Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Ζηταμε την άμεση κατάργηση του εξουθενωτικού για την άσκηση ιατρικού επαγγέλματος, 8ωρου χρόνου εργασίας

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΟΠΥΥ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΣΕΥΠ-ΕΟΠΥΥ ΑΤΤΙΚΗΣ-ΠΕΔΥ) E-mail: seyp.eopyy.att@gmail.com Μενάνδρου 34, Αθήνα ΤΚ 104 31 Τηλ.: 210-5239243* Fax 2105237280 Αθήνα 14/12/2014 Αρ.Πρωτ.124 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Η σημερινή μαζικότατη Γενική Συνέλευση του ΣΕΥΠ ΕΟΠΥΥ-ΠΕΔΥ Αττικής ανέδειξε την ενότητα και τη συνέχιση του αγώνα μας. Αποφάσισε ομόφωνα και απαιτεί : 1. Την επίσπευση της μεταφοράς-διορισμού σε θέση ΕΣΥ των γιατρών-οδοντιάτρων. Απαραίτητα να ψηφιστεί άμεσα τροπολογία αλλαγής των κριτηρίων ένταξης σε βαθμό ΕΣΥ. Η αξιολόγηση, με βάση το Νόμο 4238 άρθρο 25, αδικεί τους γιατρούς του πρώην ΕΟΠΥΥ. 2. Ζητάμε την πλήρη εξομοίωση με τους νοσοκομειακούς γιατρούς του ΕΣΥ. Επίσης η κυβέρνηση να τροποποιήσει τον προϋπολογισμό του 2015 ώστε οι εντασσόμενοι να μη βρεθούν προ δυσάρεστων εκπλήξεων και να πληρώνονται ως γιατροί του ΕΣΥ. Στον προϋπολογισμό του 2015 δεν προβλέπεται η αντίστοιχη δαπάνη για τους γιατρούς που εντάσσονται σε θέση ΕΣΥ. 3. Τον πλήρη σεβασμό των δικαστικών αποφάσεων. 4. Την άμεση κατάργηση του εξουθενωτικού για την άσκηση ιατρικού επαγγέλματος, 8ωρου χρόνου εργασίας. 5. Την άμεση χορήγηση των υπερωριών 2012 και 2013 από τον ΕΟΠΥΥ. Την οικονομική διεκδίκηση όλων των οφειλομένων πέραν των υπερωριών. 6. Την άμεση ανανέωση, χωρίς χρονοτριβή των συμβάσεων με τον ΕΟΠΥΥ των απολυμένων συναδέλφων μας. 7. Ισότιμη συμμετοχή στις επιτροπές ΚΕΠΑ, όλων των συναδέλφων που επιθυμούν, χωρίς διακρίσεις και σκοπιμότητες. Συνάδελφοι ενωμένοι θα προχωρήσουμε για να μην αφανιστεί ότι έχει απομείνει από το Δημόσιο Πρωτοβάθμιο Σύστημα Υγείας και για την αξιοπρεπή παρουσία μας σε αυτό. Η κατάρρευση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας δεν θα ωφελήσει παρά μόνο τα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα. ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Π.ΨΥΧΑΡΗΣ Δ.ΛΙΑΝΟΣ

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Οι εποχές απαιτούν εμπιστοσύνη στους αγωνιστές ΚΑΙ καχυποψία στους τυχοδιώκτες.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΟΠΥΥ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΣΕΥΠ-ΕΟΠΥΥ ΑΤΤΙΚΗΣ-ΠΕΔΥ) E-mail: seyp.eopyy.att@gmail.com Μενάνδρου 34, Αθήνα ΤΚ 104 31 Τηλ.: 210-5239243* Fax 2105237280 Αθήνα 4/12/2014 Αρ.Πρ.119 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Συνάδελφοι, Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου εκπροσωπώντας όλους τους συναδέλφους, δηλώνει ότι η «δήθεν διαπιστωτική πράξη» που κυκλοφόρησε από κάποιες ΔΥΠΕ δεν είναι παρά μόνο σχέδιο διαπιστωτικής πράξης και έγινε προκειμένου να γίνει εγγραφή πρόβλεψης στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. Η δημοσίευση έγινε για δύο λόγους. Ο ένας είναι να δημιουργήσει σύγχυση και φόβο στους συναδέλφους που εργάζονται στο ΠΕΔΥ με δικαστικές αποφάσεις. Ο δεύτερος είναι για να καθησυχάσει τους συναδέλφους που περιμένουν-και δικαίως- την κατάταξη τους σε θέση ΕΣΥ. Οφείλουμε να τονίσουμε ότι η αναστάτωση προκλήθηκε και από το νεοσύστατο σύλλογο «ΠΑΑ» που απέκτησε πρόσβαση τάχα στο Υπουργείο Υγείας και ανάρτησε και ανακοίνωση με ανακρίβειες και ψεύδη. Η πίεση τους προς το γραμματέα του Υπουργείου Υγείας, μάλλον ζημιά δημιουργεί στον κλάδο μας και στους ίδιους, γιατί η επίμαχη τροπολογία των κριτηρίων αξιολόγησης δεν έχει κατατεθεί μέχρι σήμερα, ενώ οι ίδιοι πιέζουν να κριθούν με τα κριτήρια του Νόμου 4238(25ετία για θέση διευθυντή). Η ανακοίνωση του ΙΣΑ 4-12-2014 με αρ. πρωτοκόλλου 406 («ο ΙΣΑ καταδικάζει την δημιουργία γιατρών δύο ταχυτήτων») που προφανώς δεν έχει τη έγκριση του ΔΣ, βρίθει και αυτή από λάθη. Βιάστηκαν οι υπογράφοντες την ανακοίνωση, να χαρακτηρίσουν διαπιστωτική πράξη, ένα έγγραφο που μάλλον δεν μελέτησαν καν και έκαναν αναφορά και σε νόμο που δεν υφίσταται. Συνάδελφοι, οι καιροί απαιτούν σοβαρότητα και αγωνιστικότητα. Ο Σύλλογος μας έχει δώσει δείγματα γραφής και θα συνεχίσει με δυναμική και με υπευθυνότητα. Τα κριτήρια αξιολόγησης πρέπει πάση θυσία να αλλάξουν, πριν εκδοθούν οι πραγματικές διαπιστωτικές πράξεις. Ο Σύλλογος πιέζει προς την κατεύθυνση αυτή, όπως πιέζει και για την αλλαγή του παράλογου 8ώρου. Καλούμε όλους τους συναδέλφους να βρίσκονται κοντά στο Σύλλογο γιατί η τελευταία πράξη του δράματος, της κατάρρευσης της ΠΦΥ, δεν έχει παιχτεί ακόμα. Είναι καιρός ενωμένοι να διασφαλίσουμε τη λειτουργία του συστήματος και την αξιοπρέπεια μας. Θα ακολουθήσει κάλεσμα σε έκτακτη Γενική Συνέλευση τις προσεχείς ημέρες. ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Π. ΨΥΧΑΡΗΣ Δ. ΛΙΑΝΟΣ

Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Δεν είναι η εποχή για διασπάσεις, χορεύουν τα "ποντίκια"

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΟΠΥΥ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΣΕΥΠ-ΕΟΠΥΥ ΑΤΤΙΚΗΣ-ΠΕΔΥ) E-mail: seyp.eopyy.att@gmail.com Μενάνδρου 34, Αθήνα ΤΚ 104 31 Τηλ.: 210-5239243* Fax 2105237280 Αθήνα 13/11/2014 Αρ. Πρωτ. 110 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Συνάδελφοι, Το επόμενο χρονικό διάστημα είναι ιδιαίτερα κρίσιμο όσον αφορά τη λειτουργία του Πρωτοβάθμιου Συστήματος Υγείας και το εργασιακό μας μέλλον. Πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα ώστε να μην υπάρξουν αιφνιδιασμοί και ενέργειες άσκοπες. Οι ανακοινώσεις μας πρέπει να λαμβάνονται υπόψη ώστε να πορευτούμε ενωτικά και με σοβαρότητα. Ο Σύλλογος θα καλέσει τα μέλη του σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση μόλις κριθεί χρονικά απαραίτητο. Η θέση του Συλλόγου είναι η αλλαγή των κριτηρίων αξιολόγησης (20ετία για θέση διευθυντή) και πιέζει προς αυτή την κατεύθυνση. Γίνεται προσπάθεια ο Σύλλογος να ενταχθεί στην ΠΟΣΕΥΠ-ΕΟΠΥΥ, όπως έχει αποφασιστεί στην Γενική Συνέλευση μας και να ξεπεραστούν αγκυλώσεις και νοοτροπίες που μόνο ζημιά θα κάνουν στα μέλη μας και σε πανελλαδικό επίπεδο. Τις δύσκολες μέρες που έρχονται ζητάμε από τα μέλη μας εγρήγορση και ενότητα. Δεν υπάρχει διαχωρισμός των προβλημάτων ανάλογα αν είμαστε ή όχι υπό δικαστική εκκρεμότητα. Τα προβλήματα είναι κοινά για όλους και θα λυθούν μόνο αν υπάρχει ένα αρραγές μέτωπο. Η προσπάθεια να υπάρξει ¨διάσπαση συμφερόντων¨ με την δημιουργία άλλου συλλόγου δεν εξυπηρετεί παρά μόνο τα κυβερνητικά σχέδια του ¨διαίρει και βασίλευε¨. Καλούμαστε όλοι, να αναλογιστούμε τις ευθύνες και να παλέψουμε για την αξιοπρέπεια μας και για ένα Πρωτοβάθμιο Σύστημα Υγείας αντάξιο της χώρας μας. ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Π. ΨΥΧΑΡΗΣ Δ. ΛΙΑΝΟΣ

Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΕΞ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ –ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ   24/7/2014

 

Των Προέδρων των ΣΕΥΠ ΕΟΠΥΥ :

 Αττικής  

Θεσσαλονίκης- Β. Ελλάδος

Πειραιώς

 

 

Οι πρόεδροι των ΣΕΥΠ ΕΟΠΥΥ Αττικής , Θεσσαλονίκης-Β.Ελλάδος και Πειραιά θεωρούμε αδιανόητες και παράτυπες τις ενέργειες μελών της Ολομέλειας της ΠΟΣΕΥΠ ΕΟΠΥΥ που οδήγησαν στη διάσπαση του οργάνου και εκπορεύτηκαν από μέλη της που είναι διορισμένα σε υψηλές κρατικές θέσεις.

Η ενότητα του κλάδου ήταν και το κυρίως ζητούμενο εν μέσω δικαστηρίων και δικαστικών αποφάσεων και οι κύριοι αυτοί δυστυχώς φρόντισαν για τη διάλυσή της.

Ελπίζουμε να μην ενοχλήθηκαν από τις ενέργειες της εκτελεστικής γραμματείας που κατέθεσε αγωγή κατά παντός υπευθύνου για το εξαντλητικό, απαράδεκτο και επικίνδυνο οκτάωρο εργασίας των γιατρών του ΠΕΔΥ καθώς και με την προσφυγή της κατά του νόμου του ΠΕΔΥ στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

 Φυσικά δεν αναγνωρίζουμε το υποτιθέμενο προεδρείο της Ολομέλειας της ΠΟΣΕΥΠ ΕΟΠΥΥ και θα προβούμε σε όλες τις νόμιμες ενέργειες ώστε να διαφυλάξουμε το κύρος, την αποτελεσματικότητα και την ανεξαρτησία της Ολομέλειας της ΠΟΣΕΥΠ ΕΟΠΥΥ.

 

Οι πρόεδροι των ΣΕΥΠ ΕΟΠΥΥ :

Αττικής  Παναγιώτης Ψυχάρης

Θεσσαλονίκης-Β.Ελλάδος Σάββας Παρασκευόπουλος

Πειραιώς Γεώργιος Λεούσης

επικίνδυνες ελλείψεις και τις αδικαιολόγητες σπατάλες στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αττικόν




 
Αθήνα, 23/9/2014

 

Κοινοβουλευτική Ερώτηση

 

Προς τον κ. Υπουργό Υγείας

 

Θέμα: Ελλείψεις υλικών, υποστελέχωση και κακοδιαχείριση σε ένα νοσοκομείο που καταρρέει υπό το βάρος της «ανθυγιεινής» μνημονιακής  πολιτικής

 

            Στην κοινοβουλευτική ερώτηση που είχαν καταθέσει στις 6/3/2014 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τις επικίνδυνες ελλείψεις και τις αδικαιολόγητες σπατάλες στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αττικόν, αναφέρονταν τα εξής: “Την ίδια στιγμή που το επίπεδο της δημόσιας περίθαλψης κινδυνεύει λόγω της συνεχούς περιστολής των λειτουργικών δαπανών των νοσοκομείων και των τραγικών ελλείψεων σε υγειονομικό υλικό και φάρμακα, η σπατάλη δημόσιων πόρων παραμένει ανεξέλεγκτη όταν αποδέκτες τους είναι τα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα.

            Η γενικόλογη απάντηση του Υπουργείου Υγείας στην παραπάνω ερώτηση, η έλλειψη απάντησης στα ερωτήματα που αφορούσαν τις παράτυπες ενέργειες της Διοίκησης του νοσοκομείου και  στην αίτησή μας για κατάθεση κρίσιμων εγγράφων και, κυρίως, η δογματική του προσήλωση στην ίδια ακριβώς νεοφιλελεύθερη πολιτική των περικοπών, της αποδυνάμωσης των υπηρεσιών  και της απαξίωσης της Δημόσιας Υγείας, μας αναγκάζουν να επανέλθουμε στα φλέγοντα ζητήματα που ταλανίζουν το μεγαλύτερο νοσοκομείο της Δυτικής Αττικής και θέτουν σε κίνδυνο την  υγεία εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών.

            Σύμφωνα με έγγραφο της Διευθύντριας Ιατρικής Υπηρεσίας, κας Γ. Γερολουκά – Κωστοπαναγιώτου, που χρονολογείται από τις 6 Αυγούστου 2014, δίνεται η εντολή στους γιατρούς του νοσοκομείου να μην προβούν σε εισαγωγές και προγραμματισμό χειρουργείων “εφόσον δεν έχουν παραλειφθεί τα απαραίτητα υλικά”.

            Από το συγκεκριμένο έγγραφο συμπεραίνεται ότι, παρά τις διακηρύξεις και τις επικοινωνιακές φιέστες των Υπουργών  Υγείας, ένα από πιο κομβικής σημασίας  δημόσια νοσοκομεία του Λεκανοπεδίου είναι έτοιμο να αναστείλει βασικές του λειτουργίες λόγω έλλειψης υλικών.

            Την ίδια στιγμή, και ενώ οι ελλείψεις υλικών “χτυπάνε κόκκινο” και θέτουν σε κίνδυνο το αποτελεσματικό έργο και την απόδοση του νοσοκομείου Αττικόν, η διοικήτρια του νοσοκομείου υπογράφει πρόσκληση για την υποβολή προσφορών για το έργο οικοδομικών εργασιών και αναδιαρρύθμισης του ΤΕΠ του νοσοκομείου σε περιορισμένο αριθμό εργοληπτών, οι οποίοι κατονομάζονται στην υπ. Αριθ. ΑΔΑ 7ΩΗ94690ΩΔ-2Δ1 πρόσκληση. Το έργο κοστολογείται στις 138.000€.

            Σύμφωνα με έγγραφο υπόμνημα της αναπληρώτριας διοικήτριας κας Καρπούζου, το οποίο κοινοποιείται και στην πολιτική ηγεσία, η εν λόγω πρόσκληση ουδέποτε εγκρίθηκε από το Δ.Σ. του νοσοκομείου, ως όφειλε. Αντίθετα, και παράτυπα, έφερε μόνο την υπογραφή της Διοικήτριας. Με το εν λόγω υπόμνημα, η αναπληρώτρια διοικήτρια ζητάει την έκτακτη σύγκλιση του Δ.Σ. του Νοσοκομείου, την ανάκληση της συγκεκριμένης πρόσκλησης από τη Διαύγεια και τη διενέργεια ΕΔΕ για το θέμα.

            Τέλος, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου που έδωσε το σωματείο εργαζομένων του Νοσοκομείου την Παρασκευή 19/9/2014, είδαν το φως της δημοσιότητας κάποιες εξαιρετικά σοβαρές καταγγελίες. Όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα στον Τύπο, κατά τις ημέρες εφημερίας, επειδή το υπάρχον προσωπικό δεν επαρκεί, “οι βάρδιες δεν βγαίνουν και καλούν συναδέλφους από την άλλη άκρη της Αθήνας μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα. Τα ωράρια δεν τηρούνται, οι άδειες δεν δίνονται, ενώ η διοίκηση χρωστάει χιλιάδες ρεπό και δεδουλευμένα”. Επίσης καταγγέλθηκε ότι, παρά τις κυβερνητικές εξαγγελίες και τις σχετικές υπουργικές αποφάσεις για δωρεάν πρόσβαση των ανασφάλιστων στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας, “καθημερινά στέλνουν μπιλιετάκια σε πολίτες ότι χρωστούν χρήματα. Τον Σεπτέμβρη μόνο έστειλαν 550 ειδοποιήσεις σε ασθενείς που επισκέφθηκαν τα εξωτερικά ιατρεία, ενώ πάνω από 90 ειδοποιήσεις έχουν πάει σε άτομα που νοσηλεύτηκαν”.


Επειδή:

-        Οι συνεχιζόμενες ελλείψεις υλικών, που οφείλονται στην κυβερνητική πολιτική των περικοπών απαξιώνουν τα δημόσια νοσοκομεία και θέτουν σε κίνδυνο την υγεία των πολιτών.

-        Μέσα στην επιβληθείσα υγειονομική φτώχεια, παραμένει πάγια τακτική των διορισμένων διοικήσεων η αδιαφανής και παράτυπη διαχείριση  των δημόσιων νοσοκομείων και η ανάθεση έργων και υπηρεσιών σε “ημετέρους”.

-        Η υποστελέχωση των δημόσιων νοσοκομείων δεν μπορεί να καλύπτεται με την υπεραπασχόληση και τη στέρηση των νόμιμων αδειών των εργαζομένων.

-        Οι κυβερνητικές εξαγγελίες για ελεύθερη και δωρεάν πρόσβαση των ανασφάλιστων στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας παραμένουν κενό γράμμα.

-        Οι πανηγυρικές διακηρύξεις, τα εγκαίνια και οι φιέστες της κυβέρνησης παραμένουν κενό γράμμα για τους πολίτες οι οποίοι στερούνται βασικών υγειονομικών υπηρεσιών.  

    

 

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

 

1.      Πού οφείλονται οι παρατεταμένες ελλείψεις κρίσιμων υγειονομικών υλικών στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αττικόν; Πώς σκοπεύει το Υπουργείο Υγείας να αντιμετωπίσει τις ελλείψεις αυτές που υποβαθμίζουν ένα ζωτικής σημασίας δημόσιο νοσηλευτικό ίδρυμα και θέτουν σε διακινδύνευση τη Δημόσια Υγεία; Προτίθεται να αντιμετωπίσει με έκτακτη επιχορήγηση την υποχρηματοδότηση του Νοσοκομείου και τις επιπτώσεις που αυτή προκαλεί στη λειτουργία του;

2.      Υπάρχει μέριμνα για τη διατήρηση μιας ελάχιστης παρακαταθήκης υγειονομικού υλικού ; Ακολουθείται τακτική διαδικασία συντήρησης (service) του ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού του νοσοκομείου ;

3.      Γιατί η Διοίκηση του Νοσοκομείου δεν αξιολόγησε και δεν ανταποκρίθηκε άμεσα στα αιτήματα των υπευθύνων στελεχών του Νοσοκομείου  για την επείγουσα κάλυψη αναγκών σε φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό και , αντίθετα , επέλεξε πρακτικές εκφοβισμού και πειθαρχικού ελέγχου;

4.      Γιατί η Διοίκηση του Νοσοκομείου εξακολουθεί να στέλνει στους ανασφάλιστους πολίτες ειδοποιητήρια για οφειλόμενα, από τη στιγμή που έχει εκδοθεί σχετική υπουργική απόφαση για δωρεάν πρόσβαση των ανασφάλιστων;

5.      Ποια είναι η κατάσταση που επικρατεί στο Νοσοκομείο με την υποστελέχωση; Πως καλύπτονται οι εφημερίες; Με ποια νόμιμη διαδικασία  καλούνται στη μέση της νύχτας οι γιατροί προκειμένου να καλύψουν τα κενά;  Από πότε έχουν να πληρωθούν τις δεδουλευμένες εφημερίες τους οι εργαζόμενοι;

6.      Ποιος είναι υπεύθυνος για την έκνομη και παράτυπη “κλειστή” πρόσκληση για το προαναφερθέν έργο; Έχει διενεργηθεί σχετική ΕΔΕ και ποιο το πόρισμά της;

 

Οι ερωτώντες Βουλευτές:

 

Ανδρέας Ξανθός

 

Νίκος Μιχαλάκης

 

Βασίλης Κυριακάκης

 

Ειρήνη Αγαθοπούλου

 

Γιάννης Ζερδελής

 

Κώστας Ζαχαριάς

 

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

e-Epiloges: Η κυβέρνηση ρίχνει στην "αρένα" της αγοράς τα δημό...



e-Epiloges: Η κυβέρνηση ρίχνει στην "αρένα" της αγοράς τα δημόσια Νοσοκομεία ..:   Ανδρέας Ξανθός: Η κυβέρνηση ρίχνει στην «αρένα» της αγοράς τα δημόσια νοσοκομεία Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014 / ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ...