Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

ΕΚΛΟΓΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΘΗΝΩΝ + ΠΕΙΡΑΙΑ

ΕΚΛΟΓΕΣ ΙΣΑ & ΙΣΠ




Καλούμε τα μέλη μας να συμμετέχουν στις εκλογές των Ιατρικών Συλλόγων Αθήνας και Πειραιά 19&20 Ιουνίου


Οι δύσκολες για όλους συγκυρίες και ειδικότερα η υποβάθμιση της Υγείας, η μη διασφάλιση των εργασιακών μας σχέσεων, η απαξίωση του ρόλου των γιατρών και η εισβολή ιδιωτικών εξωιατρικών λόμπυ, επιβάλλουν την μαζική συμμετοχή στα συλλογικά μας όργανα.


Πρέπει οι Ιατρικοί Σύλλογοι να αποκτήσουν το θεσμικό τους ρόλο στον σχεδιασμό για ένα αποτελεσματικό σύστημα υγείας με πρωταγωνιστή τον Γιατρό μακριά από δημοσιονομικές και λογιστικές λογικές.


Δικαίωμα ψήφου θα έχουν τα μέλη που θα τακτοποιηθούν ταμειακά μέχρι 3/6/11 ημέρα Παρασκευή έως και 2:30 μμ.









ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ



Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΨΥΧΑΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΡΟΒΑΤΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΙΑΤΡΩΝ Ι.Κ.Α. ΑΤΤΙΚΗΣ(ΑΡ.ΠΡΩΤΟΔ.1874/01)
ΟΜΗΡΙΔΟΥ ΣΚΥΛΙΤΣΗ 19 18531 ΠΕΙΡΑΙΑΣ (210-4132242 6976603109
FAX: 2104132242 e-mail:sysi@otenet.gr
Πειραιάς 23/5/2011 Α ρ.Πρωτ. 25

Συνάδελφοι την Παρασκευή 19/5/11 πραγματοποιήθηκε συνάντηση αντιπροσωπείας του Συλλόγου μας με τον πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ κ Βουδούρη.
Θέσαμε τα πάγια αιτήματα του Συλλόγου μας:
1.Δέσμευση ότι η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων ΕΟΠΥΥ θα συνεχίζει να πραγματοποιείται στα Ιατρεία των μονάδων του ΙΚΑ και ότι δεν θα κλείσει κανένα υπ/μα του ΙΚΑ.
2.Κατοχύρωση εργασιακών-ασφαλιστικών δικαιωμάτων των γιατρών αορίστου χρόνου Ιδ. Δικαίου από ημερομηνία πρόσληψης.
3.Συντόμευση διαδικασίας μονιμοποίησης των 1860 συναδέλφων.
4.Δέσμευση για παράλληλη σύμβαση όσων γιατρών του ΙΚΑ επιθυμούν και το απόγευμα στα ιδιωτικά Ιατρεία τους με συλλογική σύμβαση για κλινικούς και εργαστηριακούς γιατρούς.
5.Δικαίωμα συνταγογράφησης και αναγραφή εξετάσεων στους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ από όλους τους γιατρούς, ανεξάρτητα αν έχουν σύμβαση με το νέο φορέα υγείας.
6.Απαίτηση για ένα ευέλικτο ηλεκτρονικό σύστημα συνταγογράφησης με σεβασμό στα διεθνή θεραπευτικά πρωτόκολλα και όχι στην βάση μόνο της εξοικονόμησης πόρων.
Οι απαντήσεις που λάβαμε:
1.Δεν υπάρχει σχέδιο κατάργησης Μονάδων Υγείας ΙΚΑ. Θα συνεχίσουμε την εργασία μας στους ίδιους χώρους. Έναρξη λειτουργίας του ΕΟΠΥΥ 1 Σεπτέμβρη 2011.
2.Το συνταξιοδοτικό είναι ανοικτό θέμα προς συζήτηση.
3.Η μονιμοποίηση είναι θέμα της διοίκησης του ΙΚΑ. Οι γιατροί θα έχουν την ίδια εργασιακή σχέση στον ΕΟΠΥΥ με αυτήν που είχαν και στο ΙΚΑ.
4.Κατηγορηματική άρνηση για παράλληλη σύμβαση και στα ιδ. ιατρεία μας.
5.Δεκτό το αίτημα για δικαίωμα συνταγογράφησης και αναγραφής εξετάσεων και από γιατρούς πιστοποιημένους από ΕΟΠΥΥ.
6.Γιά το θέμα της συνταγογράφησης δεν υπήρξε σαφής δέσμευση πχ. θεραπευτικά πρωτόκολλα.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Οι συμβασιούχες..

Check out this SlideShare Presentation:

Κυριακή 24 Απριλίου 2011

Passeggiata Della Domenica A Mergellina

Check out this SlideShare Presentation:

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Η διάλυση του δημόσιου Συστήματος Υγείας

Σε εξέλιξη η διάλυση του δημόσιου Συστήματος Υγείας


και η κατεδάφιση των εργασιακών δικαιωμάτων

Αποκαλυπτική για τις καταστροφικές πολιτικές που θα προωθηθούν το επόμενο χρονικό διάστημα στην Υγεία, ήταν η σημερινή συνάντηση της ΠΟΕΔΗΝ με τον Υπουργό Υγείας κ. Λοβέρδο.

Ο Υπουργός Υγείας παρά την προσπάθεια να αποστασιοποιηθεί από τα συνεχή δημοσιεύματα για κλείσιμο νοσοκομειακών μονάδων επιχείρησε να τα παρουσιάσει σαν διαρροές από την πλευρά της επιτροπής που «μελετά» τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις Νοσοκομείων. Στη συζήτηση όμως, με συγκεκριμένα παραδείγματα, επιβεβαίωσε ουσιαστικά την πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας να εφαρμόσει τις μνημονιακές πολιτικές, της διάλυσης του Δημόσιου Συστήματος Υγείας και της κατάργησης συγχώνευσης Νοσοκομειακών μονάδων.

Ταυτόχρονα, επιβεβαίωσε τις εκτιμήσεις που υπήρχαν για ουσιαστικό πάγωμα των προσλήψεων, αφού ακόμα και οι ελάχιστες προσλήψεις που είχε δεσμευτεί απέναντι στην ΠΟΕΔΗΝ από το Νοέμβρη του 2010 έχουν παραμείνει κενό γράμμα και δεν φαίνεται προοπτική για την προκήρυξη αυτών των θέσεων.

Σε μια προσπάθεια να ωραιοποιήσει την κατάσταση επιχείρησε να παρουσιάσει «συζητήσεις» με τον υπουργό εργασίας, ως αποφάσεις, σχετικά με την ένταξη του νοσηλευτικού προσωπικού στα ΒΑΕ, ξεπερνώντας το γεγονός ότι αυτό σημαίνει ότι δεν θα έχει πρακτικό αποτέλεσμα αν δεν συνοδεύεται με πρόωρη συνταξιοδότηση αλλά και μισθολογική προώθηση για να έχει πρακτικό αποτέλεσμα στις συντάξεις. Επίσης επιβεβαίωσε ότι από οποιαδήποτε ρύθμιση δεν υπάρχει πιθανότητα να συμπεριλαμβάνονται κλάδοι που σήμερα στον κανονισμό του ΙΚΑ είναι στα ΒΑΕ, όπως τεχνολόγοι ακτινολόγοι, προσωπικό εργαστηρίων, τεχνικό προσωπικό, προσωπικό καθαρότητας και εστίασης κλπ.

Τέλος όχι μόνο δεν διέψευσε τις περικοπές που θα επιχειρηθούν μέσω του νέου μισθολογίου αλλά δήλωσε ότι θα «προτείνει» στην Κυβέρνηση οι εργαζόμενοι στα Νοσοκομεία να διατηρήσουν τις σημερινές πετσοκομμένες αποδοχές.

Είναι προφανές, ότι το σχέδιο κατεδάφισης του Δημόσιου Συστήματος Υγείας, αλλά και των εργασιακών και μισθολογικών δικαιωμάτων, που υλοποιεί η Κυβέρνηση και ο Υπουργός Υγείας με τις μνημονιακές πολιτικές που εφαρμόζει, είναι σε πλήρη εξέλιξη.

Απάντηση σε αυτή την πολιτική μπορούν να είναι μόνο οι μαζικοί ενωτικοί αγώνες των υγειονομικών, όλων των εργαζομένων οι οποίοι μπορούν να ανατρέψουν του Κυβερνητικούς σχεδιασμούς και ανοίξουν το δρόμο για μια άλλη πολιτική στην Υγεία.

7 Απριλίου 2011