ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΙΟΧΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ
Στο ΙΚΑ αυτή τη στιγμή εργάζονται περίπου 8000 γιατροί από τους οποίους 1500 μόνιμοι , 5500 αορίστου χρόνου ιδιωτικού δικαίου και περίπου 1000 με συμβάσεις έργου. Ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα από το ΙΚΑ έχουν μόνο οι μόνιμοι συνάδελφοι. Οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ έχουν επιδείξει αρνητική στάση στο χρονίζον αίτημα των συμβασιούχων γιατρών του ΙΚΑ για συνταξιοδοτική και ασφαλιστική κάλυψη από το ΙΚΑ. Μετά από πολύχρονους αγώνες έγινε κατορθωτό να αναγνωριστεί η εργασιακή σχέση των συναδέλφων με σχέση 1204/72 σαν αορίστου χρόνου ιδιωτικού δικαίου χωρίς όμως αναγνώριση της προϋπηρεσίας και εξασφάλιση συνταξιοδοτικού δικαιώματος από το ΙΚΑ, όπως συμβαίνει με τους μονίμους συναδέλφους. Ο Σύλλογος συμβασιούχων γιατρών ΙΚΑ Αττικής δημιουργήθηκε από την ανάγκη να εκφραστούν συνδικαλιστικά οι συμβασιούχοι 1204/72 στους οποίους αρνούνταν την εγγραφή η τότε ηγεσία της ΠΟΣΕΥΠΙΚΑ και η παρουσία του συνέβαλε αποφασιστικά στην ανάδειξη και αγωνιστική διεκδίκηση των αιτημάτων των συμβασιούχων γιατρών του ΙΚΑ. Η απροκάλυπτα εχθρική στάση της υπό τον κ. Βλασταράκο ηγεσίας της ΠΟΣΕΥΠΙΚΑ και η επιλογή από την ΠΟΣΕΥΠΙΚΑ της τακτικής του κυβερνητικού συνδικαλισμού δυσχέρανε αποφασιστικά την ενωτική δράση των γιατρών του ΙΚΑ και κατέστησε αναγκαία την ύπαρξη του συλλόγου συμβασιούχων στην Αθήνα , παρά τις μεγάλες δυσκολίες στη δράση και την άρνηση των κυβερνήσεων και της διοίκησης του ΙΚΑ να ακούσουν τη φωνή του συλλόγου.
Ο Σύλλογος συμβασιούχων αγωνιζόταν πάντα για την εξασφάλιση ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων με αναγνώριση όλης της προϋπηρεσίας για όλους τους συναδέλφους αορίστου χρόνου. Αυτός ήταν και ο λόγος που πιστεύουμε ότι ο προσφορότερος τρόπος ήταν και είναι η νομοθετική ρύθμιση που θα αναγνωρίζει την προϋπηρεσία με καταβολή από τους συναδέλφους των ασφαλιστικών εισφορών που αναλογούν στον εργαζόμενο. Ο σύλλογος συμβασιούχων πάντα εξέφραζε την αντίθεση του στους σχεδιασμούς που προέβλεπαν την τακτοποίηση ενός μόνο μέρους των συναδέλφων, σχέδιο που προωθούσε η ηγεσία της ΠΟΣΕΥΠΙΚΑ σε συνεργασία με τη διοίκηση του ΙΚΑ και την απελθούσα κυβέρνηση. Και αυτό και για λόγους αρχής ,γιατί ασφαλώς δεν μας βρίσκει σύμφωνους η αδικαιολόγητη «σαλαμοποίηση» του συνόλου των συναδέλφων με 3232/2004 που όλοι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες εργαζόμενοι ακριβώς όπως οι μόνιμοι συνάδελφοι. Η χωρίς καμιά δικαιολογία μάλιστα επιλεκτική επαγγελία μονιμοποίησης δημιουργεί πολλές κατηγορίες συναδέλφων και δυσκολεύει τον ενιαίο αγώνα για τα δίκαια αιτήματα μας. Το απρόσφορο αυτής της τακτικής φάνηκε και από τις αδικίες που προκύπτουν από την προκήρυξη των 2000 θέσεων αλλά και από τη μη υλοποίηση μέχρι τώρα της μονιμοποίησης παρά τις επι χρόνια υποσχέσεις. Αυτό που είναι όμως αδιαπραγμάτευτο είναι πως δεν υπάρχει πιά κανένα χρονικό περιθώριο για καθυστερήσεις και απαιτούμε να λυθεί άμεσα το συνταξιοδοτικό και ασφαλιστικό ζήτημα για τους 5.500 αορίστου χρόνου συναδέλφους με όποιο τρόπο είναι προσφορότερος. Ανησυχούμε λοιπόν μήπως το πάγωμα της τρέχουσας προκήρυξης δεν γίνεται για να διορθωθούν οι αδικίες και να καλυφτούν όλοι οι συνάδελφοι αλλά στα πλαίσια μιας γενικότερης δημοσιονομικής στενότητας. Η γνώμη μας είναι πως πρέπει με διαφανείς και αμερόληπτες διαδικασίες να προχωρήσει η προκήρυξη των 2000 θέσεων με ταχύτατη συμπληρωματική προκήρυξη που θα αφορά το σύνολο των αορίστου χρόνου συναδέλφων. Σε κάθε περίπτωση επαναφέρουμε το αίτημα για άμεση νομοθετική ρύθμιση για αναγνώριση όλου του χρόνου προϋπηρεσίας από την ημερομηνία πρόσληψης με συνταξιοδοτικό δικαίωμα από το ΙΚΑ με καταβολή από τους συναδέλφους της εισφοράς που αναλογεί στον εργαζόμενο σύμφωνα με το νόμο.
Πρόβλημα όμως δημιουργείται και με τους συναδέλφους που εργάζονται με τις συμβάσεις έργου. Εμείς είμαστε αντίθετοι στις απαράδεκτες αυτές συμβάσεις που είναι εξευτελιστικές για τους συναδέλφους. Δεν υπάρχει όμως καμιά αμφιβολία πως η παρουσία των συναδέλφων είναι απαραίτητη για τη λειτουργία των ιατρείων του ΙΚΑ και πως εργάζονται με τους ίδιους όρους και συνθήκες που εργαζόμαστε όλοι.. Οι συμβάσεις αυτές πρέπει να καταργηθούν. Πρέπει όμως να δοθεί στους συναδέλφους η δυνατότητα κατάληψης θέσης αορίστου χρόνου με πλήρη ασφαλιστικά και εργασιακά δικαιώματα με ταυτόχρονη αναδρομική αναγνώριση και της προϋπηρεσίας τους και της ασφαλιστικής τους κάλυψης. Το ΙΚΑ δεν πρέπει ούτε μια μέρα να μείνει χωρίς γιατρούς που είναι απαραίτητοι και οι συνάδελφοι πρέπει να απαλλαγούν από την εξευτελιστική αυτή σχέση εργασίας και τις ποικίλες εξαρτήσεις. Αυτό όμως απαιτεί να επιλέξουν και οι ίδιοι το δρόμο του μαζικού αγώνα , να αποτινάξουν τη λογική του προσωπικού βολέματος και της αναζήτησης λύσης σε αυτούς που τους εκμεταλλεύτηκαν για πολιτικά οφέλη αλλά και στους συνδικαλιστές που μέχρι πριν λίγο καιρό τους έλεγαν ορθά κοφτά πως με τη συμπλήρωση 24μήνου θα απολυθούν και πως δεν μπορούν να διαμαρτύρονται αφού ήξεραν τι υπέγραφαν.
Για μας είναι σαφές πως χρειάζεται η οικοδόμηση ενός ολοκληρωμένου δημόσιου συστήματος πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας που θα προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες στους πολίτες και αξιοπρεπείς συνθήκες δουλειάς και αμοιβών στους λειτουργούς της υγείας. Η εργασιακή και ασφαλιστική εξασφάλιση όλων όσων εργάζονται σήμερα στο ΙΚΑ αλλά και μεταβατικές ρυθμίσεις που θα διασφαλίζουν την ομαλή ένταξη όλων αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις. Είμαστε βέβαιοι πως θα χρειαστούν σκληροί αγώνες για να διασφαλιστούν τα δίκαια αιτήματα των γιατρών του ΙΚΑ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΑΣΚΟΖΟΣ, ΜΕΛΟΣ ΔΣ ΠΙΣ,ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΣΙΚΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009
Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009
Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009
Science Center Nemo, Amsterdam
Check out this SlideShare Presentation:
Science Center Nemo, Amsterdam
View more presentations from Dennis Labadarios.
Ετικέτες
Επαγγελματικός προσανατολισμός,
Μουσεία,
Ταξίδια
Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009
Vondelpark Amsterdam
Check out this SlideShare Presentation:
Vondelpark Amsterdam
View more presentations from Dennis Labadarios.
Ετικέτες
Αστικό Πράσινο,
Πάρκα,
Περιβάλλον,
Ταξίδια,
Φύση
Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 26/10/2009
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΙΑΤΡΩΝ Ι.Κ.Α. ΑΤΤΙΚΗΣ(ΑΡ.ΠΡΩΤΟΔ.1874/01)
ΟΜΗΡΙΔΟΥ ΣΚΥΛΙΤΣΗ 19 18531 ΠΕΙΡΑΙΑΣ (210-4132242 6976603109
FAX: 2104132242 e-mail:sysi@otenet.gr
Πειραιάς 26/10/09
Αρ.Πρωτ.64
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Σύλλογος Συμβασιούχων Γιατρών ΙΚΑ Αττικής χαιρετίζει την αποκατάσταση της Δημοκρατικής Νομιμότητας στον ΠΙΣ.
Η Συμμόρφωση της ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας(ΦΕΚ 454-16/10/09) με την Απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας(2691/2009) και η ακύρωση των πραξικοπηματικών ενεργειών του προηγούμενου υπουργού κ.Αβραμόπουλου, ανοίγει τον δρόμο για την εποικοδομητική λειτουργία του Δ.Σ. του ΠΙΣ και την διεκδίκηση λύσεων, στα χρονίζοντα και σοβαρά προβλήματα των γιατρών.
Ο Σύλλογός μας εκφράζοντας τα συμφέροντα όλων των συμβασιούχων γιατρών του ΙΚΑ θα θέσει στην ηγεσία του ΠΙΣ το φλέγον ζήτημα του ασφαλιστικού-συνταξιοδοτικού ζητήματος και την προοπτική μονιμοποίησης όλων των συναδέλφων .
Θέλουμε επίσης να επισημάνουμε τα εξής:
Κάποιοι πρέπει να σέβονται τις αποφάσεις των Ανώτατων Δικαστηρίων. Η ηγεσία του Υπουργείου Υγείας αυτό έπραξε .Ο Ιατρικός κόσμος δεν θα ανεχτεί άλλες πραξικοπηματικές και τυχοδιωκτικές ενέργειες από οποιονδήποτε στον βωμό κομματικών συμφερόντων και προσωπικών φιλοδοξιών.
Ρωτάμε;
Αυτοί που τα τελευταία έξι χρόνια γέμισαν με υποσχέσεις τους γιατρούς του ΙΚΑ και ανέστειλαν το κίνημα τους από τότε που ανέλαβε την διακυβέρνηση της χώρας η Ν.Δ. οφείλουν να κάνουν την αυτοκριτική τους;
Αυτοί που έκαναν σημαία τους την μονιμοποίηση των 2000 γιατρών(1860 είναι τελικά) στο σύνολο των 6000 και ΄΄παιδεύτηκαν΄΄ πραγματικά 5,5 ολόκληρα χρόνια χωρίς αποτέλεσμα έχουν να μας πουν πόσο αποτελεσματικοί είναι;
Αυτοί που δείχνουν όψιμο ενδιαφέρον για την σύνταξη των νέων γιατρών (462 Ευρώ ) δεν έκαναν τίποτα όλα αυτά τα χρόνια . Έχουν το συνδικαλιστικό θάρρος να ενημερώσουν τον κόσμο ποια θα ναι η δική τους σύνταξη και το εφάπαξ τους από το ΙΚΑ;
Αυτοί που ανέχονται χρόνια τώρα να μη συμμετέχουν οι Συμβασιούχοι Γιατροί του ΙΚΑ στα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ως εργαζόμενοι β΄ κατηγορίας) έχουν να πουν κάτι;
Αυτοί που ανέχτηκαν τις αποικιοκρατικές συμβάσεις έργου των 1000 γιατρών του ΙΚΑ και εμπόδισαν με απειλές την συνδικαλιστική τους εκπροσώπηση τι μπορεί να διεκδικήσουν στο μέλλον;
Αυτοί που υφάρπαξαν απ’ το ΙΚΑ το μητρώο αντίπαλου σωματείου, του δικού μας συλλόγου , δικαιούνται να μας εκπροσωπούν;
Αυτοί που μας καταστρέφουν τα ενημερωτικά φαξ προς τους συναδέλφους και μας κατεβάζουν τις αφίσες απ’ τα υποκαταστήματα του ΙΚΑ είναι συνδικαλιστές ή έπραξαν ως κυβερνητικοί συνδικαλιστές;
Αυτοί που ΄΄μαγείρεψαν΄΄ σε σκοτεινούς διαδρόμους τον αριθμό κατά ειδικότητα θέσεων που προκηρύσσονται, θα μας δώσουν εξηγήσεις;
Ο Σύλλογός μας θα αγωνιστεί και δεν θα χαριστεί σε κανένα . Είμαστε βέβαιοι ότι στο τέλος κάποιοι θα αναλογιστούν τις ευθύνες τους και θα σεβαστούν και τις Δικαστικές Αποφάσεις και την Πλειοψηφία του Ιατρικού Κόσμου . Οι γιατροί δεν έχουμε την πολυτέλεια να περιμένουμε άλλο την δρομολόγηση προτάσεων και λύσεων. Χάσαμε ήδη αρκετό καιρό.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΨΥΧΑΡΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΠΡΟΒΑΤΑΣ
ΟΜΗΡΙΔΟΥ ΣΚΥΛΙΤΣΗ 19 18531 ΠΕΙΡΑΙΑΣ (210-4132242 6976603109
FAX: 2104132242 e-mail:sysi@otenet.gr
Πειραιάς 26/10/09
Αρ.Πρωτ.64
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Σύλλογος Συμβασιούχων Γιατρών ΙΚΑ Αττικής χαιρετίζει την αποκατάσταση της Δημοκρατικής Νομιμότητας στον ΠΙΣ.
Η Συμμόρφωση της ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας(ΦΕΚ 454-16/10/09) με την Απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας(2691/2009) και η ακύρωση των πραξικοπηματικών ενεργειών του προηγούμενου υπουργού κ.Αβραμόπουλου, ανοίγει τον δρόμο για την εποικοδομητική λειτουργία του Δ.Σ. του ΠΙΣ και την διεκδίκηση λύσεων, στα χρονίζοντα και σοβαρά προβλήματα των γιατρών.
Ο Σύλλογός μας εκφράζοντας τα συμφέροντα όλων των συμβασιούχων γιατρών του ΙΚΑ θα θέσει στην ηγεσία του ΠΙΣ το φλέγον ζήτημα του ασφαλιστικού-συνταξιοδοτικού ζητήματος και την προοπτική μονιμοποίησης όλων των συναδέλφων .
Θέλουμε επίσης να επισημάνουμε τα εξής:
Κάποιοι πρέπει να σέβονται τις αποφάσεις των Ανώτατων Δικαστηρίων. Η ηγεσία του Υπουργείου Υγείας αυτό έπραξε .Ο Ιατρικός κόσμος δεν θα ανεχτεί άλλες πραξικοπηματικές και τυχοδιωκτικές ενέργειες από οποιονδήποτε στον βωμό κομματικών συμφερόντων και προσωπικών φιλοδοξιών.
Ρωτάμε;
Αυτοί που τα τελευταία έξι χρόνια γέμισαν με υποσχέσεις τους γιατρούς του ΙΚΑ και ανέστειλαν το κίνημα τους από τότε που ανέλαβε την διακυβέρνηση της χώρας η Ν.Δ. οφείλουν να κάνουν την αυτοκριτική τους;
Αυτοί που έκαναν σημαία τους την μονιμοποίηση των 2000 γιατρών(1860 είναι τελικά) στο σύνολο των 6000 και ΄΄παιδεύτηκαν΄΄ πραγματικά 5,5 ολόκληρα χρόνια χωρίς αποτέλεσμα έχουν να μας πουν πόσο αποτελεσματικοί είναι;
Αυτοί που δείχνουν όψιμο ενδιαφέρον για την σύνταξη των νέων γιατρών (462 Ευρώ ) δεν έκαναν τίποτα όλα αυτά τα χρόνια . Έχουν το συνδικαλιστικό θάρρος να ενημερώσουν τον κόσμο ποια θα ναι η δική τους σύνταξη και το εφάπαξ τους από το ΙΚΑ;
Αυτοί που ανέχονται χρόνια τώρα να μη συμμετέχουν οι Συμβασιούχοι Γιατροί του ΙΚΑ στα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ως εργαζόμενοι β΄ κατηγορίας) έχουν να πουν κάτι;
Αυτοί που ανέχτηκαν τις αποικιοκρατικές συμβάσεις έργου των 1000 γιατρών του ΙΚΑ και εμπόδισαν με απειλές την συνδικαλιστική τους εκπροσώπηση τι μπορεί να διεκδικήσουν στο μέλλον;
Αυτοί που υφάρπαξαν απ’ το ΙΚΑ το μητρώο αντίπαλου σωματείου, του δικού μας συλλόγου , δικαιούνται να μας εκπροσωπούν;
Αυτοί που μας καταστρέφουν τα ενημερωτικά φαξ προς τους συναδέλφους και μας κατεβάζουν τις αφίσες απ’ τα υποκαταστήματα του ΙΚΑ είναι συνδικαλιστές ή έπραξαν ως κυβερνητικοί συνδικαλιστές;
Αυτοί που ΄΄μαγείρεψαν΄΄ σε σκοτεινούς διαδρόμους τον αριθμό κατά ειδικότητα θέσεων που προκηρύσσονται, θα μας δώσουν εξηγήσεις;
Ο Σύλλογός μας θα αγωνιστεί και δεν θα χαριστεί σε κανένα . Είμαστε βέβαιοι ότι στο τέλος κάποιοι θα αναλογιστούν τις ευθύνες τους και θα σεβαστούν και τις Δικαστικές Αποφάσεις και την Πλειοψηφία του Ιατρικού Κόσμου . Οι γιατροί δεν έχουμε την πολυτέλεια να περιμένουμε άλλο την δρομολόγηση προτάσεων και λύσεων. Χάσαμε ήδη αρκετό καιρό.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΨΥΧΑΡΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΠΡΟΒΑΤΑΣ
Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009
ΟΙ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ
ΠΙΣ
ΟΙ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΟΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ
Δεν μπορούν να κρυφτούν!
Ο
ι εμπνευστές του πραξικοπήματος Αβραμόπουλου στον ΠΙΣ δεν μπορούν να κρυφτούν. Οι κ.κ Βλασταράκος, Ρηγάκης κι όσοι τους ακολουθούν απ΄ την παράταξη τους, αντί να σωπάσουν, να αποδεχτούν τη νομιμότητα και να συνεισφέρουν στην ομαλή λειτουργία του ΠΙΣ κραυγάζουν, συκοφαντούν, χρησιμοποιούν την πλειοψηφία που διαθέτουν σε ΠΟΣΕΥΠΙΚΑ και Ιατρικό Σύλλογο Αθήνας για να συνεχίσουν να αμφισβητούν το νόμιμα και δημοκρατικά εκλεγμένο ΔΣ του ΠΙΣ και τις αποφάσεις της δικαιοσύνης.
Η ιστορία είναι γνωστή: αφού οι γιατροί της χώρας δεν έκαναν τη χάρη στον κ. Βλασταράκο και τους εκλεγέντες με τη ΔΗΚΙ - Νέα πορεία να τους παραχωρήσουν την πλειοψηφία εκείνοι προσέφυγαν στο δικό τους προστάτη-υπουργό κ. Αβραμόπουλο εκλιπαρώντας να τους δώσει με χρυσόβουλο τον ΠΙΣ. Κι όταν αυτή η ενέργεια του τ. υπουργού κρίθηκε τελεσίδικα παράνομη από το ΣτΕ εκείνοι συνεχίζουν ν΄ αγνοούν επιδεικτικά τη νομιμότητα, επειδή δεν τους εξυπηρετεί.
Είναι απαράδεκτο, αντιδημοκρατικό και εξαιρετικά επικίνδυνο η παράταξη της ΝΔ να προσπαθεί να λύσει το δικό της εσωτερικό πρόβλημα διασπώντας το ιατρικό συνδικαλιστικό κίνημα. Είναι υποτιμητικό για τους συναδέλφους εκπροσώπους των Ιατρικών Συλλόγων στη Γενική Συνέλευση του ΠΙΣ ν΄ αντιμετωπίζονται σαν κοπάδι από τον κ Βλασταράκο και την παράταξή του. Η συνέλευση των εκπροσώπων του ΠΙΣ από όλη τη χώρα έκρινε με απολύτως δημοκρατικό τρόπο τον Φεβρουάριο του 2009 ποιο ΔΣ επιθυμεί. Μήπως αμφισβητούν το αποτέλεσμα, όταν ακόμη και αυτή η «πρόεδρος» των εγκαθέτων το αποδέχτηκε ως πρόεδρος της εφορευτικής επιτροπής χωρίς την παραμικρή ένσταση;
Α
ς είναι λοιπόν προσεκτικοί οι προστάτες των εγκαθέτων και το τμήμα εκείνο της παράταξης των γιατρών της ΝΔ που οδηγεί τα πράγματα στα άκρα και αμφισβητεί την αυτόνομη, δημοκρατική λειτουργία του ΠΙΣ. Ας πάψουν να θεωρούν πως οι αντιπρόσωποι των Ιατρικών Συλλόγων στη συνέλευση του ΠΙΣ είναι «ιδιοκτησία» των πλειοψηφιών εκείνων των ΔΣ Ιατρικών Συλλόγων που καθ υπέρβαση των αρμοδιοτήτων τους οδηγούν σε διάσπαση τον ιατρικό κόσμο της χώρας.
Αλήθεια η παράταξη ΔΗΚΚΙ- Νέα Πορεία δεν καταλαβαίνει πως στη δημοκρατία υπάρχει η αρχή της πλειοψηφίας; Δεν κατανοεί πως στα 15 μέλη του ΔΣ του ΠΙΣ τα 10 αποτελούν πλειοψηφία; Δεν κατανοεί πως ένα Σωματείο ή μια Ομοσπονδία οφείλουν να λειτουργούν ανεξάρτητα από το αν εξυπηρετούνται τα προσωπικά και κομματικά συμφέροντα της παράταξης τους; Δεν μπορούν εντέλει να καταλάβουν πως η προσπάθεια ηθικής και συνδικαλιστικής εξόντωσης στην οποία έχει επιδοθεί η παράταξη του κ. Βλασταράκου εναντίον ενός ανθρώπου του δικού τους πολιτικού και μέχρι πρότινος συνδικαλιστικού χώρου, δεν αφορά την ομαλή λειτουργία του ανώτατου συνδικαλιστικού οργάνου των γιατρών όλης της χώρας, του οποίου το ΔΣ έχει εκλεγεί με νόμιμες και δημοκρατικές διαδικασίες; Δεν κατανοούν πως φτάνουν σε επίπεδο κραυγαλέας αθλιότητας όταν εκμεταλλεύονται ασύστολα τη δεινή θέση στην οποία έχει οδηγήσει την πλειοψηφία των εργαζόμενων και νέων γιατρών της χώρας η πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ παλαιότερα, πολιτική της οποίας εκείνοι ήσαν ακραιφνείς εκφραστές και συμπαραστάτες; Κι όλα τούτα με μοναδικό σκοπό να καταγγείλουν την πρώτη μετά από χρόνια προσπάθεια λειτουργίας του ΠΙΣ μακριά από τον ασφυκτικό εναγκαλισμό της αυτοδύναμης φιλοκυβερνητικής πλειοψηφίας.
Σ
υνιστούμε στους νοσταλγούς των πραξικοπημάτων να έχουν κατά νου πως ο ΠΙΣ και οι Ιατρικοί σύλλογοι αποτελούν ΝΠΔΔ και λειτουργούν με συγκεκριμένο θεσμικό πλαίσιο. Τους προειδοποιούμε κατά τον πλέον σαφή τρόπο να μην υπερβούν τα όρια της νομιμότητας. Δεν δικαιούται η μειοψηφία των 5 συμβούλων να αποπειράται να επιβάλει τη θέληση της στην πλειοψηφία των υπολοίπων 10 μελών. Κι αν επιτέλους δεν μπορούν οι ίδιοι να το αποδεχτούν ας φροντίσει η παράταξη τους για την ευπρεπή παρουσία τους στο ΔΣ του ΠΙΣ, παρουσία που είναι αναγκαία για τη δημοκρατική λειτουργία του συλλόγου.
Οι εκπρόσωποι της ΑΕΓ, στους οποίους ο κ. Βλασταράκος και οι συν αυτώ επιτίθενται με αήθη τρόπο με πρόσφατη ανακοίνωση της ΠΟΣΕΥΠΙΚΑ, έχουν αποδείξει πως μοναδικός στόχος τους είναι να αξιοποιούν τη θέση που τους έδωσαν οι συνάδελφοι στο ΔΣ του ΠΙΣ για να αναδείξουν τα προβλήματα και ν΄ αγωνιστούν διεκδικώντας λύσεις, ανεξάρτητα από το ποιά κυβέρνηση είναι στην εξουσία. Αυτό θα συνεχίσουν να κάνουν και με βάση αυτό θα κριθούν από τους συναδέλφους μας.
¦
24 Οκτωβρίου 2009
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑΤΡΩΝ
ΟΙ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΟΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ
Δεν μπορούν να κρυφτούν!
Ο
ι εμπνευστές του πραξικοπήματος Αβραμόπουλου στον ΠΙΣ δεν μπορούν να κρυφτούν. Οι κ.κ Βλασταράκος, Ρηγάκης κι όσοι τους ακολουθούν απ΄ την παράταξη τους, αντί να σωπάσουν, να αποδεχτούν τη νομιμότητα και να συνεισφέρουν στην ομαλή λειτουργία του ΠΙΣ κραυγάζουν, συκοφαντούν, χρησιμοποιούν την πλειοψηφία που διαθέτουν σε ΠΟΣΕΥΠΙΚΑ και Ιατρικό Σύλλογο Αθήνας για να συνεχίσουν να αμφισβητούν το νόμιμα και δημοκρατικά εκλεγμένο ΔΣ του ΠΙΣ και τις αποφάσεις της δικαιοσύνης.
Η ιστορία είναι γνωστή: αφού οι γιατροί της χώρας δεν έκαναν τη χάρη στον κ. Βλασταράκο και τους εκλεγέντες με τη ΔΗΚΙ - Νέα πορεία να τους παραχωρήσουν την πλειοψηφία εκείνοι προσέφυγαν στο δικό τους προστάτη-υπουργό κ. Αβραμόπουλο εκλιπαρώντας να τους δώσει με χρυσόβουλο τον ΠΙΣ. Κι όταν αυτή η ενέργεια του τ. υπουργού κρίθηκε τελεσίδικα παράνομη από το ΣτΕ εκείνοι συνεχίζουν ν΄ αγνοούν επιδεικτικά τη νομιμότητα, επειδή δεν τους εξυπηρετεί.
Είναι απαράδεκτο, αντιδημοκρατικό και εξαιρετικά επικίνδυνο η παράταξη της ΝΔ να προσπαθεί να λύσει το δικό της εσωτερικό πρόβλημα διασπώντας το ιατρικό συνδικαλιστικό κίνημα. Είναι υποτιμητικό για τους συναδέλφους εκπροσώπους των Ιατρικών Συλλόγων στη Γενική Συνέλευση του ΠΙΣ ν΄ αντιμετωπίζονται σαν κοπάδι από τον κ Βλασταράκο και την παράταξή του. Η συνέλευση των εκπροσώπων του ΠΙΣ από όλη τη χώρα έκρινε με απολύτως δημοκρατικό τρόπο τον Φεβρουάριο του 2009 ποιο ΔΣ επιθυμεί. Μήπως αμφισβητούν το αποτέλεσμα, όταν ακόμη και αυτή η «πρόεδρος» των εγκαθέτων το αποδέχτηκε ως πρόεδρος της εφορευτικής επιτροπής χωρίς την παραμικρή ένσταση;
Α
ς είναι λοιπόν προσεκτικοί οι προστάτες των εγκαθέτων και το τμήμα εκείνο της παράταξης των γιατρών της ΝΔ που οδηγεί τα πράγματα στα άκρα και αμφισβητεί την αυτόνομη, δημοκρατική λειτουργία του ΠΙΣ. Ας πάψουν να θεωρούν πως οι αντιπρόσωποι των Ιατρικών Συλλόγων στη συνέλευση του ΠΙΣ είναι «ιδιοκτησία» των πλειοψηφιών εκείνων των ΔΣ Ιατρικών Συλλόγων που καθ υπέρβαση των αρμοδιοτήτων τους οδηγούν σε διάσπαση τον ιατρικό κόσμο της χώρας.
Αλήθεια η παράταξη ΔΗΚΚΙ- Νέα Πορεία δεν καταλαβαίνει πως στη δημοκρατία υπάρχει η αρχή της πλειοψηφίας; Δεν κατανοεί πως στα 15 μέλη του ΔΣ του ΠΙΣ τα 10 αποτελούν πλειοψηφία; Δεν κατανοεί πως ένα Σωματείο ή μια Ομοσπονδία οφείλουν να λειτουργούν ανεξάρτητα από το αν εξυπηρετούνται τα προσωπικά και κομματικά συμφέροντα της παράταξης τους; Δεν μπορούν εντέλει να καταλάβουν πως η προσπάθεια ηθικής και συνδικαλιστικής εξόντωσης στην οποία έχει επιδοθεί η παράταξη του κ. Βλασταράκου εναντίον ενός ανθρώπου του δικού τους πολιτικού και μέχρι πρότινος συνδικαλιστικού χώρου, δεν αφορά την ομαλή λειτουργία του ανώτατου συνδικαλιστικού οργάνου των γιατρών όλης της χώρας, του οποίου το ΔΣ έχει εκλεγεί με νόμιμες και δημοκρατικές διαδικασίες; Δεν κατανοούν πως φτάνουν σε επίπεδο κραυγαλέας αθλιότητας όταν εκμεταλλεύονται ασύστολα τη δεινή θέση στην οποία έχει οδηγήσει την πλειοψηφία των εργαζόμενων και νέων γιατρών της χώρας η πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ παλαιότερα, πολιτική της οποίας εκείνοι ήσαν ακραιφνείς εκφραστές και συμπαραστάτες; Κι όλα τούτα με μοναδικό σκοπό να καταγγείλουν την πρώτη μετά από χρόνια προσπάθεια λειτουργίας του ΠΙΣ μακριά από τον ασφυκτικό εναγκαλισμό της αυτοδύναμης φιλοκυβερνητικής πλειοψηφίας.
Σ
υνιστούμε στους νοσταλγούς των πραξικοπημάτων να έχουν κατά νου πως ο ΠΙΣ και οι Ιατρικοί σύλλογοι αποτελούν ΝΠΔΔ και λειτουργούν με συγκεκριμένο θεσμικό πλαίσιο. Τους προειδοποιούμε κατά τον πλέον σαφή τρόπο να μην υπερβούν τα όρια της νομιμότητας. Δεν δικαιούται η μειοψηφία των 5 συμβούλων να αποπειράται να επιβάλει τη θέληση της στην πλειοψηφία των υπολοίπων 10 μελών. Κι αν επιτέλους δεν μπορούν οι ίδιοι να το αποδεχτούν ας φροντίσει η παράταξη τους για την ευπρεπή παρουσία τους στο ΔΣ του ΠΙΣ, παρουσία που είναι αναγκαία για τη δημοκρατική λειτουργία του συλλόγου.
Οι εκπρόσωποι της ΑΕΓ, στους οποίους ο κ. Βλασταράκος και οι συν αυτώ επιτίθενται με αήθη τρόπο με πρόσφατη ανακοίνωση της ΠΟΣΕΥΠΙΚΑ, έχουν αποδείξει πως μοναδικός στόχος τους είναι να αξιοποιούν τη θέση που τους έδωσαν οι συνάδελφοι στο ΔΣ του ΠΙΣ για να αναδείξουν τα προβλήματα και ν΄ αγωνιστούν διεκδικώντας λύσεις, ανεξάρτητα από το ποιά κυβέρνηση είναι στην εξουσία. Αυτό θα συνεχίσουν να κάνουν και με βάση αυτό θα κριθούν από τους συναδέλφους μας.
¦
24 Οκτωβρίου 2009
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑΤΡΩΝ
Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
