα μνημονιακά μέτρα, με πρόσχημα τις «απειλές» των τροϊκανών, για τη μη καταβολή της δόσης των 8,1 δισ, ευρώ χρήματα με τα οποία θα αποπληρωθούν οι δανειστές και θα στηριχθούν οι τραπεζίτες.

Η στάση εργασίας τη Δευτέρα στην Αττική και η συγκέντρωση στην πλατεία Καραϊσκάκη στις 12.30 είναι μια πρώτη απάντηση ενάντια στα λουκέτα και τις απολύσεις, δεν είναι όμως αρκετή για να αναχαιτίσει την θύελλα που έρχεται.

Αυτή την ώρα όλος ο κόσμος των Νοσοκομείων πρέπει να σταθεί όρθιος και να υψώσει τείχος για να μην περάσουν τα λουκέτα και οι απολύσεις. Πρέπει να βρει κοινό βηματισμό με τους εργαζόμενους στους Δήμους, τους εκπαιδευτικούς, όλους τους εργαζόμενους στο Δημόσιο αλλά και στον Ιδιωτικό τομέα που σήμερα χτυπιούνται αλύπητα.

Απαιτείται μέτωπο ενάντια στη διάλυση των υπηρεσιών που παρέχουν κοινωνικά αγαθά που ταυτόχρονα θα θέτει στην πρώτη γραμμή το ζήτημα της προάσπισης του δικαιώματος στην εργασία.

Οι Ομοσπονδίες της Υγείας αυτή την ώρα πρέπει να πάρουν πρωτοβουλίες συντονισμού με τις άλλες ομοσπονδίες του Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα.

Τα σωματεία στα Νοσοκομεία πρέπει να συνεδριάσουν, να προχωρήσουν σε Γενικές συνελεύσεις, να αποφασίσουν δράσεις και κινητοποιήσεις. Σε κάθε πόλη, σε κάθε νομό με πρωτοβουλία των πρωτοβάθμιων Σωματείων των Νοσοκομείων να υπάρξει κοινό μέτωπο και συντονισμός δράσεων και κινητοποιήσεων με σωματεία εργαζομένων από την εκπαίδευση την τοπική αυτοδιοίκηση, τον ιδιωτικό τομέα για να βάλλουμε φρένο σε αυτή την πολιτική.
 
 

Τα Νοσοκομεία τα σχολεία, οι κοινωνικές υπηρεσίες των δήμων, τα κοινωνικά αγαθά είναι δικά μας, ανήκουν σε όλη την κοινωνία και δεν πρέπει να επιτρέψουμε να τα συρρικνώσουν κα να τα διαλύσουν. Το δικαίωμα στην εργασία είναι αναφαίρετο για κάθε πολίτη, είτε δουλεύει στον ιδιωτικό τομέα είτε στο Δημόσιο. Η ανεργία δεν μπορεί να είναι το μέλλον αυτής της κοινωνίας.

ΟΧΙ ΛΟΥΚΕΤΑ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ - ΚΛΙΝΙΚΕΣ - ΣΧΟΛΕΙΑ –ΚΟΙΝ. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑ

ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ

Όλοι στη Παναττική Στάση Εργασίας τη Δευτέρα 8 Ιουλίου

και τη συγκέντρωση στην πλατεία Καραϊσκάκη στις 12.30

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ Π.Φ.Σ

              
    
      Η πρωτοφανής στοχοποίηση του κλάδου και η συνεχιζόμενη οικονομική αφαίμαξη των φαρμακείων με προφανή στόχο το κλείσιμο μεγάλου αριθμού από αυτά, δεν έχει τελειωμό. Η βιωσιμότητα πολλών φαρμακείων είναι πλέον αμφισβητούμενη, η υπομονή πολλών συναδέλφων έχει

εξαντληθεί, η αγανάκτηση είναι στο κατακόρυφο και η Κυβέρνηση, συνεπικουρούμενη από κυβερνητικούς συνδικαλιστές, υλοποιεί τις εντολές της Τρόϊκας.

Προσπαθούν με κάθε τρόπο, θεμιτό ή αθέμιτο, να σπάσουν τους άρρηκτους δεσμούς της Ελληνικής Κοινωνίας με το φαρμακείο της γειτονιάς. Στόχος η πολυδιάσπαση του κλάδου δημιουργώντας συνθήκες κοινωνικού αυτοματισμού στην λειτουργία των φαρμακείων.

Πέραν της οικονομικής αφαίμαξης, η αφαίρεση ύλης από τα φαρμακεία, ικανοποιώντας τις επιθυμίες των super markets, συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Οι εκβιασμοί και οι απειλές από την πλευρά της κυβέρνησης δεν αφήνουν περιθώρια παρερμηνιών για τις προθέσεις της. Μη

αναγνωρίζοντας την κοινωνική διάσταση της προσφοράς των φαρμακοποιών και την έμπρακτη αλληλεγγύη προς τους ασφαλισμένους, επιδιώκει πάλι στις πλάτες των φαρμακοποιών λαϊκίζοντας να στηρίξει την δήθεν κοινωνική της πολιτική.

Όλο αυτό το διάστημα των 3 χρόνων εφαρμογής των μνημονιακών πολιτικών, με τα γνωστά αποτελέσματα, έμπρακτα έχει βάλει πλάτες το Προεδρείο της διοίκησης του ΠΦΣ.

Αποκορύφωμα αυτής της τακτικής ο διορισμός του Προέδρου του ΠΦΣ σε κορυφαία κυβερνητική θέση και η μη παραίτησή του, ως όφειλε, συνεχίζοντας να προσφέρει τις «υπηρεσίες του» κατ' εντολή της κυβέρνησης. Το πρωϊ δηλαδή συμπεριφέρεται ως μέλος της κυβέρνησης και το

απόγευμα ως συνδικαλιστής για να "προασπίσει " τα συμφέροντα του κλάδου.






Τρείς εβδομάδες μετά το αίτημα μελών του Δ.Σ για ενημέρωση επί των προθέσεών του και μία εβδομάδα μετά το αίτημα για παραίτησή του και ενώ :

1)  Είναι σε συνεχή εκκρεμότητα οι πληρωμές του ΕΟΠΥΥ

2)  Ενόψει ενταλμάτων πληρωμής της εφορίας και της αδυναμίας πληρωμών, δεν έχει γίνει καμία προσπάθεια ρύθμισης των χρεών και αποτροπής των κατασχέσεων.

3)  Είναι στην καθημερινή ατζέντα οι απειλές και οι εκβιασμοί για τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα και τις βιταμίνες να περάσουν στα super market.

4)  Δεν υπήρξε καμία ουσιαστική παρέμβαση για την ρύθμιση του ωραρίου

5)  Οι κατ' ιδίαν εντολές πληρωμής, με παρεμβάσεις υπουργών και του διοικητή του ΕΟΠΥΥ, σε συγκεκριμένα φαρμακεία συνεχίζονται, παρά τις διαβεβαιώσεις περί του αντιθέτου από το προεδρείο του ΠΦΣ. ( ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΉ ΠΑΡΈΜΒΑΣΗ ΑΠΟΔΕΙΚΝΎΕΙ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ)

6)  Το ΤΣΑΥ είναι υπό κατάρευση και πολύ σύντομα  θα δεχτεί νέο κούρεμα



ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,

Το προεδρείο του ΠΦΣ , με α.α.(αντί αυτού) ενημερώσεις, διαχειρίζεται την κατάσταση χωρίς ουσιαστικές παρεμβάσεις και προγραμματισμό και αφού έχει οδηγήσει τον κλάδο σε αδράνεια και σε απόγνωση και τον ΠΦΣ σε πλήρη απαξίωση, συνεχίζει στον ίδιο δρόμο.

Γι αυτούς τους λόγους εμείς που υπογράφουμε, αντιπρόσωποι στον ΠΦΣ και πρόεδροι ΤΦΣ, ζητάμε την άμεση σύγκληση της Γ.Σ  διευρυμένη με τους Προέδρους των Συλλόγων.

ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ :

ΑΓΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ                  ΚΙΛΚΙΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ                      ΗΡΑΚΛΕΙΟ

ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ                      ΦΛΩΡΙΝΑ

ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ                   ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ           ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ

ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ  ΑΝΔΡΕΑΣ                  ΑΘΗΝΑ

ΓΙΑΝΝΟΓΛΟΥ  ΗΛΙΑΣ                           ΑΘΗΝΑ

ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ  ΔΗΜΗΤΡΗΣ             ΗΛΕΙΑΣ

ΚΑΟΥΣΙΑΣ    ΘΕΟΔΩΡΟΣ                     ΘΗΒΑ

ΚΑΡΑΤΖΑΣ  ΤΑΚΗΣ                             ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΚΑΡΑΠΟΥΓΙΟΥΚΛΙΔΗΣ  ΚΩΣΤΑΣ            ΔΡΑΜΑ

ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗΣ   ΝΙΚΟΣ                      ΧΑΝΙΑ                                      

ΚΑΤΣΙΛΗΣ  ΓΡΗΓΟΡΗΣ                      ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΚΑΡΟΥΤΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ                       ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΛΑΪΟΣ  ΜΑΝΩΛΗΣ                           ΗΜΑΘΙΑ

ΛΟΥΡΑΝΤΟΣ  ΚΩΣΤΑΣ                      ΑΘΗΝΑ

ΜΑΤΣΙΟΛΗΣ  ΚΩΣΤΑΣ                       ΜΑΓΝΗΣΙΑ

ΜΑΥΡΙΔΟΥ  ΤΖΕΝΗ                           ΠΕΙΡΑΙΑΣ           

ΜΑΥΡΟΛΕΩΝ ΜΑΝΩΛΗΣ                     ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΜΑΡΕΤΗΣ  ΑΝΔΡΕΑΣ                          ΙΩΑΝΝΙΝΑ

ΜΟΥΡΜΟΥΡΗΣ   ΠΑΥΛΟΣ                     ΚΕΡΚΥΡΑ

ΜΠΙΜΠΑΣΗΣ  ΧΡΗΣΤΟΣ                      ΚΙΛΚΙΣ

ΠΑΝΔΗ ΝΙΚΟΛΕΤΑ                               ΚΕΡΚΥΡΑ

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ  ΓΙΑΝΝΗΣ                   ΑΘΗΝΑ

ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ  ΔΗΜΗΤΡΗΣ                  ΑΙΤΩΛΟ/ΝΙΑΣ

ΠΙΣΤΟΦΙΔΟΥ  ΜΑΡΙΑ                          ΚΑΒΑΛΑ

ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ                    ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΠΡΟΒΙΔΑΚΗ   ΑΛΛΕΛΙΚΗ                    ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ

ΡΑΡΑΚΟΣ   ΠΕΤΡΟΣ                            ΚΕΡΚΥΡΑ

ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ  ΣΤΑΥΡΟΣ                ΙΩΑΝΝΙΝΑ

ΤΣΙΚΑΝΔΙΛΑΚΗΣ   ΓΙΑΝΝΗΣ                 ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Η συλλογή υπογραφών από Προέδρους Συλλόγων και Αντιπροσώπων συνεχίζεται μέχρι την κατάθεση των εγγράφων στο Προεδρείο του Π.Φ.Σ. (Τηλ. επικοινωνίας 6977776850και  στο  
gianpap@otenet.gr   )  

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Προξενιό ή έρωτας;;


 
ΠΡΟΞΕΝΙΟ ή Έρωτας

Τίποτα από τα δύο, απλά μια σχέση που ξεκίνησε το 2000 και δεν ολοκληρώθηκε το 2004 ήρθε ο καιρός να υλοποιηθεί.

Ιδρυτική Γενική Συνέλευση του νέου Σωματείου Ιατρών και Οδοντιάτρων ΕΟΠΥΥ

Σάββατο 27-Απρίλη 2013 στο Crown Plaza με τα πολλά υπόγεια και τον ακριβό καφέ!

Μιχαλακοπούλου 50, παρκινγκ όπου βρείτε! Κοντινότερο μετρό το Μέγαρο νομίζω.

Εν δυνάμει μέλη οι 1462 του συλλ. Συμβασιούχων και οι 2500 περίπου συνάδελφοι του ΣΕΥΠΙΚΑ Αθηνών.

Το νέο καταστατικό είναι έτοιμο, η προσωρινή διοικούσα έχει 8 μήνες ζωής σε λίγο θάρθουν ελπίζω δημοκρατικές εκλογές που σας καλώ  να συμβάλετε και να έχετε στο συμμετοχικό σας έλεγχο.

Ο ΕΟΠΥΥ απολύει 914 συναδέλφους συμβασιούχους έργου τελείως απαραίτητους και αναγκαίους , οι θεομπαίχτες.

Χρωστούν της μάνας τους από παλιότερες οφειλές. Δεδουλευμένων!

Καταργούν κάθε δημόσια υποδομή για να μοιράζονται «δίκαια» τα φέσια και στους ιδιώτες.

Το ΤΣΑΥ χρεοκόπησε από το PSI και την έλλειψη υπαλλήλων. Πληρώνουμε για να μην έχουμε την υγειά μας και συνταξιοδοτική ανασφάλεια!

Μας περιόρισαν τους μικρούς μισθούς, τα δώρα, εξαφάνισαν τις υπερωρίες..

Κλείνουν τις υποδομές ΕΟΠΥΥ και ονειρεύονται συμπτύξεις εις βάρος μας και της υγείας των ασφαλισμένων.

Αυτό το 8 εκατομμύρια ασφ. ΕΟΠΥΥ στα ραντεβού σας αλλά εφιάλτης εντατικοποίησης στην εργασία σας τι σας λέει.

Έχουμε λόγους να ανταμώνουμε και να βρίσκουμε κοινές λύσεις στα προβλήματά μας

Ενημερώστε και τους γύρω συναδέλφους σας, αν πάλι έχετε πάει νοσοκομείο ή δεν γουστάρετε ενημέρωση να με ειδοποιήσετε γραπτώς σχετικά. Ουδέν στενάχωρο το δουλοκτητικό σύστημα προς το παρόν δυναμώνει και αναπτύσσεται …στη Ν. Μανωλάδα!

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Πας Νοσοκομείο, τι πρέπει να ξέρεις σήμερα.




Συμπολίτες μας

  Είμαστε εργαζόμενοι στον Ευαγγελισμό και στα Δημόσια Νοσοκομεία του κέντρου της Αθήνας. Είμαστε αυτοί που καθημερινά παλεύουμε για να κρατήσουμε όρθιο το Εθνικό Σύστημα Υγείας, που με τις θυσίες ολόκληρου του Ελληνικού λαού δημιουργήθηκε. Είμαστε αυτοί που κάτω από αντίξοες συνθήκες και με προσωπικό κόστος, πολλές φορές στεκόμαστε δίπλα σου έτοιμοι να σου προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας. Είμαστε αυτοί που αντιδρούμε - διαδηλώνουμε δίπλα σας, που διατρανώνουμε στην τρικομματική  κυβέρνηση, στην τρόικα και στους υποστηρικτές όλων των μέχρι σήμερα των αντιλαϊκών πολιτικών:

 

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ!

ΔΗΜΟΣΙΑ & ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

 

Τις τελευταίες δεκαετίες ο λαός μας δέχτηκε έναν αδυσώπητο πόλεμο από όλους όσους κυβέρνησαν που μέρα με την ημέρα γίνεται, πιο σκληρός, πιο απάνθρωπος.  Μας έχουν πάρει πίσω όλα αυτά που με αγώνες, θυσίες και αίμα είχαμε κατακτήσει. Μπροστά στο στόχο - που διαπερνά την πολιτική τους - να σωθούν από την κρίση οι μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι, καθόλου δεν διστάζουν να θυσιάσουν ακόμα και την υγεία και τη ζωή μας δίνοντας τη χαριστική βολή στα ήδη απαξιωμένα Δημόσια Νοσοκομεία, τόσο σε έμψυχο δυναμικό, όσο και σε υλικοτεχνικές υποδομές.
 

 

Το κλείσιμο νοσοκομείων στo κέντρο της Αθήνας, που επιτελούσαν σημαντικό έργο (το Πατησίων, το 7ο όπως & το 3ο θεραπευτήριο ΙΚΑ) μαζί με το κλείσιμο χιλιάδων κρεβατιών, εκατοντάδων τμημάτων και κλινικών πανελλαδικά, είναι δώρο στους εργολάβους & μεγαλεμπόρους της υγείας, είναι η πολιτική της ΕυρωΕνωσης που υλοποιεί η συγκυβέρνηση με τον ασφυκτικό έλεγχο της Τρόικα.

 

Οι απολύσεις των υγειονομικών (μετά τις αθρόες συνταξιοδοτήσεις κάτω απ΄το φόβο των αντι-ασφαλιστικών νόμων) γιγαντώνουν την ήδη δραματική έλλειψη προσωπικού. Οι τεράστιες ελλείψεις σε υλικά (από γάζες, σύριγγες και βαμβάκι μέχρι υλικά για χειρουργικές επεμβάσεις) που απορρέουν από την πιστή εφαρμογή του μνημονίου που επιβάλλει ρητά και κατηγορηματικά περικοπές, αποτελεί και αυτό μέρος του σχεδίου τους. 

 

  Κατήργησαν με τον πλέον επαίσχυντο τρόπο την έννοια της Δημόσιας και Δωρεάν Υγείας. Κάθε ασθενής πληρώνει από την τσέπη του πια, την επίσκεψη στο γιατρό, τις εξετάσεις, τα φάρμακα, τη νοσηλεία του. Με το ποσοστό των ανέργων να αποτελεί πανευρωπαϊκό  ρεκόρ, τους φόρους και τα χαράτσια να πέφτουν βροχή έχουν το θράσος οι άθλιοι να ζητούν από τον κόσμο να πληρώσει από αυτά που δεν έχει, για να περάσει την πόρτα του νοσοκομείου!!!
 

 

  ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!! Οι εργαζόμενοι στα Δημόσια Νοσοκομεία παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας και σε καλούμε να συμπορευτείς μαζί μας! ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ ενωμένοι να χαράξουμε τη δική μας γραμμή αντίστασης! Υπερασπιζόμαστε όχι μόνο τα εργασιακά μας δικαιώματα, αλλά και το δικαίωμα όλων μας για αποκλειστικά ΔΗΜΟΣΙΑ & ΔΩΡΕΑΝ  ΥΓΕΙΑ με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Θα προσπαθήσουν να βάλουν εμπόδια στον κοινό μας αγώνα.

Μη σταθείς απέναντι μας – Μη μένεις αδιάφορος! Στάσου πλάϊ μας, διαδήλωσε μαζί μας, απαίτησε μαζί μας!

 
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ!

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Ένας Γερμανός αντίπαλος των μνημονιακών πολιτικών στην Υγεία


Στις αρ­χές του Μάρ­τη, πραγ­μα­το­ποιή­θη­κε ε­πί­σκε­ψη στην Αθή­να του Χά­ραλ­ντ Βάιν­μπερ­γκ, γερ­μα­νού ο­μο­σπον­δια­κού βου­λευ­τή και υ­πεύ­θυ­νου υ­γείας του Die Linke. Ο γερ­μα­νός βου­λευ­τής ε­πι­σκέ­φτη­κε, με­τα­ξύ άλ­λων, το Γε­νι­κό Κρα­τι­κό Νο­σο­κο­μείο της Νί­καιας, συ­νο­μί­λη­σε και ε­νη­με­ρώ­θη­κε α­πό ερ­γα­ζό­με­νους και α­πό τη διοί­κη­ση του νο­σο­κο­μείου για τα προ­βλή­μα­τα λει­τουρ­γίας του νο­σο­κο­μείου ε­ξαι­τίας των τρα­γι­κών πε­ρι­κο­πών στη χρη­μα­το­δό­τη­σή τους.
Η ε­πί­σκε­ψη αυ­τή ε­ντάσ­σε­ται στο πλαί­σιο του έ­ντο­νου εν­δια­φέ­ρο­ντος του γερ­μα­νι­κού κόμ­μα­τος της Αρι­στε­ράς για την κα­τά­στα­ση στο χώ­ρο της δη­μό­σιας υ­γείας στην Ελλά­δα και των ο­ξύ­τα­των προ­βλη­μά­των α­πό την ε­φαρ­μο­γή της πο­λι­τι­κής των μνη­μο­νίων. Η υ­πο­στή­ρι­ξη και συ­μπα­ρά­στα­ση των α­γώ­νων που δί­νουν κα­θη­με­ρι­νά οι για­τροί και οι ερ­γα­ζό­με­νοι στο Δη­μό­σιο Σύ­στη­μα Υγείας, α­πο­τε­λεί συ­νέ­χεια του εν­δια­φέ­ρο­ντος της Κοι­νο­βου­λευ­τι­κής Ομά­δας του Die Linke, η ο­ποία έ­χει εκ­φρα­στεί ή­δη με κα­τά­θε­ση ε­ρώ­τη­σης της τον Σε­πτέμ­βριο του 2012 προς το γερ­μα­νι­κό ο­μο­σπον­δια­κό Κοι­νο­βού­λιο, με θέ­μα τις ε­πι­πτώ­σεις του μνη­μο­νίου στη δη­μό­σια πε­ρί­θαλ­ψη την Ελλά­δα.

Πα­ράλ­λη­λα, τον Απρί­λιο του 2012 υ­πο­γρά­φη­κε, με­τα­ξύ του ελ­λη­νι­κού υ­πουρ­γείου Υγείας, του γερ­μα­νι­κού ο­μο­σπον­δια­κού υ­πουρ­γείου Υγείας και της Ομά­δας Δρά­σης της Ευ­ρω­παϊκής Ενω­σης για την Ελλά­δα, «Μνη­μό­νιο Συ­νερ­γα­σίας» (Memorandum of Understanding), που προ­βλέ­πει την α­νά­λη­ψη, α­πό την πλευ­ρά της Γερ­μα­νίας, πρω­το­βου­λιών ως συμ­βο­λή στην α­να­μόρ­φω­ση του ελ­λη­νι­κού συ­στή­μα­τος υ­γείας. Η συμ­φω­νία συ­νί­στα­ται κα­τά κύ­ριο λό­γο στην πα­ρο­χή υ­πο­στή­ρι­ξης προς τις ελ­λη­νι­κές αρ­χές για την α­νά­πτυ­ξη συ­νο­λι­κής δο­μής και στρα­τη­γι­κής για την υ­λο­ποίη­ση των με­ταρ­ρυθ­μί­σεων στον το­μέα της δη­μό­σιας Υγείας. Στο «Μνη­μό­νιο Συ­νερ­γα­σίας» ε­ντο­πί­ζο­νται τρεις κε­ντρι­κοί το­μείς στους ο­ποίους η Γερ­μα­νία α­να­λαμ­βά­νει να συμ­βου­λεύ­σει την Ελλά­δα για την υ­λο­ποίη­ση των «με­ταρ­ρυθ­μί­σεων»: Η πο­λι­τι­κή δια­μόρ­φω­σης τι­μών φαρ­μά­κων, η χρη­μα­το­δό­τη­ση των νο­σο­κο­μείων και η ορ­γά­νω­ση και διάρ­θρω­ση των α­σφα­λι­στι­κών φο­ρέων (Ε­Ο­ΠΥΥ).





Κλει­στά Ενο­ποιη­μέ­να Νο­σή­λια

Ει­δι­κή μνεία γί­νε­ται στη διεύ­ρυν­ση της ε­φαρ­μο­γής των Κλει­στών Ενο­ποιη­μέ­νων Νο­ση­λίων (ΚΕΝ)* στα νο­σο­κο­μεία. Στη Γερ­μα­νία, ή­δη α­πό το 2000, ε­πί κυ­βερ­νη­τι­κού συ­να­σπι­σμού Σο­σιαλ­δη­μο­κρα­τών και Πρα­σί­νων, α­πο­φα­σί­στη­κε στη βά­ση των Ομοιο­γε­νών Δια­γνω­στι­κών Κα­τη­γο­ριών (Diagnosis Related Groups-DRGs) η ε­φαρ­μο­γή των ΚΕΝ, τα ο­ποία ει­σήχ­θη­σαν προο­δευ­τι­κά τα ε­πό­με­να χρό­νια. Σο­βα­ρά μειο­νε­κτή­μα­τα, ό­πως έ­χουν κα­τα­γρα­φεί α­πό την ε­μπει­ρία ε­φαρ­μο­γής τους στη Γερ­μα­νία, εί­ναι ό­τι τα νο­σο­κο­μεία α­πο­κτούν κί­νη­τρο να δώ­σουν ό­σο το δυ­να­τόν νω­ρί­τε­ρα ε­ξι­τή­ριο στον α­σθε­νή, συ­χνά υ­περ­βο­λι­κά νω­ρίς («αι­μα­τη­ρό ε­ξι­τή­ριο»), ε­νώ ταυ­τό­χρο­να προ­σπα­θούν να δια­τη­ρή­σουν ό­σο το δυ­να­τόν με­γα­λύ­τε­ρο α­ριθ­μό α­σθε­νών (πε­ρι­πτώ­σεων). Οι α­σθε­νείς υ­πο­βάλ­λο­νται πολ­λές φο­ρές σε δα­πα­νη­ρές θε­ρα­πείες και έ­χει αυ­ξη­θεί ο α­ριθ­μός ε­πεμ­βά­σεων που θεω­ρού­νται πιο ελ­κυ­στι­κές και οι­κο­νο­μι­κά συμ­φέ­ρου­σες, την ί­δια ώ­ρα που δεν κα­λύ­πτο­νται άλ­λες ε­πεμ­βά­σεις πιο φθη­νές και θε­ρα­πείες πε­ρισ­σό­τε­ρο α­να­γκαίες. Επί­σης κα­τα­γρά­φο­νται πε­ρι­πτώ­σεις, στις ο­ποίες οι α­σθε­νείς εμ­φα­νί­ζο­νται στη βά­ση διά­γνω­σης πιο άρ­ρω­στοι α­πό ό,τι πραγ­μα­τι­κά εί­ναι (δια­δι­κα­σία υ­περ­τι­μο­λό­γη­σης ια­τρι­κών πρά­ξεων, upcoding). Η ε­φαρ­μο­γή τους στη Γερ­μα­νία έ­χει κα­τα­δεί­ξει ό­τι δεν ο­δη­γεί σε πε­ρι­στο­λή των δα­πα­νών, α­ντί­θε­τα ε­νι­σχύει την ε­μπο­ρευ­μα­το­ποίη­ση των υ­πη­ρε­σιών υ­γείας και τον α­ντα­γω­νι­σμό των νο­σο­κο­μείων. Ει­δι­κά για την Ελλά­δα ό­που τα νο­σο­κο­μεία εί­ναι υ­πό κα­τάρ­ρευ­ση και η χρη­μα­το­δό­τη­ση και ο προ­γραμ­μα­τι­σμός α­βέ­βαια, εκ­φρά­ζε­ται έ­ντο­νος σκε­πτι­κι­σμός για τη δυ­να­τό­τη­τα ε­πέ­κτα­σης της ε­φαρ­μο­γής τους.


Τον ί­διο σκε­πτι­κι­σμό εκ­φρά­ζει και ο Χά­ραλ­ντ Βάιν­μπερ­γκ στην «Επο­χή».

- Στο πλαί­σιο της ε­πί­σκε­ψης σας στην Αθή­να ε­πι­σκε­φτή­κα­τε το Κρα­τι­κό Νο­σο­κο­μείο Νί­καιας. Τι ει­κό­να έ­χε­τε α­πό την ε­πί­σκε­ψη σας στο νο­σο­κο­μείο, πώς θα πε­ρι­γρά­φα­τε εν συ­ντο­μία αυ­τά που εί­δα­τε και α­κού­σα­τε;


- Κα­ταρ­χάς με ε­ντυ­πω­σία­σε η «υ­περ­πλη­ρό­τη­τα», υ­περ­πλή­ρη δω­μά­τια με πολ­λούς α­σθε­νείς, που έ­μοια­ζαν πε­ρισ­σό­τε­ρο με κου­τιά πα­ρά με νο­ση­λευ­τι­κούς θα­λά­μους νο­σο­κο­μείων. Δω­μά­τια, αν κά­ποιος μπο­ρεί να τα α­πο­κα­λεί έ­τσι, στα ο­ποία υ­πήρ­χε μό­νο έ­να ντουζ και μπά­νιο για ό­λους τους α­σθε­νείς.
Η έλ­λει­ψη νο­ση­λευ­τι­κού προ­σω­πι­κού και τα σχε­τι­κά στοι­χεία που ά­κου­σα εί­ναι α­πί­στευ­τα. Η α­να­λο­γία νο­ση­λευ­τών και α­σθε­νών, υ­πό «κα­νο­νι­κές» συν­θή­κες εί­ναι δύο νο­ση­λευ­τές για κά­θε 42 α­σθε­νείς, και τη νύ­χτα μό­νο έ­νας. Αυ­τό α­κυ­ρώ­νει κά­θε έν­νοια σω­στής νο­ση­λευ­τι­κής φρο­ντί­δας για τους α­σθε­νείς. Οι α­να­λο­γίες αυ­τές πα­ρα­πέ­μπουν σε α­να­πτυσ­σό­με­νη χώ­ρα.
Αν συ­νυ­πο­λο­γί­σει κά­ποιος σε αυ­τό και τις με­γά­λες ελ­λεί­ψεις σε φάρ­μα­κα αλ­λά και ια­τρι­κά υ­λι­κά εί­ναι ά­σχη­μη κα­τά­στα­ση. Απλά πράγ­μα­τα ό­πως γά­ντια, μά­σκες, ερ­γα­λεία τα ο­ποία χρη­σι­μο­ποιού­νται, α­πο­στει­ρώ­νο­νται και ξα­να­χρη­σι­μο­ποιού­νται, πολ­λές φο­ρές… Εξε­τα­στι­κά δια­γνω­στι­κά μη­χα­νή­μα­τα που δεν κα­θα­ρί­ζο­νται ι­κα­νο­ποιη­τι­κά.
Αυ­τά δε που ά­κου­σα για τη λει­τουρ­γία και τις δυ­σκο­λίες στην Μο­νά­δα Εντα­τι­κής Θε­ρα­πείας εί­ναι α­πί­στευ­τα. Πρέ­πει να ο­μο­λο­γή­σω ό­τι δεν πε­ρί­με­να να α­ντι­κρί­σω τέ­τοια κα­τά­στα­ση. Δεν νο­μί­ζω ό­τι πλη­ρού­νται ού­τε βα­σι­κές προϋπο­θέ­σεις λει­τουρ­γίας ε­νός νο­σο­κο­μείου. Η κα­τά­στα­ση που εί­δα ε­πι­βε­βαιώ­νει αυ­τό που ά­κου­σα ό­τι υ­πό αυ­τές τις συν­θή­κες αυ­ξά­νε­ται ο α­ριθ­μός των εν­δο­νο­σο­κο­μεια­κών λοι­μώ­ξεων και των με­τα­δι­δό­με­νων ιών.
Θεω­ρώ ό­τι αν κά­ποιος έ­παιρ­νε α­πό έ­να νο­σο­κο­μείο στη Γερ­μα­νία ερ­γα­ζό­με­νους για­τρούς ή νο­ση­λευ­τι­κό προ­σω­πι­κό και τους έ­λε­γε ό­τι πρέ­πει να ερ­γα­στούν σε έ­να τέ­τοιο νο­σο­κο­μείο θα έ­φευ­γαν τρέ­χο­ντας. Εί­ναι α­δύ­να­το να ερ­γα­στείς υ­πό αυ­τές τις συν­θή­κες. Και ό­μως οι ερ­γα­ζό­με­νοι ε­δώ το κά­νουν!
Και ε­δώ πρέ­πει να κα­τα­θέ­σω ό­λο το σε­βα­σμό μου για ό­λους ε­κεί­νους, για­τρούς και νο­ση­λεύ­τριες, στο νο­σο­κο­μείο που με αν­θρω­πιά και πα­ρά τους μειω­μέ­νους μι­σθούς και τις δύ­σκο­λες συν­θή­κες, βά­ζουν ό­λη τη δύ­να­μη και την ε­νέρ­γεια τους για να κά­νουν ό,τι κα­λύ­τε­ρο μπο­ρούν. Αυ­τή η κα­τά­στα­ση δεν θα έ­πρε­πε να υ­πάρ­χει που­θε­νά στον κό­σμο, ού­τε στην Ελλά­δα, ού­τε στην Ευ­ρώ­πη ή αλ­λού.



- Από τη μέ­χρι τώ­ρα ε­μπει­ρία σας και α­πό ό­σα εί­δα­τε, εί­ναι λο­γι­κό να μι­λά­με για την ε­φαρ­μο­γή και ε­πέ­κτα­ση των ΚΕΝ στα νο­σο­κο­μεία, ό­πως προ­βλέ­πε­ται στο «Σύμ­φω­νο Κα­τα­νό­η­σης»;

- Η χρη­μα­το­δό­τη­ση των νο­σο­κο­μείων φαί­νε­ται να εί­ναι έ­να πε­ρί­πλο­κο σύ­στη­μα. Έχει μειω­θεί δρα­μα­τι­κά, σε πο­σο­στό 15% για το τε­λευ­ταίο έ­τος, 40% για την τε­λευ­ταία τριε­τία. Το πο­σό της χρη­μα­το­δό­τη­σης που θα α­φο­ρά την ε­φαρ­μο­γή των ΚΕΝ δεν θα αλ­λά­ξει την κα­τά­στα­ση αν δεν υ­πάρ­ξουν άλ­λες βελ­τιώ­σεις, θα εί­ναι μια ά­σχη­μη κα­τά­στα­ση σε έ­να νέο πε­ρι­τύ­λιγ­μα. Τα ΚΕΝ, α­πό την ε­μπει­ρία μας στη Γερ­μα­νία, ο­δη­γούν στην ε­μπο­ρευ­μα­το­ποίη­ση και τον α­ντα­γω­νι­σμό, αλ­λά σε ποιο α­ντα­γω­νι­σμό α­κρι­βώς ε­δώ; Δεν φαί­νε­ται να έ­χει νό­η­μα. Το μο­ντέ­λο των ΚΕΝ, που προήλ­θε στην πραγ­μα­τι­κό­τη­τα α­πό την Αυ­στρα­λία και δια­μορ­φώ­θη­κε στα δε­δο­μέ­να της Γερ­μα­νίας, α­παι­τεί τε­χνο­γνω­σία και εκ­παί­δευ­ση έ­μπει­ρου διοι­κη­τι­κού προ­σω­πι­κού για την ε­φαρ­μο­γή και λει­τουρ­γία του κα­θώς και υ­πο­δο­μή σε ε­ξο­πλι­σμό και λο­γι­σμι­κό (που προ­φα­νώς πρέ­πει να α­γο­ρα­στούν α­πό ε­ται­ρείες του ε­ξω­τε­ρι­κού) αλ­λά δεν βλέ­πω που­θε­νά τις προϋπο­θέ­σεις και τις υ­πο­δο­μές για κά­τι τέ­τοιο.




- Στην Ελλά­δα ε­ξαι­τίας και των πε­ρι­κο­πών έ­χου­με ι­διαί­τε­ρα προ­βλή­μα­τα στον το­μέα ψυ­χι­κής υ­γείας και α­πε­ξάρ­τη­σης. Υπάρ­χουν στη Γερ­μα­νία α­ντί­στοι­χα προ­βλή­μα­τα;
- Αυ­τό που ι­σχύει στη Γερ­μα­νία εί­ναι ό­τι στις βιο­μη­χα­νι­κές χώ­ρες οι ψυ­χι­κές α­σθέ­νειες συν­δέ­ο­νται αρ­κε­τά με την ερ­γα­σία και τον ερ­γα­σια­κό χώ­ρο. Στη φαρ­μα­κευ­τι­κή α­γω­γή των ψυ­χι­κά α­σθε­νών δεν πα­ρου­σιά­ζο­νται με­γά­λα προ­βλή­μα­τα, στη θε­ρα­πεία, α­ντί­θε­τα, ναι. Λεί­πουν δη­λα­δή ψυ­χο­θε­ρα­πευ­τές. Επί­σης κά­τι που α­νέ­φε­ρα και στη συ­νά­ντη­ση με βου­λευ­τές του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ εί­ναι ό­τι ε­ξαι­τίας των συμ­φω­νιών για εκ­πτώ­σεις και τη συ­ντα­γο­γρά­φη­ση της δρα­στι­κής ου­σίας των φαρ­μά­κων, πολ­λοί α­σθε­νείς παίρ­νουν φάρ­μα­κα που μπο­ρεί να εί­ναι ί­δια ως προς τη δρα­στι­κή τους ου­σία αλ­λά ε­πει­δή φαί­νο­νται δια­φο­ρε­τι­κά α­πό αυ­τά που μέ­χρι τώ­ρα έ­παιρ­ναν δυ­σκο­λεύο­νται να τα ε­μπι­στευ­θούν και ε­πη­ρεά­ζε­ται με αυ­τό τον τρό­πο η φαρ­μα­κευ­τι­κή α­γω­γή και η ε­μπι­στο­σύ­νη του α­σθε­νή στη θε­ρα­πεία του. Συ­γκρι­τι­κά με την κα­τά­στα­ση στον το­μέα της ψυ­χι­κής υ­γείας στην Ελλά­δα αυ­τά που α­νέ­φε­ρα για τη Γερ­μα­νία α­κού­γο­νται ως μι­κρές λε­πτο­μέ­ρειες.
- Αναδημοσίευση από την εφημερίδα ΕΠΟΧΗ

Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

ΕΡΗΜΩΣΗ ΤΟΥ ΕΟΠΥΥ



ΕΡΗΜΩΣΗ ΤΟΥ ΕΟΠΥΥ - Να προσληφτούν άμεσα οι συμβασιούχοι γιατροί(.)


Η επιχειρούμενη υποβάθμιση-κλείσιμο των δημόσιων δομών του ΕΟΠΥΥ(ΙΚΑ) είναι γεγονός που θα απασχολήσει την κοινωνία τις προσεχείς εβδομάδες. Τους τελευταίους μήνες γίνεται μια υπόγεια προσπάθεια να διαφανεί οτι οι δομές δεν έχουν λόγο ύπαρξης, σαμποτάροντας την πρόσβαση των ασφαλισμένων σε αυτές.

Πολλές μονάδες πληρώνουν υπέρογκα νοίκια όταν δίπλα υπάρχουν κτιριακές εγκαταστάσεις κρατικές ή ιδιοκτησίας του ΙΚΑ. Η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ έχει μεν γνώση αλλά όχι την πολιτική βούληση να μεταφερθούν οι μονάδες σε ιδιόκτητες δομές. Σε πολλές μονάδες δεν έχει αντικατασταθεί το νοσηλευτικό προσωπικό που έχει συνταξιοδοτηθεί με συνέπεια κυρίως στο απογευματινό ωράριο να μην υπάρχει νοσηλευτική κάλυψη κάτι που αποτελεί διεθνή πρωτοτυπία!



Το σχέδιο της αποδυνάμωσης του ΕΟΠΥΥ έρχεται να επιβεβαιώσει και η μείωση του ιατρικού προσωπικού με την άρνηση ανανέωσης των συμβάσεων των συναδέλφων ιατρών με σύμβαση ορισμένου χρόνου. Η προσπάθεια ερήμωσης του πρώην ΙΚΑ είναι το πρώτο βήμα για την εισβολή μεγάλων ιδιωτικών συμφερόντων στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.

Καλούμε την Διοίκηση του ΕΟΠΥΥ και τον Υπουργό Υγείας να μας δηλώσουν ευθέως τι έχουν σχεδιάσει άμεσα χωρίς υπεκφυγές και μισόλογα. Σε περίπτωση που δηλώσουν οτι οι δομές του ΕΟΠΥΥ θα συνεχίσουν να λειτουργούν, να προβούν άμεσα σε ανανέωση, σε πρώτη φάση, των συμβάσεων των γιατρών. Να οργανώσουν άμεσα το τηλεφωνικό και ηλεκτρονικό σύστημα ραντεβού του ΕΟΠΥΥ, χωρίς την επιβάρυνση των ασφαλισμένων και να στελεχώσουν τις μονάδες με νοσηλευτικό προσωπικό και προσωπικό εργαστηρίων.

Καλούμε τους συναδέλφους σε αγωνιστική ετοιμότητα και τα συνδικαλιστικά όργανα των γιατρών να αντιδράσουν έντονα και αποφασιστικά στην διαφαινόμενη πλήρη απαξίωση των δομών του πρώην ΙΚΑ-ΕΟΠΥΥ.

17-3-13

Γιάννης Μπασκόζος Α' Αντιπρόεδρος ΠΙΣ

Παναγιώτης Ψυχάρης Μέλος ΔΣ ΙΣΑ

Μιχάλης Ψαλτάκος Μέλος ΔΣ ΙΣΠ