Καλή
μέρα συναγωνιστές της ελπίδας , τού όμορφου και τού τίμιου.
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ.
Τα παλιά χρόνια πρόεδροι διοικητικών συμβουλίων των νοσοκομείων γινόντουσαν καταξιωμένοι γιατροί του νοσοκομείου , όταν έπαιρναν σύνταξη , η θέση ήταν άμισθη και σκοπό είχε την συνεχή βελτίωση της ιατρικής παροχής και περίθαλψης των ασθενών.
Έτσι γινόταν προγραμματισμός για να εφαρμοστούν οι νέες τεχνολογίες στην ιατρική πράξη τόσο σε θεραπευτικό όσο και σε διαγνωστικό επίπεδο.
Για παράδειγμα στο ΣΩΤΗΡΙΑ όταν άρχισα να κάνω ειδικότητα ήταν πρόεδρος του νοσοκομείου ο αείμνηστος Ν.ΤΣΟΥΤΗΣ , διάσημος θωρακοχειρουργός με μεγάλο κοινωνικό και επιστημονικό έργο. το επίπεδο του νοσοκομείου ήταν αρκετά καλό σε σχέση με την οικονομική κατάσταση της εποχής. Είχε πολύ καλά οργανωμένο θωρακοχειρουργικό και είχε δημιουργηθεί η ΠΡΩΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΤΟ ΚΑΑ , που εξελίχτηκε σε ΜΕΚΚΑ της εντατικολογίας με διευθύντρια την αείμνηστη ΣΑΠΦΩ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ.
Ο αείμνηστος Τσούτης δεν είχε μισθό σαν πρόεδρος του ΔΣ ήταν εξάλλου πολύ υποτιμητικό να δεχτεί κάτι τέτοιο.
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ.
Τα παλιά χρόνια πρόεδροι διοικητικών συμβουλίων των νοσοκομείων γινόντουσαν καταξιωμένοι γιατροί του νοσοκομείου , όταν έπαιρναν σύνταξη , η θέση ήταν άμισθη και σκοπό είχε την συνεχή βελτίωση της ιατρικής παροχής και περίθαλψης των ασθενών.
Έτσι γινόταν προγραμματισμός για να εφαρμοστούν οι νέες τεχνολογίες στην ιατρική πράξη τόσο σε θεραπευτικό όσο και σε διαγνωστικό επίπεδο.
Για παράδειγμα στο ΣΩΤΗΡΙΑ όταν άρχισα να κάνω ειδικότητα ήταν πρόεδρος του νοσοκομείου ο αείμνηστος Ν.ΤΣΟΥΤΗΣ , διάσημος θωρακοχειρουργός με μεγάλο κοινωνικό και επιστημονικό έργο. το επίπεδο του νοσοκομείου ήταν αρκετά καλό σε σχέση με την οικονομική κατάσταση της εποχής. Είχε πολύ καλά οργανωμένο θωρακοχειρουργικό και είχε δημιουργηθεί η ΠΡΩΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΤΟ ΚΑΑ , που εξελίχτηκε σε ΜΕΚΚΑ της εντατικολογίας με διευθύντρια την αείμνηστη ΣΑΠΦΩ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ.
Ο αείμνηστος Τσούτης δεν είχε μισθό σαν πρόεδρος του ΔΣ ήταν εξάλλου πολύ υποτιμητικό να δεχτεί κάτι τέτοιο.
Γιατί να μη γίνεται και αυτό σήμερα; μόνο έτσι θα μπορέσουν να βελτιωθούν τα νοσοκομεία όταν άνθρωποι καταξιωμένοι στο χώρο τους που γνωρίζουν τα προβλήματα από μέσα μπορούν να δώσουν λύσεις οικονομικές και με άριστο αποτέλεσμα.
Σήμερα οι διοικητές διορίζονται και πληρώνονται αδρά , είναι κομματικοί αντιπρόσωποι άσχετοι και ανίκανοι λόγω προσόντων και κυρίως επειδή τους λείπει η γνώση του χώρου και των αναγκών του , χρησιμοποιούν συμβούλους ακατάλληλους και έτσι όλα πάνε κατά διαόλου, Για παράδειγμα στην θέση της κ. ΚΑΡΡΑΣ θα μπορούσε να είναι Ο κ. ΠΟΛΥΖΩΓΟΠΟΥΛΟΣ , ένας καταξιωμένος αγωνιστής γιατρός πού έχει τιμήσει την ιδιότητα αυτή από τον καιρό που γεννήθηκε , τυπικό υπόδειγμα νοσοκομειακού γιατρού και εντιμότητας .
Ο κ. Πολυζωγόπουλος , όπως και κάθε Πολυζωγόπουλος σε κάθε νοσοκομείο θα είχε καταφέρει πού περισσότερα με πολύ λιγότερα χρήματα.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΛΕΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ.
το πρόβλημα είναι ότι ξέρουν τι πρέπει να γίνει αλλά δεν θέλουν να γίνει, εύχομαι ολόψυχα το γρηγορότερο δυνατόν να φύγουν από το σβέρκο μας όσο το δυνατόν γρηγορότερα .
το ΕΑΜ ζει και μας ΔΕΊΧΝΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.
με ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ
ΝΙΚΟΣ ΧΡ ΠΟΥΛΑΚΗΣ
ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΟΣ-ΕΝΤΑΤΙΚΟΛΟΓΟΣ
τ. Συντονιστής Διευθυντής του ΝΝΘΑ












