Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

H αξιοπρέπεια και η επιστημονοσύνη των γιατρών του ΕΟΠΥΥ είναι αδιαπραγμάτευτη




ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΟΠΥΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ( ΣΕΥΠ-ΕΟΠΥΥ ΑΤΤΙΚΗΣ )

E-mail: seyp.eopyy.att@gmail.com   

Κάνιγγος 19, Αθήνα   Τηλ.: 210-3845732, Fax: 210-3834869

 
Αθήνα 15-11-2013               
Αρ. Πρωτ. 72
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Το ακατάσχετο υβρεολόγιο των τελευταίων ημερών του Υπουργού κ.Γεωργιάδη κατά των γιατρών της ΠΦΥ  περί χειρουργών άσχετων με το αντικείμενο τους, έχει σκοπό να σπιλώσει ανεπανόρθωτα την επαγγελματική και κοινωνική μας υπόληψη.

 

 Οι γιατροί, δεν έχουμε ανάγκη επαίνων από τον φυσικό αυτουργό της κατεδάφισης της Δημόσιας Υγείας στη χώρα μας και τον ηθικό αυτουργό της επερχόμενης γενοκτονίας. Η καταξίωση μας βρίσκεται στην καθημερινή μας επαφή και προσφορά στους ασθενείς μας.  Όμως, είναι πρωτοφανές για τα διεθνή δεδομένα, Υπουργός Υγείας να καταφέρεται με τέτοιο τρόπο κατά λειτουργών της υγείας.

 

 Ο σκοπός του Υπουργού είναι προφανής: ο εξευτελισμός της Δημόσιας Υγείας. Το δόγμα της καταστροφής προϋποθέτει αρχικά τον ευτελισμό θεσμών και προσώπων, ώστε σε δεύτερο χρόνο να κατεδαφίσει ότι έχει απομείνει όρθιο.

 

 

Η πολιτική αισθητική του Υπουργού δεν έχει θέση στην δοκιμαζόμενη κοινωνία και πολύ περισσότερο στην ιατρική κοινότητα.

 

 Στον πόλεμο που έχει ανοίξει ο Υπουργός με την κοινωνία, πρέπει να γνωρίζει ότι δεν θα βρει κανένα σύμμαχο. Ούτε στις στρατιές των ανέργων, ούτε στο 30% των κατοίκων που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Ούτε στο 40% του πληθυσμού που δεν έχουν πρόσβαση στην Δημόσια Υγεία. Ούτε στους δανειολήπτες που χάνουν το σπίτι τους.

 

 Να γνωρίζει ο Υπουργός ότι φτάνει το πολιτικό του τέλος γιατί η πολιτική του ανηθικότητα έχει πλέον ξεπεράσει και τα όρια των απαιτήσεων της τρόικας. Άλλωστε, ο υπουργός φιλοδοξεί να πάρει τη δόξα της τρόικας για τις επικείμενες απολύσεις χιλιάδων  γιατρών που υπηρέτησαν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας επί δεκαετίες.

 
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
 
      Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                              Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

  ΨΥΧΑΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ                                  ΛΙΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 
 
 
Στις 15 και 15 /11/2013 διενεργήθηκε έκτακτο συνέδριο ΠΟΣΕΥΠΙΚΑ στο Τιτάνια. Αρκετοι  από τους 93 αντιπροσώπους αντιπροσώπευαν εκλογές παρελθοντων ετών και μερικοί από αδιαφανείς διαδικασίες.
Προσήλθαν και ψήφισαν οι 84 εκ των αντιπροσώπων (οι 34 από τις πρόσφατες εκλογές Αθηνών) έλαβον 4 άκυρα-λευκά και :
1. ΔΑΚΕ       45 ΨΉΦΟΙ           4 ΑΝΤΙΠΡΌΣΩΠΟΙ
2. ΑΜΓ         18                      2
3. ΑΕΚ(ΠΑΣΚ)14                      1
4 ΔΗΠΑΚ        3                      0
Εξελέγησαν οι Αποστολόπουλος, Χρονόπουλος, Παρασκευόπουλος, Αθανασιάδης από την πρώτη παράταξη, οι Μπασκόζος, Προβατάς από τη Δεύτερη και ο Μπούρας από την τρίτη.
Οι συζήτηση πάνω στις καταιγιστικές εξελίξεις με τις επερχόμενες απολύσεις στο κλάδο και τον ακρωτηριασμό της δημόσια φροντίδας υγείας φυσικά μονοπώλησαν το ενδιαφέρον και ησαν το επίκεντρο των συζητήσεων.
Αλλωστε την Τετάρτη 20-11-2013 συγκαλείται Γενική Σενέλευση του σωματείου Αθηνών στις 11,30 στο Τιτάνια για τις επιπτώσεις της υποτέλειας στην υγεία στη Πρωτοβάθμια.

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Ο Ανδρέας Ξανθός για τις κοροϊδίες του Αδωνη Γεωργιάδη.



Κατά του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη βάλλει ο συντονιστής ΕΕΚΕ Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ, Ανδρέας Ξανθός, κατηγορώντας τον πως «επιχείρησε να εμφανιστεί ως υποστηρικτής της πρότασης του ΣΥΡΙΖΑ, για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, έχοντας το θράσος να λέει πως η πρόταση αυτή που παρουσιάστηκε σε διαβούλευση του τμήματος Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ με τους υγειονομικούς φορείς, ταυτίζεται με το σχέδιο της TASK FORCE που ό ίδιος προωθεί».

Η ανακοίνωση του Ανδρέα Ξανθού είναι η ακόλουθη:

«Η αδυναμία του υπουργού Υγείας να απαντήσει στα πιεστικά ερωτήματα που αφορούν την υγειονομική περίθαλψη των ανασφάλιστων πολιτών, στα πλαίσια της χθεσινής επίκαιρης επερώτησης του ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή, οδήγησε τον κ. Γεωργιάδη στην προσφιλή γι’ αυτόν τακτική της ψευδολογίας και της διαστρέβλωσης.



Αντί να παρουσιάσει το σχέδιο της κυβέρνησης και του υπουργείου Υγείας για το πώς θα καλυφθούν καθολικά, ισότιμα και δωρεάν οι ανάγκες ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης των ανθρώπων που βρίσκονται στη ζώνη της «υγειονομικής φτώχειας», επιχείρησε να εμφανιστεί ως υποστηρικτής της πρότασης του ΣΥΡΙΖΑ για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας! Έχει μάλιστα το θράσος να λέει ότι η πρόταση αυτή που παρουσιάστηκε στις γενικές της κατευθύνσεις σε διαβούλευση του Τμήματος Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ με τους υγειονομικούς φορείς, ταυτίζεται με το σχέδιο της TASK FORCE που ο ίδιος προωθεί!

Είναι εμφανής η κοροϊδία της δήθεν διαβούλευσης των 3 σχεδίων για την ΠΦΥ που έχουν παρουσιαστεί, καθώς και ο πανικός του από τη σαρωτική επικράτηση της παράταξης του ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΓΙΑΤΡΩΝ ΕΟΠΥΥ στις εκλογές του  Συλλόγου των γιατρών που εργάζονται στις υγειονομικές μονάδες του ΕΟΠΥΥ στην Αττική. Σε μία απίστευτης υποκρισίας και ανευθυνότητας «παράσταση», με  κραυγές, ανακρίβειες και πλήρη διαστροφή της πραγματικότητας, ο Άδωνις Γεωργιάδης ισχυρίζεται πως θα εφαρμόσει... το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ για την ΠΦΥ, το οποίο κατά τους ισχυρισμούς του περιορίζεται σε μεταφορά όλων των μονάδων της ΠΦΥ στις ΥΠΕ με καθεστώς πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης των γιατρών.

Επειδή το μέγα θέμα της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας δεν σηκώνει  τηλεοπτικού τύπου εντυπωσιασμούς, παραθέτω αυτούσια τα σημεία από τις προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ, όπως διατυπώθηκαν στη δημόσια διαβούλευση με τους φορείς των εργαζόμενων στην υγεία, από τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα και τον υπεύθυνο της ΠΓ του ΣΥΡΙΖΑ για την Υγεία και το κοινωνικό κράτος Γιάννη Μπασκόζο.

Βάση για το νέο σύστημα ΠΦΥ θα αποτελέσουν μονάδες υγείας

Βάση για το νέο σύστημα ΠΦΥ θα αποτελέσουν οι δημόσιες μονάδες υγείας που υπάρχουν ήδη και υπολειτουργούν, δηλαδή οι μονάδες του ΕΟΠΥΥ και τα κέντρα υγείας.

Κατ' αρχήν λοιπόν στελεχώνονται πλήρως και ανάλογα με τις ανάγκες οι υπάρχουσες μονάδες του ΕΟΠΥΥ και των κέντρων υγείας με ιατρικό και λοιπό υγειονομικό προσωπικό. Τα εργαστήρια που υπάρχουν επαναλειτουργούν στη μέγιστη δυναμικότητά τους. Αυτό εκτός από την εξυπηρέτηση του κόσμου, θα επιφέρει και μεγάλη εξοικονόμηση πόρων που κατευθύνονται προς τις ιδιωτικές επιχειρήσεις υγείας.

Η σχέση εργασίας όλων των νεοπροσλαμβανομένων εργαζομένων θα είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης. Θα περιλαμβάνει αξιακό σύστημα εισδοχής και ανέλιξης των επιστημόνων και λοιπών εργαζομένων του, καθώς και έλεγχο του, όπως και της διοίκησης και των οικονομικών του με λαϊκό έλεγχο οργανωμένο σε τοπικό επίπεδο.

Για τους γιατρούς που εργάζονται ήδη στις δομές του ΕΟΠΥΥ και δεν επιθυμούν να ενταχθούν άμεσα στο καθεστώς ΠΑΑ, θα υπάρξει μεταβατική περίοδος. Οι οποιεσδήποτε τυχόν συμβάσεις με τον ιδιωτικό τομέα ξεκινούν από μηδενική βάση μέσα από διαπραγμάτευση με τους συλλογικούς φορείς των υγειονομικών και με κριτήριο την κάλυψη των αναγκών του συστήματος.

Για τις εξετάσεις που, στην αρχική φάση, δεν είναι δυνατόν να καλύπτονται από τις δημόσιες δομές, θα υπάρξουν συμβάσεις με ιδιωτικά εργαστήρια, με ορθολογική τιμολόγηση με βάση τη διεθνή και ελληνική εμπειρία και πλαφόν αριθμού εξετάσεων ανά εργαστήριο, που θα διασφαλίζει το μικρό εργαστήριο από την άλωση της αγοράς από το μεγάλο ολιγοπωλιακό κεφάλαιο.

Οι «μεταρρυθμίσεις» στην ΠΦΥ που προωθεί η κυβέρνηση και ο Υπουργός διάλυσης της Υγείας, υπηρετούν το σχέδιο καταστροφικής μείωσης των δημόσιων δαπανών υγείας, την υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την ακόμα μεγαλύτερη οικονομική επιβάρυνση των ασθενών και φυσικά την παραχώρηση κερδοφόρων «φιλέτων» στον κρατικοδίαιτο επιχειρηματικό τομέα.
 
Ο υπουργός οφείλει να σταματήσει τις κινήσεις πολιτικού αντιπερισπασμού
 
Ο υπουργός οφείλει να σταματήσει τις κινήσεις πολιτικού αντιπερισπασμού και να απαντήσει άμεσα:


  • Υιοθετεί ή όχι το σχέδιο της task force που προβλέπει υποχρηματοδότηση, κλείσιμο μονάδων και διαθεσιμότητες εργαζόμενων;  
  • Ποια είναι η τελική πρόταση της κυβέρνησης;  
  • Ποια είναι η πρόβλεψη για χρηματοδότηση του ΕΟΠΥΥ στον προϋπολογισμό του 2014;  
  • Τι θα γίνει με τις υπάρχουσες δημόσιες δομές ΠΦΥ;  
  • Ποιο θα είναι το μέλλον όλων των εργαζόμενων σε αυτές;  
  • Τι θα γίνει με τις παροχές στους ασφαλισμένους ασθενείς και κυρίως με ποιές χρηματοδοτικές και λειτουργικές προϋποθέσεις θα διασφαλιστεί  η πλήρης κάλυψη των ανασφάλιστων;
 

Όσο για τις αστειότητες, περί εφαρμογής από τον ίδιο του προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ, τον πληροφορούμε πως σύντομα, όπως έγινε με την ανατροπή  στις εκλογές των γιατρών του ΕΟΠΥΥ, θα υπάρξει η δημοκρατική έκφραση της θέλησης του λαού μας για ανατροπή της άθλιας μνημονιακής κυβέρνησης και η ανάδειξη μιας κυβέρνησης της Αριστεράς με κορμό τον ΣΥΡΙΖΑ που θα εφαρμόσει ένα πρόγραμμα παραγωγικής και κοινωνικής ανασυγκρότησης, με προτεραιότητα τη δημόσια περίθαλψη και το Κοινωνικό Κράτος.


Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ ΕΟΠΥΥ

Μαζικότητα και αλλαγή σκηνικού σηματοδότησαν οι 3ήμερες  εκλογές.

Από 1950 εγγεγραμμένους ψήφισαν 952  ΛΕΥΚΑ 6  ΑΚΥΡΑ 20

Ελαβαν για ΔΣ                                                 ΕΔΡΕΣ   ΠΟΣΟΣΤΟ
1. Αγωνιστικό Μέτωπο Γιατρών      378              5             40,9 %
2. Ενωτικό Ιατρ. Ψηφοδέλτιο             306              4              33,1%
3. Συμμαχία-Αλληλεγγύη                  101              2               10,9 %
4. ΔΗΠΑΚ                                           67            1                  7,25 %
5. Ανεξ. Ιατρ. Κίνηση                         40              1                4,3 %
6. ΑΡΣΙ- ΣΥΝΕΡΓ                             32               0                 3,4 %


η καταμέτρηση για Δευτεροβάθμιο   Συνδικαλιστικό Οργανο ανέδειξε

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ           359 - 38,7%                  13 ΕΔΡΕΣ
 ΕΝΩΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ        335 -  36,1%                 12 ΕΔΡΕΣ
 ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ       93 -  10%                        3 ΕΔΡΕΣ
 ΔΗΠΑΚ                                       71 - 7,66%                    2 ΕΔΡΕΣ
 ΑΙΚ                                              47 - 5,07%                    2 ΕΔΡΕΣ           
 ΑΡΣΙ                                            22 - 2,37%                     0 ΕΔΡΑ
                                                                                     ......................
                                                                                    =  32 ΕΔΡΕΣ



Στους σταυρούς προτίμησης από ΑΜΓ εκλέγονται
1. Ψυχάρης Παναγιωτης    203
2  Προβατας Σπύρος          111
3. Μπασκόζος Ιωάννης       110
4.  Κοτταρά Γαρυφαλιά        70
5. Γκιουζέλης Ιωάννης          67
Επιλαχόντες
6.  Καλαράς Παναγιώτης       65
7. Κομματάς Γιώργος           59
8. Γέροντας Αγγελος             58
9. Απολλωνάτος Γεράσιμος  57
10 Γκότση Αγγελική         52


Από  το Ενωτικό Ιατρ. Ψηφοδέλτιο εκλέγονται στο ΔΣ

1. Αποστολόπουλος Αθανάσιος
2. Χρονόπουλος Ιωάννης
3. Αγγιστριώτης Κωνσταντίνος
4. Λιανός Δημήτρης


Απο Συμμαχία-Αλληλεγγύη εκλέγονται
1. Βαρδίκος Εμμανουήλ
2. Φλίγκος Κωνσταντίνος

Από ΔΗΠΑΚ (ΠΑΜΕ) εκλέγεται
1. Τοπαλλιανίδης Βασίλειος

Εκλεγέντες για Β βάθμιο από Αγωνιστικό Μετωπο Γιατρών
1. Ψυχάρης Παναγιώτης  194
2. Προβατάς Σπύρος        107
3. Μπασκόζος Ιωάννης    100
4. Γκιουζέλης Ιωάννης       70
5. Καλαράς Παναγιώτης     60
6. Γέροντας Αγγελος            59
7. Κοτταρά Γαρυφαλιά       59
8  Κομματάς Γεώργιος       53
9. Γκότση Αγγελική            50
10. Απολλωνάτος Γεράσιμος  49
11. Λαμπαδάριος Διονύσιος   49
12. Κλαδευτήρας Χρήστος    48
13. Παπαδάκης Παναγιώτης   44

Επιλαχόντες από την πρώτη παράταξη το ΑΜΓ
14. Σπυρόπουλος  Χρήστος     40
15. Γαβράς Παναγιώτης          38
16. Μπέκας Νικόλαος            38
17. Μπίθας Σπήλιος               34
18. Φραγκάτου Αικατερίνη    31
19. Κετσενζής  Παναγιώτης    30
20. Βλάχος Α Κωνσταντίνος   29
21. Χούμης Ιωάννης                29
22. Υφαντής Κωνσταντίνος     28
23.  Σπηλιώτης Χρήστος         27
24.  Χαντζηευσταθίου Ευάγγελος 24

Update 11-11-2013
Κατα την σημερινή πρώτη σύγκλιση του ΔΣ προτείναμε αναλογικό προεδρείο όπως ενωτικά και αυτοδύναμα πρέπει να εκφράζονται όλες οι συνδικαλιστικές δυνάμεις του κλάδου.
Ετσι ανεδείχθησαν:
Πρόεδρος Ψυχάρης Παναγιώτης
Γεν. Γραμματέας Λιανός Δημητριος
Α' Αντιπρόεδρος Φλίγκος Κωνσταντίνος
Β΄Αντιπρόεδρος Τοπαλλιανίδης Βασίλειος
Ταμίας Προβατάς Σπυρίδων.
Μέλη                       Αγγιστριώτης Κων/νος
                               Αποστολόπουλος Αθανάσιος
                               Βαρδίκος Εμμανουήλ
                               Γκιουζέλης Ιωάννης
                               Κοτταρά Γαρυφαλλιά
                               Μουτζουρίδης Γρηγόριος
                               Μπασκόζος Ιωάννης
                               Χρονόπουλος Ιωάννης
Το ΔΣ καλεί όλους τους εργαζόμενους στη ΠΦΥ, τις κρίσιμες αυτές στιγμές που η κατάρρευση της ΠΦΥ είναι προ των πυλών, με ανυπολόγιστες συνέπειες στην υγεία και την επισφάλεια της εργασιακής μας οντότητας , στη βάση της ενότητας  και της μαχητικότητας  όλοι μαζί να βρεθούμε στη πρώτη γραμμή του Πανυγειονομικού μετώπου.
 
                                                ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
  ΨΥΧΑΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ                                                 ΛΙΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ              

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Σε θνήσκουσα κοινωνία ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ θα παίξουμε ρόλο νεκροθάφτη;;;;;


Κύριοι Σαμαρά-Βενιζέλο-Κουβέλη απολύεσθε.

Η ατζέντα των προεκλογικών εξαγγελιών των 3 κομμάτων της συγκυβέρνησης στην προ 16μηνου εκλογική διαδικασία περιελάμβανε 18 σημεία επαναδιαπραγμάτευσης των Μνημονίων, ανάπτυξη και μείωση της ύφεσης σε όλους τους τόνους για την οικονομία.

Μονο σαν πολιτικάντικη εξαπάτηση μπορεί να εκληφθεί  η πραγματικότητας με τις επιχειρήσεις να αλλάζουν έδρα φορολόγησης, η ανεργία να καλπάζει, τα σημεία διχασμού φτώχειας και κοινωνικής αντοχής να οριοθετούνται , η φτώχεια να γίνεται μόνιμη χωρίς μέλλον επωδός της πλειοψηφίας υμών, πλην ενός 5 % ακόμα «αφεντικών» που ακόμα προσλαμβάνονται, κάνουν συμβάσεις, απολαμβάνουν ρευστότητα από το κράτος και φοροδιαφεύγουν και εισφοροδιαφεύγουν. Η δουλικότητας της εσωτερικής τρόικας και η απολογητική υποτακτική παρακολούθηση των καταστροφικών συνταγών του ΔΝΤ και της ΕΚΤ έρχεται να καταλήξει σε ιταμές ορμήνιες από Νταβούντογλου και από οικονομικό εισοδισμό επιτήδειων τούρκων επιχειρηματιών στις υποδομές της χώρας, αεροδρόμια και λιμάνια!

Οι αγρότες έμειναν 4%, τα υποβρύχια στο Σκαραμαγκά αχρηστεύονται στη ξηρά, οι ανασφάλιστοι θέριεψαν και οι κατασχέσεις καταθέσεων είναι στο προσκήνιο. Σε θνήσκουσα κοινωνία ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ θα παίξουμε ρόλο νεκροθάφτη.;;

Ωραία φίλε δεξιέ και συντηρητικέ τω πνεύματι, πλήρωνες ως τώρα φόρους και υποχρεώσεις γιατί η καταστροφή της μεσαίας τάξης δεν σε έπαιρνε μπάλα. Τώρα είναι εμφανής στα προγράμματα της τρόικας, αυτά που λένε μνημόνια ,η εις βάρος μας ληστεία εισοδημάτων και περιουσιών. Πλήρωνες γιατρέ και οδοντίατρε 4.000-80.000 εφορία για να απολαύσεις τι;; Τους αυτοκινητόδρομους χωρίς διόδια, την δωρεάν δημόσια παιδεία ή την αξιοπρεπή νοσηλεία στην αρρώστια σου;. Εσύ ειδικά ξέρεις ότι και τα μεγάλα ιδιωτικά μονοπώλια  ελέγχονται από απατεώνες της πτωχοτραπεζοκρατίας.

Σε φοβίζουν οι αλλαγές αλλά οι άνθρωποι που εμπιστεύτηκες ως τώρα σε πρόδωσαν. Αφού καταρράκωσαν κάθε εργασιακό δικαίωμα, σου έκαναν τη σύνταξη επισφαλές όνειρο και τον εργασιακό χώρο Αχερουσία λίμνη.
 
 

Κάθε καλός επιστήμονας αντιλαμβάνεται ότι με αυτές τις συνθήκες δυστυχώς «ψυχοπομποί καταντάμε» χωρίς το χαμόγελο και το βραβείο της δουλειάς μας να κερδάμε ενίοτε το Χάρο. Χάνουμε ασθενείς για ασήμαντη αφορμή. Γιατί το διέταξαν αυτοί που προΐστανται και έχουν το όνομα Λομβέρδου, Λυκουρέντζο, Γεωργιάδη και οι λογής σαλτιμπάγκοι συμβουλάτορες γύρω τους. Τους λένε και «οικονομικούς δολοφόνους» για το έργο τους.

Όπου τους βρούμε πρέπει να τους πούμε λίγα είναι τα «εξουσιαστικά ψωμιά σας» ακόμα. Έχουμε μια πατρίδα που αξίζει καλύτερη μοίρα. Οι άνθρωποι να δουλεύουν, να μην έχουν επισιτιστικά προβλήματα να σκάει ενίοτε το χειλάκι τους και η δυστυχία να μην είναι συνδεδεμένη με το μέλλον.

Άντε και συμβιβάστηκες στα κελεύσματα τους πολλές φορές ,τους ψήφισες στους ανέχτηκες, κατάπιες αμάσητα τα ψέματά τους. Έχουν ακόμα το θράσος αυτοί που διοικούν και κατέστρεψαν το ΙΚΑ να κατεβάζουν υποψήφιους για να αμβλύνουν τις συνέπειες των πράξεών τους. Άλλοι το παίζουν ανεξάρτητοι από κόμματα και πολιτικές θαρρείς και ζούμε σε άλλο σύμπαν και δεν βλέπουμε ποιοι προωθούν την πολυδιάσπαση συμφερόντων…..
 
 

Ήρθε η ώρα να τους ανατρέψεις. Όπου και να τους εύρεις στο σωματείο που έχουμε εκλογές  στην ευρωβουλή, στη τοπική αυτοδιοίκηση, αν τολμήσουν και κάνουν βουλευτικές εκλογές πάρε δημοκρατικά ότι σου στέρησαν πίσω.

Εκλογές 31 Οκτωβρίου και 1,2 Νοεμβρίου 2013

Επισυνάπτω διακήρυξη και ψηφοδέλτιο Διακινήστε τα σε συναδέλφους.

Τα πρόσωπα που συναποτελούν το Αγωνιστικό Μέτωπο Γιατρών έχουν μια παρουσία στο ίδιο χώρο από 14 χρόνια τώρα. Μαζί άσπρισαν τα μαλλιά μας μαζί θα δώσουμε τη μάχη για τις δουλιές μας, την πρωτοβάθμια δημόσια περίθαλψη, την απαγκίστρωση των ανθρώπων που ανταμώνουμε από το ρατσισμό, τη διάλυση των ασφαλιστικών ταμείων, το μεγάλο φεσομάγαζο τον ΕΟΠΥΥ, τον εκφοβισμό ,την αποθέωση του εγωισμού και της υστεροβουλίας. Μας χρεοκόπησαν και έφεραν τη κοινωνία στη καταστροφή που ανήγγειλαν ότι θα φέρουν οι  άλλοι!. Οι πολιτικές του κρατικού συνδικαλισμού δεν κατάντησαν μέχρι τώρα και τους ιατρικούς συλλόγους σε κλαμπ συμφερόντων 300 γιατρών βορείων προαστίων;;;;

Ελάτε μαζί μας για ένα καλύτερο μέλλον στα παιδιά και τα εγγόνια μας. Έχουμε τουλάχιστον μια 15ετία να νοικοκυρέψουμε τίμια και δημοκρατικά αυτό τον τόπο. Χρειαζόμαστε τη δύναμη και τη γνώμη σας…….
21-10-2013
Λαμπαδάριος Διονύσης.
 

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Χαλάνε την υγεία, κοιτάνε την τσέπη τους.



Μη φαντασιώνεσθε Θωρηκτά.Ο Ποτέμκιν ήταν απλά ο γκόμενος της μεγάλης Αικατερίνης.

ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑΝΝΗ ΜΠΑΣΚΟΖΟΥ

Αν συνδυάσει κάποιος τον υπό κατάθεση προϋπολογισμό, τις προβλεπόμενες δαπάνες για υγεία πρόνοια, φάρμακο και ΕΟΠΥΥ με την «πρόταση» της task force για την «μεταρρύθμιση στην ΠΦΥ», δεν χρειάζεται να είναι ειδικός για να καταλάβει.

Το σχέδιο είναι σταθερό με όποια παραλλαγή και αν εμφανίζεται.

Ακόμα μεγαλύτερη ελάττωση των δημόσιων δαπανών υγείας, απορρύθμιση και διάλυση των δημόσιων και κοινωνικοασφαλιστικών δομών πρωτοβάθμιας περίθαλψης, κινητικότητα και διαθεσιμότητες για χιλιάδες εργαζόμενους στον ΕΟΠΥΥ, μεγαλύτερη επιβάρυνση των ασθενών.

Όπως και με την πανηγυρική παρουσίαση του θνησιγενούς ΕΟΠΥΥ που αποδείχτηκε καταστροφή, έτσι και τώρα στο όνομα της μεταρρύθμισης και της κάλυψης κοινωνικών αναγκών ετοιμάζουν την καταστροφή που επιτάσσουν οι μνημονιακές εγκληματικές επιλογές.

Καμία μεταρρύθμιση δεν μπορεί να γίνει με ακόμα μεγαλύτερη ελάττωση των δημόσιων δαπανών υγείας  πάνω στα ερείπια των επαγγελματικών και εργασιακών δικαιωμάτων των γιατρών και όλων των εργαζόμενων στην υγεία.
Το νέο ΕΟΠΥΥ θα λέγεται "Βάρκα γυαλό"........
 

Όσες αποπροσανατολιστικές μεθοδεύσεις και αν χρησιμοποιήσει ο υπουργός και όσους ¨διαλόγους» και αν επικαλεστεί, οι μνημονιακές επιλογές στην υγεία δεν μπορούν να φτιασιδωθούν. Μόνη λύση να ανατραπούν με τους αγώνες όλων των εργαζόμενων.

Στοιχειώδες καθήκον όλων των ιατρικών συλλόγων αλλά και όλων των υγειονομικών φορέων των εργαζόμενων η οργάνωση μαζικών γενικών συνελεύσεων για υπεύθυνη ενημέρωση και πολύμορφες κινητοποιήσεις μαζί με όλη την κοινωνία για υπεράσπιση του δικαιώματος σε αναβαθμισμένες δωρεάν δημόσιες υπηρεσίας για όλους.

Υπάρχει κανείς που δεν καταλαβαίνει ακόμα;

8 ΟΚΤ 2013

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΑΣΚΟΖΟΣ

Α ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΙΣ

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Ο χαλαστης Γεωργιάδης του καταστροφέα Λοβέρδου. Να διωχθουν ποινικά στην ώρα τους!


Λειτουργώντας ως αγγελιοφόρος της τρόικας ο Υπουργός Υγείας παράλληλα με το κλείσιμο των δημόσιων νοσοκομείων προαναγγέλλει και την οριστική κατεδάφιση δομών της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.

Αφού οι μνημονιακοί προκάτοχοί του δημιούργησαν με τυμπανοκρουσίες τον ΕΟΠΥΥ, τώρα με πανηγυρικό τρόπο ουσιαστικά τον καταργούν.

Οι παραπλανητικές δηλώσεις του κ. Γεωργιάδη περί δημιουργίας ενιαίου φορέα πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας σημαίνουν το κλείσιμο  των πολυιατρείων του ΕΟΠΥΥ, τη διαθεσιμότητα χιλιάδων εργαζομένων
 για να καλυφθεί η μνημονιακή δέσμευση των 12.500  για κινητικότητα και βεβαίως παράδοση των υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας σε μεγάλες επιχειρήσεις υγείας από τις οποίες θα επιλέξει να «αγοράζει»
 υπηρεσίες ο νέος ΕΟΠΥΥ, με περαιτέρω επιβάρυνση των ασθενών που ήδη ταλαιπωρούνται και πληρώνουν από την τσέπη τους έχοντας μειωμένες παροχές.





Είναι φανερό πως η λύση στα προβλήματα του συστήματος υγείας στη χώρα μας βρίσκεται στον αντίποδα των μνημονιακών πολιτικών με αναβάθμιση και επαρκή στελέχωση  των σταθερών δομών του ΕΟΠΥΥ,
με πλήρη λειτουργία, εξοπλισμό και στελέχωση των εργαστηρίων, με αναπροσανατολισμό της λειτουργίας των πολυιατρείων στην κατεύθυνση του διευρυμένου ωραρίου και της ολοκληρωμένης λειτουργίας Κέντρων Υγείας αστικού τύπου.

Για τον ΣΥΡΙΖΑ η πλήρης πρόσβαση όλων των πολιτών χωρίς αποκλεισμούς και «εισιτήρια της ντροπής» στο σύνολο των δημόσιων δομών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας φροντίδας υγείας, είναι αδιαπραγμάτευτη.
 

- See more at: http://left.gr/news/tmima-ygeias-syriza-afoy-dimioyrgisan-me-tympanokroysies-ton-eopyy-tora-me-panigyriko-tropo#sthash.ZXp4ae4q.dpuf

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Τους Εβραίους τους μίλαγαν για ντουζ δείχνοντάς τους τους θαλάμους αερίων.


ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΟΠΥΥ ΚΑΙ ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ

ΤΟΥ Α ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΙΣ ΓΙΑΝΝΗ ΜΠΑΣΚΟΖΟΥ

 


Δεν είχαμε ανάγκη τη χτεσινή (1/9) διαφημιστική-προπαγανδιστική καταχώρηση-συνέντευξη του υπερμνημονιακού υπουργού καταστροφής της υγείας για να επιβεβαιωθούν οι αναλύσεις μας και οι φόβοι μας για το μέλλον της άσκησης του ιατρικού επαγγέλματος και των δομών της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας.

Σαν καθοδηγητής και εκλαϊκευτής της μνημονιακής γραμμής κατεδάφισης κάθε δημόσιας δομής υγείας και πλήρους επικράτησης μεγάλων επιχειρηματικών  συμφερόντων στην ΠΦΥ και το φάρμακο, το γνωστό δημοσιογραφικό συγκρότημα οργάνωσε συνέντευξη του κ Γεωργιάδη, στην οποία με αυτά που απαντά ο υπουργός αλλά και με αυτά που «ερμηνεύει» και προβάλλει ο συντάκτης προετοιμάζει το έδαφος για αυτά που η μνημονιακή «συντεχνία» έχει ετοιμάσει και ο υπουργός μέχρι χτες έσκιζε τα ιμάτια του πως δεν πρόκειται να γίνουν.

Παράλληλα με τη διάλυση των δημόσιων νοσοκομείων προχωρούν και στην πρωτοβάθμια περίθαλψη.

Ο παραπλανητικός τίτλος «6.000 γιατροί του ΕΟΠΥΥ στο ΕΣΥ» δεν πρέπει να ξεγελάσει κανέναν. Αυτό που ετοιμάζουν είναι κλείσιμο των πολυιατρείων του ΕΟΠΥΥ, διαθεσιμότητα 6.000 γιατρών για να καλυφθεί η μνημονιακή δέσμευση των 12.500  για κινητικότητα και βεβαίως παράδοση των δομών της ΠΦΥ σε μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα με επιβάρυνση των ασθενών που ήδη ταλαιπωρούνται και πληρώνουν από την τσέπη τους. Το «δόλωμα» των συμβάσεων με ιδιώτες γιατρούς θα αποτελέσει το προπαγανδιστικό προπέτασμα καπνού για να παραλύσει η αντίδραση του ιατρικού σώματος και να ξεγελαστούν οι πολίτες πως τάχα θα έχουν τη δυνατότητα άνεσης και επιλογής γιατρού στο ιατρείο του.  Οι διαθεσιμότητες-απολύσεις, η καταστροφή κάθε δημόσιας δωρεάν δομής, η επαγγελματική εξόντωση της μεγάλης πλειοψηφίας των αυτοαπασχολούμενων γιατρών και η βίαιη υπαλληλοποίηση με απαράδεκτες εργασιακές σχέσεις σε μεγάλες επιχειρήσεις υγείας από τις οποίες θα επιλέξει να «αγοράζει» υπηρεσίες ο νέος ΕΟΠΥΥ, θα οδηγήσει σε ένα εφιαλτικό περιβάλλον όπου οι λειτουργοί της υγείας θα υποβαθμίζονται επαγγελματικά και επιστημονικά και οι ασθενείς θα βάζουν όλο και πιο βαθειά το χέρι στην τσέπη την ώρα που θα έχουν ανάγκη.
 

 

Στη μνημονιακή παρέα που προετοιμάζει μεθοδικά την καταστροφή δεν είναι μόνο η κυβέρνηση, ο υπουργός και η τρόικα. Ένα πλέγμα εγχώριων και ξένων συμβούλων και υπαλλήλων μεγάλων συμφερόντων αλλά δυστυχώς και μια σειρά συνδικαλιστών που θέλουν να ηγεμονεύουν στο χώρο και αντί να αποκαλύπτουν την ουσία των μνημονιακών πολιτικών βάζουν πλάτη με τον τρόπο τους είτε κάνοντας φιλικές δημόσιες σχέσεις με το υπουργείο, είτε υπονομεύοντας την αξιοπιστία και το κύρος των δημόσιων κοινωνικοασφαλιστικών δομών υγείας και των λειτουργών τους, είτε δίνοντας και ιδέες στους μνημονιακούς για μέτρα που θα διευκολύνουν το πέρασμα της μνημονιακής πολιτικής.

Στο θέμα της συνταγογράφησης το αντιιατρικό μένος και η φαιά προπαγάνδα έρχονται να στρώσουν το έδαφος για επικράτηση συγκεκριμένων πολυεθνικών γενοσήμων που προωθεί η τρόικα και να υπονομεύσει την ορθή θεραπευτική πρακτική και την ιατρική ευθύνη.

Ανεξάρτητα από τη γνώμη που έχει κάποιος για το θέμα αναγραφής δραστικής η εμπορικής ονομασίας στα φάρμακα από τους γιατρούς, προκαλεί οργή η θρασύτατη δήλωση του υπερμνημονιακού υπαλλήλου υπουργού καταστροφής της υγείας πως όποιος γράφει εμπορική ονομασία "τα παίρνει". Λες και κατάργησε τις εμπορικές ονομασίες και τα δεκάδες σκευάσματα για κάθε φάρμακο και δεν υπάρχει ανάγκη ο γιατρός να παίρνει την ευθύνη σύστασης συγκεκριμένης αγωγής στον ασθενή του, έχοντας την ευθύνη για την αποτελεσματικότητα και τις όποιες παρενέργειες . Η απαγόρευση αναγραφής στο βιβλιάριο του ασθενούς του συγκεκριμένου σκευάσματος θα οδηγήσει στην τραγελαφική και επικίνδυνη κατάσταση να μη γνωρίζει κανείς ποιο ακριβώς φάρμακο λαμβάνει ό ασθενής και ποιος το σύστησε. Το θέμα λοιπόν στις σημερινές συνθήκες είναι ποιός θα έχει την ευθύνη για την ορθή θεραπευτική αγωγή και γιατί η τρόικα δίνει τα ρέστα της για την υποχρεωτική αναγραφή της δραστικής ουσίας. Δεν ξέρω αν "τα παίρνουν" κάποιοι από τις συγκεκριμένες  πολυεθνικές γενοσήμων και επιμένουν στη συγκεκριμένη πολιτική συνταγογράφησης. Εξυπηρετούν υποτακτικά όμως τα συμφέροντα ξένων πολυεθνικών που προωθεί η τρόικα, επιβαρύνουν δυσβάστακτα την τσέπη των ασθενών, υπονομεύουν την ορθή θεραπευτική πρακτική και θα οδηγήσουν σε εξαφάνιση την παραγωγική βάση της εγχώριας φαρμακοβιομηχανίας με ότι αυτό συνεπάγεται.
 

 

Είναι φανερό πως η λύση στα προβλήματα του συστήματος υγείας στη χώρα μας βρίσκεται στον αντίποδα των μνημονιακών πολιτικών. Η αναβάθμιση και επαρκής στελέχωση  των σταθερών δομών του ΕΟΠΥΥ, με πλήρη λειτουργία, εξοπλισμό και στελέχωση των εργαστηρίων, με διασφάλιση εργασιακών και συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων για τους υγειονομικούς, με αναπροσανατολισμό της λειτουργίας των πολυιατρείων στην κατεύθυνση του διευρυμένου ωραρίου λειτουργίας και της ολοκληρωμένης λειτουργίας ΚΥ αστικού τύπου, απαιτούν νέες προσλήψεις και όχι διαθεσιμότητα και απολύσεις. Η υπεροχή του δημόσιου συστήματος θα αποδειχτεί περίτρανα όταν θα υπάρξει η πολιτική βούληση για ολοκληρωμένο δημόσιο σύστημα ΠΦΥ με αναβαθμισμένες δομές, σταθερές εργασιακές σχέσεις και 24ωρη λειτουργία. Το μέλλον των γιατρών και ειδικά των νέων ,είτε θα είναι σε ένα αναβαθμισμένο δημόσιο σύστημα με αξιοπρεπείς  συνθήκες εργασίας και αμοιβών που θα τους επιτρέπει να ασκούν το λειτούργημα τους με επαγγελματική και επιστημονική αξιοπρέπεια, είτε θα είναι η μετατροπή τους σε φτηνό ανασφαλές εργατικό δυναμικό στην υπηρεσία μεγάλων επιχειρηματικών συμφερόντων. Η αξιοπρεπής επιβίωση των αυτοαπασχολούμενων απαιτεί ανατροπή της μνημονιακής πλήρους απελευθέρωσης (δηλαδή αντιποίησης) του επαγγέλματος και της καταστροφικής υπερφορολόγησης.

Στο θέμα της συνταγογράφησης η πλήρης εφαρμογή ενός φιλικού και λειτουργικού συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, με ουσιαστικό έλεγχο, εφαρμογή επιστημονικών θεραπευτικών πρωτοκόλλων πρέπει να συνδυαστεί με την αναβάθμιση των ελεγκτικών μηχανισμών του ΕΟΦ, την ανάπτυξη δημόσιας φαρμακοβιομηχανίας και στήριξη της χρήσης ποιοτικών ελεγμένων  γενοσήμων εκεί που είναι δυνατόν με αναβάθμιση της παραγωγικής βάσης της εγχώριας φαρμακοβιομηχανίας, νέο σύστημα τιμολόγησης και μηχανισμούς πάταξης της διαφθοράς και της συναλλαγής και όχι την μεταφορά από τον ένα κλάδο επιστημόνων υγείας στον άλλο. Η συνδυασμένη αναγραφή δραστικής και εμπορικής ονομασίας από τους γιατρούς αποτελεί δικλείδα ασφαλείας για την ορθή και ασφαλή θεραπεία των ασθενών και η συνεργασία γιατρών και φαρμακοποιών ενάντια στις μνημονιακές πολιτικές που τους καταστρέφουν αποτελεί αντίδοτο στις συντεχνιακές αντιπαραθέσεις που διευκολύνουν το πέρασμα των μνημονιακών πολιτικών και τελικά την επιβάρυνση των ασθενών.

Τίποτα βεβαίως δεν μπορεί να γίνει αν δεν απαλλαγούμε από το μνημονιακό βραχνά και τους υπηρέτες του. Τα συνδικαλιστικά όργανα των γιατρών επί ποινή αυτοακύρωσης οφείλουν να σταματήσουν να σπέρνουν εφησυχασμό και ψεύτικες ελπίδες. Σε γενικές συνελεύσεις, συνεδριάσεις ΔΣ, μαζικές συγκεντρώσεις και κινητοποιήσεις μαζί με όλους τους εργαζόμενους οφείλουμε να ενημερώσουμε και να κινητοποιήσουμε. Ο μόνος αγώνας που είναι από χέρι χαμένος είναι αυτός που δεν δόθηκε.

Με συναδελφικούς αγωνιστικούς χαιρετισμούς

2 ΣΕΠΤ 2013

ΓΙΑΝΝΗΣ Γ ΜΠΑΣΚΟΖΟΣ

Α ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΙΣ